Utstyrstråd - i bilder :)

Vi har kjøpt Stokke new born settet og sett oss ut denne vognen fra Emmaljunga :) (super viking heter den )

ImageUploadedByBV Forum1393011284.763789.jpg

ImageUploadedByBV Forum1393011304.988335.jpg

Siden det blir en liten gutt til så har jeg ikke handlet så mye klær enda da det blir endel arving. Et plagg bare måtte jeg ha derimot

ImageUploadedByBV Forum1393011421.755097.jpg

Skal vi se om jeg finner bilder av det vi har til lillegutt som kommer
Vis vedlegget 49910 Denne er på vei i posten
Vis vedlegget 49911 Er ei som syr lik denne bare med ensfarget grå inni
Vis vedlegget 49912Denne har vi fra storesøster
Vis vedlegget 49913Denne kjøpte vi rett før jul
Vis vedlegget 49914 Kjøpte den sammen med newborn setet - både stol og babysett
Vis vedlegget 49915 Denne kjøpte vi nå for et par uker siden - brukt med fortsatt fin.

Vis vedlegget 49916 Har denne som sovevogn for storesøster for øyeblikket men lillebror arver den når vi går over fra bag til sportsdel.

Skal få kjøpt meg en DooMoo ammepute i str L snart, så jeg kan bruke den som avlaster om natta til bekkenet og ammepute når mini kommmer.
Ellers så har vi jo så uyrolig mye etter storesøster at hele boden er full av esker på esker med klær, leker, bilstol, moseskurv, babygym, flasker, brystpumper og mer til.. Så er bare småting jeg skal kjøpe denne gangen og skal kjøpe første antrekk etter oul til fredag (selv om vi alt vet at det er en gutt) og gleder meg til å gå å titte :D

Hva heter søskenvognen dere har kjøpt og hvor mye måtte du gi? Leirer meg grønn etter søskenvogn men finner ikke ut av det:p

Da er denne på vei hjem, bare i hvit og brun :D

org_B40%20-%20BUDDY%20TREE%20GREEN%20-%20BREASTFEEDING%201_WEB.JPG
Den er det beste investeringen jeg har gjort i svangerskapet, så utrolig deilig!

Den er det beste investeringen jeg har gjort i svangerskapet, så utrolig deilig!

Enig! Den var bare helt fantastisk! Bruker den hele tiden <3 Eneste problemet mitt er at den er litt i veien når jeg sover + at jeg blir så stiv i bekkenet av å kun ligge i en stilling :/ Men ser VIRKELIG frem til å bruke denne når gullet kommer! :)

Det første vi har kjøpt til lillebror :p
Gleder meg til å handle mer :p
1393354869632.jpg
Sent from my GT-N8020 using BV Forum mobile app

Hva heter søskenvognen dere har kjøpt og hvor mye måtte du gi? Leirer meg grønn etter søskenvogn men finner ikke ut av det:p

Beklager seint svar, men har vært uten pc og på mobilen får jeg ikke tilgang til forumet.
Den søskenvognen heter mountain buggy duet, vi kjøpte den knapt brukt på finn.no for 4500,- Det var inkl. Regntrekk, bumper og myggnett. Kjøpte bag til den ved siden av, også på finn.no til 600 ubrukt pga feilkjøp.
mener alt samlet koster rundt 9000,- i norge.

Vi har testet ut vognen med datteren min + et barn jeg passer innimellom (de er 2 år begge to) og er superfornøyd.
Selv om den er smal sitter begge to godt og har plass til å vokse, pluss at at den var lett å manøvrere (noe som jeg syntes de store søskenvognene ikke er). Vi har en laaaang bakke opp til oss og meg gravid med bekkenplager hadde ingen problemer med å trille de to jentene opp bakken.

Vet du får kjøpt den på barnashus (babyshop vet jeg ikke).
Vi dvelte også mye på hva slags vogn vi skulle kjøpe, så kom vi over et tilbud på barebarn på kvadrat her på nyåret (de skulle selge ut div vogner for å flytte avd) og da hadde de 30% på mountain buggy duo (den store søskenvogna) og hadde egentlig bestemt oss for at vi skulle gå for den, helt til vi fikk prøve den rundt i butikken med datteren vår i, da visste vi at det måtte bli en som var smal og håndterbar.

Ta deg en tur på forskjellige utsalgssteder og prøv vognene, det er viktig at du kjøper en vogn du syntes er god å trille, spesielt siden du faktisk skal trille 2 stk.
Har også hørt at tfk sin søskenvogn er god, men har ikke prøvd den selv. Er genialt at den har håndbrems, gjør nytten sin i nedoverbakker i hvertfall (vi har tfk sportsvogn).

Lykke til med valget ;)

Her er et par plagg jeg har kjøpt. Vi har jo det meste fra før, men det er hyggelig med noe nytt til lillesøster:)

Vedlegg

• 877-651-G56s.jpg
    877-651-G56s.jpg
    13,5 KB · Visninger: 82
  • 115441.jpg
    115441.jpg
    8,8 KB · Visninger: 85
Jeg fikk nesten kjeft av svigermor fordi jeg hadde kjøpt 1 body, 1 bukse, 1 kjole, 1 smekke og 1 lue til tulla i under str 62:p "det er unødvendig å kjøpe så små klær til babyer, for de vokser så fort og vi andre har allerede kjøpt masse til henne" kjente jeg ble litt irritert og small tilbake: "storebror brukte ikke str 62 før han var over 2 mnd. Det er opp til meg om jeg vil MIN baby skal ha nye klær som jeg har kjøpt, og i den str jeg bestemmer. Dessuten er det ikke godt om klærne blir for store heller til den lille kroppen"
Hoho, var morro å se svigermor blek om nebbet:p jeg er ikke typen til å si ifra hvis hun overkjører meg:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1393607830.868304.jpg

Da er vogna bestilt og kommer til oss i starten av juni, og gjett om jeg gleder meg til å få tatt i bruk denne nydelige vogna i sommer :) Snille mamma'n og pappa'n min som ville spandere på den lille snuppa i magen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, du kan enten henge den "løst" med stroppen som følger med (funker best synes jeg

Ja, du kan enten henge den "løst" over vognen med stroppen som følger med (funker best og enklest synes jeg), eller du kan kjøpe kroker fra feks tinkafu som gjør at du kan klikk feste den med festene på siden av vesken. Da henger den jo fast og litt høyere.

Salg på kid og princess :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1393765766291.jpg
    1393765766291.jpg
    61,5 KB · Visninger: 94
  • 1393765776142.jpg
    1393765776142.jpg
    63,5 KB · Visninger: 93
Nå har vi kjøpt de første tingene til snuppa:)

Stellematte, bilsete maxi cosi m/base og newbornsete.

Vogn er rett rundt hjørnet!
Nå må bare juli komme med stormfartxsmile9

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    249,1 KB · Visninger: 94
Back
Topp