Utstyrstråden

Har alt, bortsett fra søskenvogn. Gutten min er snart 4 mnd. Så trenger ikke noe nytt når vi har alt nytt fra før :p Men trenger vel kanskje en sprinkelseng til etterhvert.
Kom på det at vi må ha en Stokke tripp trapp stol til også :p
 
Vil ha en Emmaljunga Supreme Bag, men jeg liker ingen av fargene de har på nettsiden nå :( Håper de får noen fine 2017-modeller, eller at jeg finner en fin brukt en..
 
Vil ha en Emmaljunga Supreme Bag, men jeg liker ingen av fargene de har på nettsiden nå :( Håper de får noen fine 2017-modeller, eller at jeg finner en fin brukt en..
Det er 2017-modellene som ligger der nå :p
 
Noko slikt. 70 talls.
8ae4fd041833fe9c9f0f24995e5ecede
 
Kjøpte meg elektrisk brystpumpe og babycall på tilbud. Kanskje litt i tidligste laget å kjøpe inn utstyr, men det får så være :p Har også en Storksak stelleveske liggende, og det har blitt kjøpt litt babyklær her og der etter flere år som prøvere :p
 
Jenta vår blir to nå i september. Og jeg har hatt vogn dilla helt siden jeg gikk gravid med henne. Har emmaljunga mondial. Elsker denne da den er så utrolig pen å se på og god plass til babyen lengre. Så har vi for liten bil (kjøpte ny bil også da vi ventet henne, og bilen hadde ikke plass til mondial vogna vår) så da kjøpte vi en emmaljunga viking på halv pris. Elsker denne og, er faktisk mest brukt av oss tror jeg. Bare ikke så god på snø. Og det ble jammen meg en TFK twinner twist også ;-) så mannen sier det er nok vogner. Men blir kanskje ett dobbel understell til viking da vi har både bag og sportsdel, om behovet viser seg når tiden nærmere seg. Er jo så tidlig ennå..

Ellers så har jeg utrolig lyst på leander vugge. Men er strengt talt ikke helt nødvendig det heller. Men syns det var litt travelt å gå frem og tilbake med den vugga vi hadde til henne. Hun nekta å sove i sprinkel sengen. Kun vugga
Ny Stokke stol må til. Og kanskje gutte klær. Hvem vet :)
 
Har det meste etter kommende storebror, men sikler på ny vogn :) og ny garderobe hvis det blir jente :p
 
Vi har alt fra nr 1 som kom august 2015. Eneste vi må ha er tvillingvogn chassi til bagen og sportsdelen vi allerede har :D
 
Har ikke turt å gå til innkjøp av noe enda, tør ikke jinxe det, hehe.
Men!
Vil gjerne ha sånn babyseng som er inntil min seng, sånn at jeg kan slenge ut puppen og amme og sovne (?!) igjen når det er ferdig, haha.
Nå har flere venninner nylig fått barn, så satser på å arve/kjøpe litt av dem :)
Merker jeg burde lese meg litt mer opp på utstyr, når jeg ser alt dere skriver om! :p
 
Har ikke turt å gå til innkjøp av noe enda, tør ikke jinxe det, hehe.
Men!
Vil gjerne ha sånn babyseng som er inntil min seng, sånn at jeg kan slenge ut puppen og amme og sovne (?!) igjen når det er ferdig, haha.
Nå har flere venninner nylig fått barn, så satser på å arve/kjøpe litt av dem :)
Merker jeg burde lese meg litt mer opp på utstyr, når jeg ser alt dere skriver om! :p
Et tips (hvis dere har plass til det på soverommet) er å kjøpe sprinkelseng med dropside, da kan du ha den inntil sengen din, og så slipper dere å kjøpe både bedside crib og sprinkelseng. Ville bare dobbeltsjekket målene, litt av poenget er jo at madrassene er i samme høyde. Vi gjorde det på den måten, det var gull verdt å ha babyen helt inntil de første månedene!
 
Vi trenger alt, samt nytt hus. Satser på å kjøpe det meste brukt, untatt bilstol, og arve en del.
 
Et tips (hvis dere har plass til det på soverommet) er å kjøpe sprinkelseng med dropside, da kan du ha den inntil sengen din, og så slipper dere å kjøpe både bedside crib og sprinkelseng. Ville bare dobbeltsjekket målene, litt av poenget er jo at madrassene er i samme høyde. Vi gjorde det på den måten, det var gull verdt å ha babyen helt inntil de første månedene!

Takk for tips! Det må vi sjekke opp i og måle måle :D
 
Et tips (hvis dere har plass til det på soverommet) er å kjøpe sprinkelseng med dropside, da kan du ha den inntil sengen din, og så slipper dere å kjøpe både bedside crib og sprinkelseng. Ville bare dobbeltsjekket målene, litt av poenget er jo at madrassene er i samme høyde. Vi gjorde det på den måten, det var gull verdt å ha babyen helt inntil de første månedene!
Vi modifiserte faktisk sprinkelsengen for å få den i rett høyde. Fant ut at det bare var å lage nye hull til å sette sengebunnen på, så fikk vi det helt perfekt :) Et genialt triks når sånne ammesenger er så dyre som de er...
 
Back
Topp