Utstyrstråd med bilder

Har alt vi trenger :) det eneste jeg virkelig ønsker meg denne gangen er en vugge for å ha i stua :)
 
Har det meste fra før, men må kjøpe en ny tripp trapp som vi får låne babysete til, og så skal jeg sy babynest og en del klær når vi forhåpentligvis vet kjønn etter oul.
 
Har kjøpt:

Stokke Sleepi mini m/ext.kit, farge hvit. Denne fant vi på tilbud hos babble.no lenge før vi begynte prøvinga - måtte bare kjøpe!:) Vi bor i en leilighet med to soverom, kjekt å kunne forflytte senga fra rom til rom. Og så er den jo fantastisk fin :) Avventer med å kjøpe sengekant og tekstiler til vi vet kjønn.
250_whitecopy.jpeg




Planlegger å kjøpe:

- Doomoo ammepute str Large, til bruk under siste del av graviditeten og etterpå
images

- Tripp Trapp stol, usikker på farge - blir sannsynligvis noe nøytralt. Venter på salg.
upload_2014-7-21_12-50-57.jpeg
- Bugaboo Buffalo svart chassis og Khaki stoff. Tilbehør adapter til bilstol og insektsnett. Vurderer solskjermen, men usikker på hvor mye luft som kommer inn der - den ser så tett ut. Må sjekke i butikken.
upload_2014-7-21_12-52-17.jpeg

- Bilstoler, har tenkt på Maxi-Cosi Pebble og Two way pearl, men har ikke bestemt noe enda.
upload_2014-7-21_12-53-14.jpeg

- Stelleveske, Storksak Elizabeth. Har mest lyst på rød, men den finner jeg ikke i Norge. Blir eventuelt brun.
upload_2014-7-21_12-55-26.jpeg
- Skinn fra Nøstebarn
upload_2014-7-21_12-56-7.jpeg
- Har sett litt på dette stellebordet fra IKEA (Sundvik), som gjør at man kan ha barnet mot seg. Men usikker på om det blir et irritasjonoment å måtte "gjøre klart" stellebordet for hver gang. Trangt bad.
upload_2014-7-21_12-57-18.jpeg
- Ammeinnlegg fra Nøstebarn i ull/silke
upload_2014-7-21_12-58-53.jpeg
- Sovepose fra Stokke (hvis jente i denne fargen):

upload_2014-7-21_13-5-10.jpeg

- Babynest tenker jeg å sy selv. Har sydd ett allerede, men det ble litt klumpete og tydelig et førstegangsprosjekt ;)
 
-Bilstoll (70%)
-Diverse tøy (70%)
-Smekke frokost,lunsj og middag
-Koseklutt med Pingo
-Happy feet med drasnor
-Bok hvem sine ører?
- tre gummibite ting
-Sovepose
-Lampe den på profilbildet
også har vi fått stellebord av noen vi kjenner

Bilder kommer når jeg oker å gå ut av sofaen..vaaaarmt..phu..
 
Min sønn likte ikke madrassen/ stokkesengen så måtte selge den å kjøpe IKEA seng som han elsker:/ der for den drømmen liksom:) ikke alltid det går med de fineste fant eg ut:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Så bra å vite :) Har lest om andre óg som ikke har vært helt fornøyd. Syns uansett den er ganske dyr! Men fin er den :) Dette er vår nummer 2, og førstemann var strålende fornøyd med seng fra Ikea. Blir nok det igjen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så bra å vite :) Har lest om andre óg som ikke har vært helt fornøyd. Syns uansett den er ganske dyr! Men fin er den :) Dette er vår nummer 2, og førstemann var strålende fornøyd med seng fra Ikea. Blir nok det igjen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vi arver neste seng men kjøper samme madrass som vi har nå:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
Spørsmål om madrass til barnesenga. Er det standard størrelse på de, eller må keg ta mål før jeg kjøper madrassen :) Har sånn Troll bedside crib.


-iPhone appen-
 
Spørsmål om madrass til barnesenga. Er det standard størrelse på de, eller må keg ta mål før jeg kjøper madrassen :) Har sånn Troll bedside crib.


-iPhone appen-
Lurt å måle først. Den er vel ganske liten? Vanlige sprinkelsenger er det ihvertfall to ulike standarder for.. IKEA har en og andre butikker en ihvertfall.
 
Skulle legge inn bilde men fikk ikke gjort det når jeg skulle redigere innlegget? Noen som vet hvordan jeg gjør det?
 
Back
Topp