Utstyrstråd med bilder

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Har dere kjøpt noe eller vet dere helt sikkert på hva dere skal kjøpe? :)

Her kan vi legge inn det vi ønsker oss og har kjøpt så vi kan inspirere hverandre med ting man kanskje ikke har tenkt på :)




❤️Februar 2015❤️
 
Dette er hvertfall noe utstyr vi har bestemt oss for og bare venter på å kjøpe :D

ImageUploadedByBV Forum1405534334.599196.jpg

ImageUploadedByBV Forum1405534343.876461.jpg

ImageUploadedByBV Forum1405534354.548181.jpg

ImageUploadedByBV Forum1405534367.566034.jpg

ImageUploadedByBV Forum1405534378.165709.jpg




❤️Februar 2015❤️
 
Har det meste, men trenger ny babygym, og så må vi ha babysete til tripptrappen slik at babyen kan være med rundt middagsbordet. image.jpg image.jpg image.jpg Vurderer også en slik som på det siste bildet. Er denne sikker nok til å bruke om babyen sover i senga med oss voksne også?
 
Jeg vet at en jeg kjenner brukte den mellom seg i senga og synes den fungerte veldig bra altså :)




❤️Februar 2015❤️
 
Hva heter den som ligger rundt babyen? Kjempebra at det er i salg nå, sist lagde jeg en sånn av ei tett sammenrulla dyne, babyen sover så mye bedre med noe litt nært kroppen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva heter den som ligger rundt babyen? Kjempebra at det er i salg nå, sist lagde jeg en sånn av ei tett sammenrulla dyne, babyen sover så mye bedre med noe litt nært kroppen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Sleepyhead :)




❤️Februar 2015❤️
 
Sønnen min nektet å sove i Stokke sengen:/ blir en IKEA seng til ja


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
Skal ha ny seng (vil ha med dropside) og tenker på tvillingvogn. Ellers har jeg absolutt alt jeg trenger og mere til.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
ImageUploadedByBV Forum1405587708.962611.jpg

ImageUploadedByBV Forum1405587725.030608.jpg

Disse to er ganske safe, også har jeg en gammel himmelseng fra jeg var liten som mormor passer på for oss som vi skal bruke de første mnd:)

ImageUploadedByBV Forum1405587863.645609.jpg

ImageUploadedByBV Forum1405587916.567757.jpg


Sent from my iPad using BV Forum
 
B
Vis vedlegget 68789

Vis vedlegget 68790

Disse to er ganske safe, også har jeg en gammel himmelseng fra jeg var liten som mormor passer på for oss som vi skal bruke de første mnd:)

Vis vedlegget 68791

Vis vedlegget 68792


Sent from my iPad using BV Forum
Bare et tips, vi har baby joggeren (ikke bagen) og er veldig fornøyd med vognen, men Den er ikke noe særlig på vinterføre, samt at den er veldig lett, så det er lett å dytte den overende i snøen. Nå kan det jo hende snøen er borte før vi kommer oss ut på trilletur, men tenkte bare å tipse deg.
 
B

Bare et tips, vi har baby joggeren (ikke bagen) og er veldig fornøyd med vognen, men Den er ikke noe særlig på vinterføre, samt at den er veldig lett, så det er lett å dytte den overende i snøen. Nå kan det jo hende snøen er borte før vi kommer oss ut på trilletur, men tenkte bare å tipse deg.

Æsj, vi som har lest tester osv i mange mnd:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er drømmelista mi :D

ImageUploadedByBV Forum1405589706.781258.jpg
Stokke vogn crusi
Nokon som veit kordan denne vogna er på vinterføre? (Vinterføre hos oss vil vel si max 5cm slaps :( ) om denne ikkje blir aktuell so blir til at vi går for emmaljunga vogn! :)

ImageUploadedByBV Forum1405589843.125793.jpg
Stokke steps chair

ImageUploadedByBV Forum1405589921.699307.jpg
Leander seng

ImageUploadedByBV Forum1405589933.684011.jpg


ImageUploadedByBV Forum1405590236.059556.jpg
Stokke stellebord

ImageUploadedByBV Forum1405590587.541820.jpg
Denne skal eg prøve å lage sjøl :)

ImageUploadedByBV Forum1405591111.252230.jpg
Maxicosi

Blir nåken høvdingar her :O


♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡
 
Jeg har ikke bilder, men må kjøpe følgende:

Maxi cosi barnesete med base

Skinnfell

Stellepute, vi dropper stellebordet denne gangen. Det ble omtrent ikke brukt sist.

Leandervugge til å henge i taket.

Babynest.

OG, dersom det er gutt så må vi kjøpe nytt sengetøy og nye klær og nytt trekk til vogna inni :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Å dette var en kjekk tråd. Superinspirerende har så vidt begynt å tenke litt . Men da jeg venter mitt andre barn, komme vi ikke til å kjøpe alt nytt. Er så glad i hjemmelaget, så kommer nok til å sy, strikke og lage en del til babyen selv også ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oiii har ikke begynt å planlegge sånt ennå... Har smug tittet på vogn og sparer penger men planlegging venter jeg med til etter oul :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Har heller ikke noe bilder. Men har allerede kjøpt dette på bilturen vår i sommer:
-babybjörn vippestol (om det er det det heter)
-ergobaby bæresele
-sånn lekeunderlag med tall/bokstaver på



Venter en liten i februar ❤️
 
Vil ha en bæresele av noe slag.
 
Har ikke bilder enda men har kjøpt :

• Babybjørn One med sånn siklebeskytter

•Uro

• Babysense 2

(Kjøpt pga veldig gode priser, er allerede gjemt bort)

Skal kjøpe:

• Stokke tripptrapp stol med baysete

• Aiden + Anais swaddle blankets 4 pk

• Stellebord

• Sprinkelseng

• Ny madrass til vugga

• Hentesett fra nøstebarn

Så kommer jeg ikke på mer nå. Har jo en del fra før. Blir jo sånne vanlige ting som kluter i alle størrelser og fasonger


Skal sy selv:

• 3 Babynest

• Bilstolpose (evt strikke).

• Luer og votter
 
Back
Topp