Utstyrstråd - i bilder :)

Vi har kjøpt denne vognen, bugaboo cameleon 3 med mørkegrå base og offwhite trekk.

Wholesale-Retail-Bugaboo-Cameleon-Complete-Stroller-Dark-Gray-Base-Off-White-Tailored-Fabric-Bugaboo-Baby-Pram.jpg

Så har vi kjøpt bilstol fra graco med base som vi får tilsendt.
Vognen har adaptere til det merket slik at vi kan feste bilstolen til understellet på vognen :)

Synes også den virker praktisk, og den tar ikke for mye plass. Dessuten er jeg veldig tilhenger av vugging "rette veien", dvs. ikke side-til-side ;)

Kjøpte den brukt sammen med en bedside crib/ vugge, så har ikke pris på kun denne. De fleste som ligger til salgs på Finn.no ligger rundt 6-700 for kun sengen, og 15-1900 for settet. Koster ca. 3000 kr samlet nytt i butikk.

Ahh, eg skal og ha newborn sete. Men vil også kjøpe brukt. Kor mykje betalte du for ditt?

Var heldig og fant et til salgs for 400,- inkl. ekstra trekk :)
De fleste annonser jeg fant på Finn rundt jul/ nyttår hadde en pris på ca. 600,- (enkelte med ekstra trekk). Den koster normalt 999,- i butikk, trekkene rundt 250 kr tror jeg.

Her er et bilde av Troll bedside crib. Vi kjøpte denne til å ha på vårt soverom, på babyrommet setter vi opp sprinkelseng. Savnet en god løsning for enkel amming på natten sist gang, tror denne blir bra :)

ImageUploadedByBV Forum1390126632.853274.jpg

Kjøpte den sammen med Stokke dagsengen, var superheldig - den er faktisk ikke brukt, bare montert. :) Fikk med ny madrass, himmel, himmelstativ og sengekant. Gleder meg til å ta den i bruk!

Jeg lurer på om det er noen som har/hatt erfaring med Crescent vognene? Syns det såg genialt ut med vendbart håndtak :)

Beklager, men jeg er faktisk så lat at jeg ikke orker å finne frem produktene å ta bilde selv, men er jo helt likt på bildene uansett :)

org_Edge%20Duo%20Brown%20Flowers.jpg

Emmaljunga vogn fra 2012 modellen fra da vi fikk førsten, men legger ut bilde likevell! :)
Fargevalget var bevist da det kan fint kombinerest med rosa eller blått sengsett ol :D

n_tartan_pink2_2.jpg

Kjøpte også Newborn setet med dette trekket :) Vi kjøpte det brukt da vi ikke vet hvor lenge det blir liggende å støve ned til neste gang :) Trekket var bare en bonus da! Blir det gutt så får jeg nok solgt det videre lett :D

vippestol.png

Denne kunnet vi ikke ha overlevd uten med førstemann! Babybjørn vippestolen! Leken har vi også som var veldig fin når barnet lærer seg å ta på ting ol! :D Er i denne fargen denne også.

8936697232.jpg

Også denne praktiske grinden til slutt!
Kjøpte denne også brukt men var som ny :D Denne bruker vi nå som peisgrind for guttungen som er veldig klumsette.
Så er det bare å sette den sammen til lekegrind for nr 2 <3 Bildet er lånt fra google :D
Er ikke heving på denne da, men er en grinddør sånn at det blir lett å komme til :)

Dette er iallefall de mest praktiske tingene som vi har til nå :D

her har vi bestemt oss for vogn og stelleveske,pluss vognpose :D
26318_CityCross.jpg 314928-11-1390082861224.jpg 1516785-11-1346966537938.jpg

Åh- den vognposen var helt nyyyydelig! Hvor har du kjøpt den? :)

www.risarosa.no :D
Den er helt fantastisk nydelig og jeg kjenner flere som kan bekrefte at den er like god i bruk til babyen som den er vakker og se på :)
Den er håndlaget i 100% ull med en dundyne som er "syd/strikket" inn, men denne kan lett tas ut slik at posen kan brukes også på kjølige sommerkvelder osv :)
Posen er 90 cm lang og kan fint brukes til barnet nermer seg 2 år :)

www.risarosa.no :D
Den er helt fantastisk nydelig og jeg kjenner flere som kan bekrefte at den er like god i bruk til babyen som den er vakker og se på :)
Den er håndlaget i 100% ull med en dundyne som er "syd/strikket" inn, men denne kan lett tas ut slik at posen kan brukes også på kjølige sommerkvelder osv :)
Posen er 90 cm lang og kan fint brukes til barnet nermer seg 2 år :)

Så nydelig den var! Missunnelig :D

Back
Topp