Utstyrstråd - i bilder :)

Da er denne på vei hjem, bare i hvit og brun :D

org_B40%20-%20BUDDY%20TREE%20GREEN%20-%20BREASTFEEDING%201_WEB.JPG

• Liker
Reactions: Atu
Skal vi se om jeg finner bilder av det vi har til lillegutt som kommer
index.jpg Denne er på vei i posten
4th.jpg Er ei som syr lik denne bare med ensfarget grå inni
1352n.jpgDenne har vi fra storesøster
9393_9328.jpgDenne kjøpte vi rett før jul
esgf.jpg Kjøpte den sammen med newborn setet - både stol og babysett
images.jpg Denne kjøpte vi nå for et par uker siden - brukt med fortsatt fin.

60604_TFK_Joggster_III_12__Facelift_-_GREY_-_2014_1.jpg Har denne som sovevogn for storesøster for øyeblikket men lillebror arver den når vi går over fra bag til sportsdel.

Skal få kjøpt meg en DooMoo ammepute i str L snart, så jeg kan bruke den som avlaster om natta til bekkenet og ammepute når mini kommmer.
Ellers så har vi jo så uyrolig mye etter storesøster at hele boden er full av esker på esker med klær, leker, bilstol, moseskurv, babygym, flasker, brystpumper og mer til.. Så er bare småting jeg skal kjøpe denne gangen og skal kjøpe første antrekk etter oul til fredag (selv om vi alt vet at det er en gutt) og gleder meg til å gå å titte :D

Hertatahørt: hvem selger babynestet og hva koster det :)

Hertatahørt: hvem selger babynestet og hva koster det :)

Det er ei venninne av meg som syr for meg, vet ikke om ho selger faktisk, men jeg fikk vlege ut så ho kunne sy til meg siden jeg syntes den ho sydde til sønnen sin var så fin.(det bilde jeg la ut er lånt fra google)
Men kan godt spørre ho om ho syr på bestilling om du vil? (og evt pris da)
har sett at de skal ha utrolig mye for de på finn.no at det er helt kriminelt..

Ja gjør gjerne det. Men har funnet ei på Facebook som gjør det for litt over 500 pluss frakt :) vet ikke hva venninna di tar da

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har kjøpt dette foreløpig + litt tøy, sengesett og ammepute som jeg ikke har fått bilde av ;)

1392317512891.jpg

Denne skal fungere som klesskap :) Skal sy noen fargerike gardiner som skal henge foran 4 rader. Den midterste raden skal vi ha pynt i ;)

1392317603181.jpg

Malm kommode som skal fungere som stellebord :) Syntes det var vanskelig å finne stellekommode, og de jeg fant var sviiindyre :p

1392317684719.jpg

Helt greie sprinkelsenger fra ikea :)

1392317714304.jpg

Brio bilstoler :)

1392317740094.jpg

fargerikt tog til pynt og senere lek :)

Ja gjør gjerne det. Men har funnet ei på Facebook som gjør det for litt over 500 pluss frakt :) vet ikke hva venninna di tar da

Har ikke sett at du har svart før nå, beklager..
Ho pleide å lage på bestilling men har lagt det bort inntil videre pga sønnen på 1.5 mnd. Men ho pleide å ta 450 + frakt.
Du vet du kan få det til 400-450 om du leter godt på finn sant?
Men det har kanskje ikke så mye å si om du har finni det du vil ha ;)

Har ikke sett at du har svart før nå, beklager..
Ho pleide å lage på bestilling men har lagt det bort inntil videre pga sønnen på 1.5 mnd. Men ho pleide å ta 450 + frakt.
Du vet du kan få det til 400-450 om du leter godt på finn sant?
Men det har kanskje ikke så mye å si om du har finni det du vil ha ;)
Har ikke letet så nøye enda. Tar nok en nærmere titt etter oul :)

Vi har kjøpt dette foreløpig + litt tøy, sengesett og ammepute som jeg ikke har fått bilde av ;)

Vis vedlegget 50538

Denne skal fungere som klesskap :) Skal sy noen fargerike gardiner som skal henge foran 4 rader. Den midterste raden skal vi ha pynt i ;)

Vis vedlegget 50540

Malm kommode som skal fungere som stellebord :) Syntes det var vanskelig å finne stellekommode, og de jeg fant var sviiindyre :p

Vis vedlegget 50541

Helt greie sprinkelsenger fra ikea :)

Vis vedlegget 50542

Brio bilstoler :)

Vis vedlegget 50543

fargerikt tog til pynt og senere lek :)

Det var veldig smart med den hylla som klesskap, da får du jo full oversikt. Men bare vent til de begynner å bli mobile og klåfingret, da ligger ikke tøyet på plassen sin lengre.. (her hjelper det ikke med skuffer heller, jenta mi elsker å ta ut av skuffer og skap så det flyter utover).

Om du skal ha sånn stellematte oppå kommoden vil jeg anbefale å kjøpe sånn antisklimatte til å ha under tepper på gulvet, klipp det til slik at det passer under stellematta og da slipper det å skli. mamma gjorde det som løsning hjemme hos de, genialt ;)

Det var veldig smart med den hylla som klesskap, da får du jo full oversikt. Men bare vent til de begynner å bli mobile og klåfingret, da ligger ikke tøyet på plassen sin lengre.. (her hjelper det ikke med skuffer heller, jenta mi elsker å ta ut av skuffer og skap så det flyter utover).

Om du skal ha sånn stellematte oppå kommoden vil jeg anbefale å kjøpe sånn antisklimatte til å ha under tepper på gulvet, klipp det til slik at det passer under stellematta og da slipper det å skli. mamma gjorde det som løsning hjemme hos de, genialt ;)

Takk for tips!!! :)
Hehe, vet alt om klåfingrede reivunger - ingenting som stopper dem når de vil ha tak i noe :p
Håper det hjelper å ha soverommet på loftet og oppholdsrom nede denne gangen ;) Å ha alt på ett plan med en ettåring i hus er veeeldig tungvindt :p

Vognen vår venter på butikken sitt lager fram til vi flytter inn i huset vårt i mai :) men vognen er i boks! <3

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1392469784306.jpg
    1392469784306.jpg
    79,9 KB · Visninger: 128
Gikk litt amokk på nettet en dag og fikk bla dette i posten idag <3 sukkersøtt!1392832179346.jpg

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Dagens fangst eller utvidet hjerteultralyd:) måtte jo feire at alt sto bra til!;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1392833186193.jpg
    1392833186193.jpg
    73,3 KB · Visninger: 124
Back
Topp