Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SleepyheadHva heter den som ligger rundt babyen? Kjempebra at det er i salg nå, sist lagde jeg en sånn av ei tett sammenrulla dyne, babyen sover så mye bedre med noe litt nært kroppen
Sent from my iPhone using BV Forum
Bare et tips, vi har baby joggeren (ikke bagen) og er veldig fornøyd med vognen, men Den er ikke noe særlig på vinterføre, samt at den er veldig lett, så det er lett å dytte den overende i snøen. Nå kan det jo hende snøen er borte før vi kommer oss ut på trilletur, men tenkte bare å tipse deg.Vis vedlegget 68789
Vis vedlegget 68790
Disse to er ganske safe, også har jeg en gammel himmelseng fra jeg var liten som mormor passer på for oss som vi skal bruke de første mnd
Vis vedlegget 68791
Vis vedlegget 68792
Sent from my iPad using BV Forum
B
Bare et tips, vi har baby joggeren (ikke bagen) og er veldig fornøyd med vognen, men Den er ikke noe særlig på vinterføre, samt at den er veldig lett, så det er lett å dytte den overende i snøen. Nå kan det jo hende snøen er borte før vi kommer oss ut på trilletur, men tenkte bare å tipse deg.