Utstyrstråd

Hvor har du kjøpt de dressene? med sjiraff og ape. De var søte!! [:)] 
Vi har kjøpt vogn idag, simo kombi 2007-modell [:D] Får se om det blir noen bilder her etterhvert.

Sjiraffdressen og de andre er faktisk kjøpt på Cubus!

Gratla med vogn! [:)] Hvilke farger valgte du?

Cubus ja, det er jo overkommelig [:)] Valgte svart vogn med svart trekk med grått mønster vi. For å få det litt nøytralt. Vi er fornøyd, og gleder oss enda mer!

Vogn og bilsete som vi har kjøpt! [:)] Simo kombivogn 2007-modell, og maxicosi cabriofix bilsete.

Klarer ikke å få mer en ett bilde på hvert innlegg jeg, så da får jeg lage et innlegg til.
Her er tøyet vi har til nå. I tillegg har vi et helseteppe, noen smokker, en bleiepakke og vaskeservietter (jeg måtte kjøpe litt sånt å [:)]). Ja også har vi en sprinkelseng da, som vi skal bruke etterhvert. Skal bruke lånt vogge i starten.

Hmm... jeg er ikke så god på dette enda gitt. Bildene blir jo så små... Man ser  jo ingenting. Men endrer størrelse på dem pga jeg får beskjed om at bildet i utgangspunktet er for stort. Jaja, lærer vel mer etterhvert...

blue angel: hvor er det badekaret kjøpt? det var kjempesøtt!!!!![:)][:)][:)] og sånn benetton joggedress vil jeg også ha til snuppa mi[:)][:)]

ORIGINAL: Blue_Angel

ORIGINAL: selmaa

Så søte klær du har finni Blue-Angel... finner ikke så mye i butikkene vi har i drammen... skal til babyshop idag, for se om det blir litt til bebissen her å[;)][;)], er ikke str. 44 litt lite egentlig??
Har du kjøpt alt du trenger nå da, det tror jeg jeg har gjort nesten må få lagt det inn jeg å, men klarer ikke legge mange bildr på en side så da blir det veldig mange innlegg[:)]
noen tips??

str 44 blir ikke lite når berta blir tat med ks i uke 32[:D][:D]
er tante til ei som ble født i uke 32 å str 44 var for stort til henne å hun var faktisk tjukk hehe, mens berta mi blir litta sa dem på ul... men normalt litta da

å ja det forstår jeg da, har ikke fått med meg at du skal det jeg er nok derfor jeg ikke skjønte det... Jeg har kikka på str. 40 og 44 de er jo bittesmå, kjempesøte...
hva synes du ks i uke 32? 

så masse fint!!! forstår godt at du er helt shoppegal når det er så kort tid til snuppa di kommer!
og hvor har du kjøpt de rosa "converse" skoene? sånne vil jeg også ha. jeg er gal etter converse selv også.hihi.

aner ikke hvor babyshop er hen her i bergen jeg, men får prøve å spore det ja![:)][:)][:)] skjønner at jeg har gått glipp av noe når jeg ikke har vært der i alle fall!![:)]

ORIGINAL: Maur Asto

Body med bukse

På brystet står det: "Pappa sier jeg er verdens søteste" og på ryggen "...og vet du hva? Han har helt rett". Pappaen til prinsessen smeltet jo litt for den ja.

Disse klærene kjøpte vi like etter ultralyden for å feire at det er en frisk liten jente som bor i magen! [:D]

den rosa kjolen har jeg også kjøpt smelta med en gang jeg så den i butikken[;)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

så masse fint!!! forstår godt at du er helt shoppegal når det er så kort tid til snuppa di kommer!
og hvor har du kjøpt de rosa "converse" skoene? sånne vil jeg også ha. jeg er gal etter converse selv også.hihi.

det er en dame på www.finn.no som selger sånne rosa converse sko, orginale til 249.00 , gå inn på barneutstyr og søk på converse! [;)] de tror jeg faktisk er billigere enn på butikken også.. såg noen på en nett butikk og de låg vertfall på 299,00

Vogna er en kombivogn fra B&B collection, kjøpt på nettauksjon for 650,- helt ny

Britax Rock-a-tot deluxe

kjøpt brukt for 500,-

denne fleeceposen lager jeg selv, den er halvferdig her da, visste ikke hvilke kjønn jeg ventet når jeg begynte å lage den, så nå skal de mørkeblå detaljene på plass for å lage den til en guttepose. Tenkte denne var smart når det er for varmt for voksipose/dyne!

har fått MASSE klær med mamma som jeg ikke har fått tatt bilde av enda, i tillegg har jeg fått lånt/arva masse utstyr fra broren min som stellebord, vippestol og leker av diverse slag, fikk også masse fine dresser derifra som det kommer bilde av senere

får se om jeg får dette til da
 det gikk ikke

Nå må det bare gå skal vi se her om jeg gjør det riktig denne gangen

Her er min flotte gyngestol[:D]

Vippestol jeg fikk av min søster, hun har en gutt så det ble blått...

Stellekommode jeg fikk av min svigerinne, har allerede plassert klær og sånt oppi[;)]

Izi sleep bilstol som jeg fikk kjempebillig, er sååå stolt av den[:D]

[:D][:D]Yessss, endelig greide jeg det, Takk mammanr1, kunne ikke klart det uten deg[:D][:D]

glemte å rotere bildene da, men dere klarer vel å se for det[;)]

Nå kan jeg legge inn alt jeg har kjøpt hihi

[:D][:D]Yessss, endelig greide jeg det, Takk mammanr1, kunne ikke klart det uten deg[:D][:D]

I know...
I`m hot, I`m everything you`re not..
I`m bitchy, great hair, all the boys love to stare...

Ha ha !!!
Dårlig humor....Det er seint på kvelden...

You`re welcome!![:)][:)]

ORIGINAL: mammanr.1

I know...
I`m hot, I`m everything you`re not..
I`m bitchy, great hair, all the boys love to stare...

Ha ha !!!
Dårlig humor....Det er seint på kvelden...

You`re welcome!![:)][:)]

Hehe, seint er det ja, har ikke en dråpe søvn her...

MÅ egentlig legge meg, men orker ikke gå bort til soverommet...
SÅ lat er jeg hvertfall...[:D]

Er som spikra fast i sofaen og vil ikke forlate pc/bv... ufff nå har min sambo begynt å snorke så det spørs om det blir søvn på meg gitt... hører han helt fra 2. etg til 1.etg[&:][&:]

Her er en smakebit av sparkebuksene jeg har kjøpt

Pyjamas

Her er kjolene, har en til men den har jeg glemt igjen hos svigermor

Simo kombivogn, med stelleveska som er nesten dyrere enn vogna[&:]

Håndkler, så hun blir tørr etter et godt bad

Dette var gøy, skal se gjennom alt jeg har imorgen og sette det inn[:D][:D]

Back
Topp