Utstyrstråd

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Syns vi helt klart bør ha en tråd hvor vi legger inn hva vi har kjøpt til bebisen. Helst med bilder. Kjempekoselig å titte på og inspirerende og. Pluss, det kan jo hende at vi er aldri så stolte av innkjøpene våre! [;)]

Her var det sambo som handlet litt i Valentines gave til meg, selv om vi ble enig at vi ikke skal handle enda. Skal bare ta bilde så legger jeg det ut.

Skal si dere har kommet langt! Vi har ikke kjøpt noe ennå vi! Dvs vi har kjøpt ny bil for den gamle ville bli for liten med to små. Har mer eller mindre bestemt oss for vogn og kommer nok til å bestille den om ikke lenge, men ellers er det ikke mye annet enn magen min som tyder på at det kommer smått i huset her til sommeren!
Fine ting dere har kjøpt!

Ok her kommer ting min kjære har kjøpt til "meg" i Valentines gave, selv om vi ble enig om å vente med innkjøp.

Jeg har kjøpt ALT for mye!!!!!! [:D]

Også har jeg enda MYYYYYEEE mer enn dette [:D] 

Dæven så mye dere har kjøpt!!
Det smitter nesten over på meg...må gå og shoppe noe hverftfall
på mandan.
Det er bare det at jeg har alt allerede.
Jeg har jo en gutt fra før av og massssse babyklær fra han. Overdrev shoppingen
med han siden det var førstemannen at vi ikke fikk brukt alt.
Så har det blitt født 2 gutter til i familene slik at jeg får masse fra de igjen. Her sirkulerer
klærne hele tiden siden det bare blir født gutter i denne familien.

Mangler bare ei ny vogn og lammeskinnspose...that`s it.
har bilsete,seng,vugge,vippestol,bæresele fra bjørn borg, klær, osv.

Body med bukse

På brystet står det: "Pappa sier jeg er verdens søteste" og på ryggen "...og vet du hva? Han har helt rett". Pappaen til prinsessen smeltet jo litt for den ja.

Disse klærene kjøpte vi like etter ultralyden for å feire at det er en frisk liten jente som bor i magen! [:D]

Fixa

ORIGINAL: Mavi

ORIGINAL: Maur Asto

Fixa

Kor fikk du tak i den? Den va jo råsøt da. [:D]

Har den på butikker som selger Exit klær. Merket heter Name It, men det er visst babymerket til Exit.

Vi har kjøpt Teutonina Spirit S3 vogn, Maxi Cosi CabrioFix bilsete, reiseseng fra Barnas Hus og stellebord fra Ikea! og så endel klær da.. klarer ikke dy meg![:)][:)]

er så KJEMPEFORNØYD med den vogna! er veldig enkel å svinge og lett og legge sammen, enkelt å ta ut bagen og å bytte om til sittedel og sånn er gjort på få sekunder! og så synes jeg den ser SÅÅ fin ut! den er ikke sånn prippen fin, men litt sånn sporty og fin fasong synes jeg. solid sak! anbefaler til alle som ikke har kjøpt vogn[:)]

skal bruke den sprinkelsenga og stolen som jeg hadde når jeg var liten, bare male det hvitt. og da mangler vi stelleveske, vippestol og bæresele av de store tingene. evt lekegrind!

ORIGINAL: Maur Asto

Body med bukse

På brystet står det: "Pappa sier jeg er verdens søteste" og på ryggen "...og vet du hva? Han har helt rett". Pappaen til prinsessen smeltet jo litt for den ja.

Disse klærene kjøpte vi like etter ultralyden for å feire at det er en frisk liten jente som bor i magen! [:D]

Den bodyen kjøpte jeg til dattera mi i helga. Hadde glemt og pakke bodyer på hytteturen så måtte innom i lyngdal på litt shopping å bare måtte ha den

Ellers til lille babyen har jeg kun kjøpt enn vippestol med vibrering som var på tilbud. Har så lyst til og handle men skal først få ferdig badet så skal jeg bruke det gamle vaskerommet til lager så jeg får sortere alle klærne som ligger fra di 2 andre. [:)]

Er nok litt redd for og røpe meg til familie og venner når jeg handler. KAn ikke vise stolt fram da så da er det ikke like kjekt [&:]

hvor i lyngdal kjøpte du den bodyen har vel te gutter og.. skal te lyngdal i morra:)

På Exit butikken midt i sentrum. Har til gutter også som står mamma på i plassen for pappa. Ligger rett i krysset der du kjører opp til rosfjord camping midt i sentrumen.

Herregud som dere har shoppa, trodde jeg hadde kjøpt mye jeg, men jeg tror jeg må forte meg til å ha like mye som dere hehe[;)]
tror har en del alt ligger jo i poser, har ikke fått noe stellekommode enda så, alt er bare kaos og ligger overalt...

[;)]
ORIGINAL: Blue_Angel

jeg har så sykt mye jente klær fra før så jeg orker ikke begynne å styre å ta bilde av det(har spart jente klær i noen år fordi jeg bare visste jeg fikk jente når jeg skulle få baby[8D][8D]
men her er noe som ble kjøpt i dag av mamman min...

Badet karet....

Reise senga som er full av baby dyner å baby håndklær å tepper å alt til lille gull

her er stelle matta hvit med rosa hjerter[:D][:D][:D]

så har jeg bestilt bilstol maxi cosi cabrio fix (måtte passe på nå som det er tilbud) å i tillegg bestilt stellekommode.. venter bare på di 2 tingene...

Den reisesengen kjenner jeg igjen, den er jo sååå fin, det fins jo en sportsvogn også, siden jeg jobber i jysk skulle jeg visst få den i gave da, snill sjef hihi, den serien er jo sååå søt[;)]

Så søte klær du har finni Blue-Angel... finner ikke så mye i butikkene vi har i drammen... skal til babyshop idag, for se om det blir litt til bebissen her å[;)][;)], er ikke str. 44 litt lite egentlig??
Har du kjøpt alt du trenger nå da, det tror jeg jeg har gjort nesten må få lagt det inn jeg å, men klarer ikke legge mange bildr på en side så da blir det veldig mange innlegg[:)]
noen tips??

Den sjiraffdrakten har jeg også! [:)]

Back
Topp