Utstyrstråd - i bilder :)

Denne vognen skal vi ha, resten er ikke helt bestemt:)

Fikk ikke til å legge ut bilde. Men den heter silvercross sleepover elegance:)
Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi kjøpte dette stellebordet denne uken <3
ImageUploadedByBV Forum1389902786.123249.jpg

Med badekar, og kan brukes som vanlig kommode etterpå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
For en nyyyydelig vogn :) Jeg elsker alt som er grått og den gråfargen på den vognen var jo en forelskelse ved første øyekast! :D
 
Jeg lurer på hva forskjellen på duo og kombi er? Har ikke så mye peil på vogner
 
Jeg lurer på hva forskjellen på duo og kombi er? Har ikke så mye peil på vogner

Duo vogner har separat liggedel (bag) og sportssete, dvs. du klikker av bagen og setter på sportsdelen når du skal bytte. Kombivogn har sportsdelen montert på hele tiden, og kan brukes med hardbag eller mykbag som settes inn i setet. :)
 
Duo vogner har separat liggedel (bag) og sportssete, dvs. du klikker av bagen og setter på sportsdelen når du skal bytte. Kombivogn har sportsdelen montert på hele tiden, og kan brukes med hardbag eller mykbag som settes inn i setet. :)
Da vart jeg litte klokere :) Takker :D
 
Dette gjør at baggene på duovogner gjerne er litt større enn på kombi.

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
Oki :) Takk skal dere ha :)
 
Her skal jeg også publisere etterhvert! :D Kjempe fin tråd!
 
ImageUploadedByBV Forum1389973737.870649.jpg

Denne vognen skal vi ha, kommer til å bestille innen mars som vi ble anbefalt i butikken:)
Det er en Emmaljunga Mondial De Luxe og den er så alt for nydelig :)
Har ikke helt avgjort fargevalg enda, man kan enten få den i marineblå/hvit eller svart/hvit.
 
Vis vedlegget 47405

Denne vognen skal vi ha, kommer til å bestille innen mars som vi ble anbefalt i butikken:)
Det er en Emmaljunga Mondial De Luxe og den er så alt for nydelig :)
Har ikke helt avgjort fargevalg enda, man kan enten få den i marineblå/hvit eller svart/hvit.

Så den utstilt i butikken, og den er sååååå fin i marine og hvit! Ordentlig lekker :D den så nesten kongelig ut der den stod :p fikk nesten lyst på den selv :)

-Appen
 
Så den utstilt i butikken, og den er sååååå fin i marine og hvit! Ordentlig lekker :D den så nesten kongelig ut der den stod :p fikk nesten lyst på den selv :)

-Appen

Jeg vet, den så veldig elegant og klassisk ut, og i tillegg var den veldig god å håndtere og trille:) Fikk prøve den rundt i butikken og jeg må innrømme at jeg følte meg ganske fancy med en sånn vogn foran meg:)
 
Vis vedlegget 47405

Denne vognen skal vi ha, kommer til å bestille innen mars som vi ble anbefalt i butikken:)
Det er en Emmaljunga Mondial De Luxe og den er så alt for nydelig :)
Har ikke helt avgjort fargevalg enda, man kan enten få den i marineblå/hvit eller svart/hvit.

Gurimalla så lekker!
Jeg hadde absolutt kommet til å valgt marineblått selv! Blir mye mer klassisk da :)
 
Har kjøpt Stokke dagseng og vippestol og newborn sete :)

ImageUploadedByBV Forum1389987091.968457.jpg

ImageUploadedByBV Forum1389987112.940028.jpg

Fikk tak i alt pent brukt, så da klarte jeg ikke vente :p
 
Back
Topp