Utstyrstråd med bilder

Fikk babynestet idag som jeg bestilte fra vimse design på facebook :) Kjempefornøyd, selv om jeg måtte betale 225 kr i toll :)

Åh ja, det har jeg fått også og den var fint. Men jeg var litt sjokk da måtte jeg betale toll for vare som koster mindre enn 1000 kr:(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Åh ja, det har jeg fått også og den var fint. Men jeg var litt sjokk da måtte jeg betale toll for vare som koster mindre enn 1000 kr:(

Man må betale toll for varer over 200 kr, var klar over det, men tenkte ikke over det da jeg bestilte fra sverige :)

Man må betale toll for varer over 200 kr, var klar over det, men tenkte ikke over det da jeg bestilte fra sverige :)

Åh, sier du det. Jeg trodde det var 1000 kr grense for toll:)

Hurra! Vuggen er i hus:-) Nå er det bare å kjøpe ny madrass så kan det res opp:-D

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Wow den var lekker!

-Fra appen-

Da er senga til lillegull på plass på soverommet vårt, ferdig oppreid. Mangler bare å henge opp uroen over senga. Har lakt et laken over så det ikke støver ned :-)
Ved siden av senga står fødebagen klar også ;-) 30 dager igjen til termin nå! Spennende tider fremover :-D♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1409779985907.jpg
    1409779985907.jpg
    43 KB · Visninger: 124
Begynner å få utstyr på plass her også :) sprinkelsenga monteres ikke før vi har bruk for den, imens har vi fått vugge fra besteforeldra :) <3 her a dagen var jeg å kjøpte et brukt sammenleggbart stellebord fra ikea som skal stå hos mamma og pappa, til 200kr :) barnestolen er på plass, fra ikea :) pluss at vi har en tripp trapp når den tid kommer.

Det vi mangler nå er vippestol (skal ha baby bjørn sin), baby calling, lekegrind til stua (skal handle når lille blir litt større) og klær i riktig farge ;)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    846,3 KB · Visninger: 122
  • image.jpg
    image.jpg
    172,6 KB · Visninger: 120
  • image.jpg
    image.jpg
    904,6 KB · Visninger: 117
  • image.jpg
    image.jpg
    176,9 KB · Visninger: 113
  • image.jpg
    image.jpg
    81,5 KB · Visninger: 112
  • image.jpg
    image.jpg
    808,4 KB · Visninger: 108
Begynner å få utstyr på plass her også :) sprinkelsenga monteres ikke før vi har bruk for den, imens har vi fått vugge fra besteforeldra :) <3 her a dagen var jeg å kjøpte et brukt sammenleggbart stellebord fra ikea som skal stå hos mamma og pappa, til 200kr :) barnestolen er på plass, fra ikea :) pluss at vi har en tripp trapp når den tid kommer.

Det vi mangler nå er vippestol (skal ha baby bjørn sin), baby calling, lekegrind til stua (skal handle når lille blir litt større) og klær i riktig farge ;)
Hvor har du fått tak i himmelstativ til vogga?

-Fra appen-

Back
Topp