Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal vi se om jeg finner bilder av det vi har til lillegutt som kommer
Vis vedlegget 49910 Denne er på vei i posten
Vis vedlegget 49911 Er ei som syr lik denne bare med ensfarget grå inni
Vis vedlegget 49912Denne har vi fra storesøster
Vis vedlegget 49913Denne kjøpte vi rett før jul
Vis vedlegget 49914 Kjøpte den sammen med newborn setet - både stol og babysett
Vis vedlegget 49915 Denne kjøpte vi nå for et par uker siden - brukt med fortsatt fin.
Vis vedlegget 49916 Har denne som sovevogn for storesøster for øyeblikket men lillebror arver den når vi går over fra bag til sportsdel.
Skal få kjøpt meg en DooMoo ammepute i str L snart, så jeg kan bruke den som avlaster om natta til bekkenet og ammepute når mini kommmer.
Ellers så har vi jo så uyrolig mye etter storesøster at hele boden er full av esker på esker med klær, leker, bilstol, moseskurv, babygym, flasker, brystpumper og mer til.. Så er bare småting jeg skal kjøpe denne gangen og skal kjøpe første antrekk etter oul til fredag (selv om vi alt vet at det er en gutt) og gleder meg til å gå å titte![]()
Den er det beste investeringen jeg har gjort i svangerskapet, så utrolig deilig!Da er denne på vei hjem, bare i hvit og brun
![]()
Den er det beste investeringen jeg har gjort i svangerskapet, så utrolig deilig!
her har vi bestemt oss for vogn og stelleveske,pluss vognpose
Vis vedlegget 48308 Vis vedlegget 48309 Vis vedlegget 48310
www.risarosa.no. Trykk på bildet, så kommer du inn på sidenHvordan bestilte du vognposen?når jeg går inn på nettsiden så er det bare et bilde der..
Vi har kjøpt Stokke new born settet og sett oss ut denne vognen fra Emmaljunga(super viking heter den )
Vis vedlegget 51608
Vis vedlegget 51609
Siden det blir en liten gutt til så har jeg ikke handlet så mye klær enda da det blir endel arving. Et plagg bare måtte jeg ha derimot
Vis vedlegget 51610
Så mye fint! <3Det første vi har kjøpt til lillebror
Gleder meg til å handle mer
Vis vedlegget 51984
Sent from my GT-N8020 using BV Forum mobile app
Er denne bagen større enn city cross bagen?Vi skal bestille verdens fineste vogn. Den er så nyyydelig, og mtp at fen er hvit er den lett og holde ren pga at det er skinnVis vedlegget 47780
Hva heter søskenvognen dere har kjøpt og hvor mye måtte du gi? Leirer meg grønn etter søskenvogn men finner ikke ut av det![]()
Det er jo så mye fint der ute av utstyr.. Elsker denne stellevesken fra www.ammemamma
Vis vedlegget 52470
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, du kan enten henge den "løst" over vognen med stroppen som følger med (funker best og enklest synes jeg), eller du kan kjøpe kroker fra feks tinkafu som gjør at du kan klikk feste den med festene på siden av vesken. Da henger den jo fast og litt høyere.
Sent from my iPhone using BV Forum