Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så søt, er det samme sauen som sleepsheep?Litt vanskelig å få frem på bildet, men jeg har kjøpt en sauelampe som lyser opp hele rommet med stjerner i skiftende farger. Den er så koselig!
Vis vedlegget 75652
Vis vedlegget 75653
Sent from my iPhone using BV Forum
Likte sengetøyet! Er det lilla eller rosa? Hvor er det kjøpt?
Så søt, er det samme sauen som sleepsheep?
Lilla, fra jysk!
Fikk babynestet idag som jeg bestilte fra vimse design på facebookKjempefornøyd, selv om jeg måtte betale 225 kr i toll
![]()
Åh ja, det har jeg fått også og den var fint. Men jeg var litt sjokk da måtte jeg betale toll for vare som koster mindre enn 1000 kr
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Man må betale toll for varer over 200 kr, var klar over det, men tenkte ikke over det da jeg bestilte fra sverige![]()
Wow den var lekker!Hurra! Vuggen er i husNå er det bare å kjøpe ny madrass så kan det res opp:-D
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
TakkWow den var lekker!
-Fra appen-
Hvor har du kjøpt kurvene til stellebordet?Fått opp srellebord og vuggen på soverommet vårt den siste tiden![]()
Vis vedlegget 74275
Vis vedlegget 74276
Hvor har du fått tak i himmelstativ til vogga?Begynner å få utstyr på plass her ogsåsprinkelsenga monteres ikke før vi har bruk for den, imens har vi fått vugge fra besteforeldra
<3 her a dagen var jeg å kjøpte et brukt sammenleggbart stellebord fra ikea som skal stå hos mamma og pappa, til 200kr
barnestolen er på plass, fra ikea
pluss at vi har en tripp trapp når den tid kommer.
Det vi mangler nå er vippestol (skal ha baby bjørn sin), baby calling, lekegrind til stua (skal handle når lille blir litt større) og klær i riktig farge![]()
Kjøpte de på salg på kidHvor har du kjøpt kurvene til stellebordet?lett overalt etter noe sånt
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Du får kjøpt det i babybutikker, men det er ganske så dyrt. Sjekk finn.noHvor har du fått tak i himmelstativ til vogga?
-Fra appen-