Utstyrstråd

Må legge inn litt jeg og...[:)]
Har ikke kjøpt så mye siden jeg har såååå mye fra gutten...

Har masse jeg må gjøre med vugga enda...må kjøpe himmelstang og uro og alt det andre.

Dere her inne har jo kjøpt kjempe masse da[:)] Vært skikkelig flinke dere...jeg har ikke kjøpt så mye[:)] ennå, bare litt små shopping i ny og ne[:)] kjøpt: 1 lyseblå sparkebukse m/kanin, 5 bodyer,3luer og 4 par sokker..[:D] har også en fra før, men har ikke så mye igjen av klær som jeg brukte til han siden jeg har gitt bort mesteparten[&:]

Kan jo legge ut et bilde av vogna jeg skal kjøpe da når engangsstønaden kommer[:D]

Fikk bare til og legge til en fil pr innlegg jeg...[&:]

ORIGINAL: Blue_Angel

Skulle bare en liten tur i byen.. hadde ikkeplaner om å kjøpe noe helt til dattera til typen til ei venninne fant fra, dette.. hehe da mått jeg jo bare.. den kjolen tok jeg i 50 for det blir jo sommer baby å di 2 andre tok jeg vel i 62 om jeg ikke husker feil.. den kjolen er såå søt det er liksom på en måte sånn body inne hehe
å gleder meg[:D][:D]

Du å du så skjønn den sparkedressen med giraffen på [:-]
HVOR ER DEN KJØPT??
Vil også ha en sånn en.. [:D]

Takk for tipset!!
Gjett om jeg skal dit [8D][;)]

Kjøpte du den stellekommoden på ski??? Er ute etter den samme fordi det var så god plass i den[:)]

Ok, jeg så på den når jeg var der på lørdag, og syntes den var så fin med god plass i, også kostet den 1899 ikke sant???
Kanskje jeg må til ski i morra en tur igjen da[;)]

ja, ja[&o], men du har i alle fall fått deg en kjempefin stellekommode, jeg skal gjøre det jeg kan for å få tak i maken, spørte i Tøcksfors på babyproffsen i stad, men der måtte den bestilles, og det ville ta lang tid[:@], så da bryr jeg meg ikke noe om det, må jo ha no å legge klær i.....

ORIGINAL: Blue_Angel

thihi kjøpte heffalump til snuppa i dag... den har jeg siklet på lenge (var vel egentlig jeg som ville ha den men nå har jeg en unnskyldning for å kjøpe det å)
også var den lære bamsen så billig at jeg måtte ha den. den har vært så dyr på di stedene jeg har sett den så. hun får jo brukt for den en dag[:D][:D]

så søte de var... den lære bamsen var jo kjekk da, greit når ungen blir litt større

Back
Topp