Utstyrstråden

Gårdsdrøm

Betatt av forumet
Har du tenkt på hva du skal ha av vogn? Vognposer? Seng? Vugge? En tråd vi kan diskutere alt av utstyr i ;)

Jeg tenkte først emmaljungavogn, da jeg har vært fornøyd med det til de to andre. Øsker en romslig og stor vogn med mye plass og som er stødig og tåler gårsdlivet og tur i skogen som min forrige. Men i det siste har jeg kikket en del på stokke trailz, selv om jeg ikke synes den er noe fin :p

Står også mellom leandervugge og en kurvvuge. Liker leandervuggen best, men kjekt med kurvvugge som kan flyttes opp på soverommet :)

Last edited:
Vi kommer til å bruke emmaljungaen til storesøsteren :) Veldig fornøyd med den vogna bortsett fra når den skal inn/ut av bil :p
Seng ja... Vi samsov ganske lenge. Nå sover hun i sprinkelseng. Hadde vugge som pappaen har brukt, men der sov hun ikke mange timene til sammen.. Har tenkt litt på bedside crib, men nå har vi større seng så ikke sikkert jeg gidder enda en gadget ;)

Jeg har alt fra førstemann, men tenker at jeg har lyst på bedside-crib denne gangen. Har Edge fra før, men tror jeg skal spandere på meg et understell med svinghjul, for det er et slit med faste hjul på kjøpesenter o.l.

Ellers kan jeg ikke komme på noe jeg trenger :)

Vi har også alt fra før, det må bli litt nye klær i tilfelle. Derimot må vi jo kjøpe ny seng til blivende storesøster, samt pusse opp det rommet hun skal flytte inn på :P

Vi vurderte bedside crib sist, men endte med å kjøpe sprinkelseng med dropside i stedet. Når sengebunnen er i høyeste posisjon er den nøyaktig like høy som vår seng, så da kunne jeg sette den helt inntil vår seng.

Vi har det meste fra før. Har Emmaljunga Super Nitro sportsvogn, så må bare kjøpe bag til. Så må vi ha ny stokkestol med tilbehør. Og eventuelt klær da, hvis det blir en gutt denne gangen :)

Kom på at vi må nok ha en tripptrappstol til! Og denne gangen blir det med nyfødtsete. Kjøpte ikke det sist, men angret veldig i ettertid!

Kom på at vi må nok ha en tripptrappstol til! Og denne gangen blir det med nyfødtsete. Kjøpte ikke det sist, men angret veldig i ettertid!
Nyfødtsetet fikk vi låne av ei venninne, og det var helt fantastisk! Før det kom i hus måtte vi spise middag på skift, blant annet... Skal definitivt kjøpe et denne gang om vi ikke får låne det!

Her har jeg kvittet meg med alt :P Listen min til nå av store ting er

Bedside crib
Emmaljunga city cross el mondial/ Stokke trailz
Leandervugge/ kurvvugge
Stokke tripp trapp med newbornset
Stellebord (Evnt stellebord oppe og sånn for å ta ut av veggen nede?)
Seng (Så en såå fin med giraff på som jeg ikke finner igjen)
Babynest
Vognpose (Så lyst på noe ala risarosa)

Kommer nok ikke til å vente noe særlig med å kjøpe, kjøper når jeg bestemmer meg, og lommeboken sier ja :)

Barn nr 4 her men har mistet alt etter dei første 2 i husbrann og har kvittet meg det meste som vi hadde kjøpt til vår yngste som vi mista da ho var 2 dager gammel. Sååå, eg har lyst på en pakke fra Maxi Cosi Stella :) sprinkelseng, lekegrind og kommode skal egentlig kjøpe brukt og pusse opp :)

Barn nr 4 her men har mistet alt etter dei første 2 i husbrann og har kvittet meg det meste som vi hadde kjøpt til vår yngste som vi mista da ho var 2 dager gammel. Sååå, eg har lyst på en pakke fra Maxi Cosi Stella :) sprinkelseng, lekegrind og kommode skal egentlig kjøpe brukt og pusse opp :)
Nei uff, brann og mistet deres første barn da hun var 2 dager gammel! Hørtes ut som to tøffe opplevelser!

❤️❤️❤️

:eek: Shit, hva dere har vært i gjennom!

Back
Topp