Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min sønn likte ikke madrassen/ stokkesengen så måtte selge den å kjøpe IKEA seng som han elsker:/ der for den drømmen liksom ikke alltid det går med de fineste fant eg utVis vedlegget 69225
Vis vedlegget 69226
Vis vedlegget 69227
Vis vedlegget 69228
Litt redd sengen fra Stokke blir vel dyr, men lov å drømme!
Sent from my iPad using BV Forum
Min sønn likte ikke madrassen/ stokkesengen så måtte selge den å kjøpe IKEA seng som han elsker:/ der for den drømmen liksom ikke alltid det går med de fineste fant eg ut
Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
Vi arver neste seng men kjøper samme madrass som vi har nåSå bra å vite Har lest om andre óg som ikke har vært helt fornøyd. Syns uansett den er ganske dyr! Men fin er den Dette er vår nummer 2, og førstemann var strålende fornøyd med seng fra Ikea. Blir nok det igjen
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Lurt å måle først. Den er vel ganske liten? Vanlige sprinkelsenger er det ihvertfall to ulike standarder for.. IKEA har en og andre butikker en ihvertfall.Spørsmål om madrass til barnesenga. Er det standard størrelse på de, eller må keg ta mål før jeg kjøper madrassen Har sånn Troll bedside crib.
-iPhone appen-