Utstyrstråd bilder :)

Gleder meg til lillegutt kan bruke denna sykt kule tråbilen!
Vis vedlegget 45284

Også har jeg malt sprinkelsenga :) Vis vedlegget 45285

Gardiner og rullegardin er oppe :) Vis vedlegget 45286

Malt treet hvitt Vis vedlegget 45287

Måletre og knagger venter på å bli hengt opp :) Vis vedlegget 45288

Fått skyvedørsgarderobe med klær :) Vis vedlegget 45289Vis vedlegget 45290

Fortsatt mye å gjøre, men har også vogn, stellebord, bilstol, og bedsidecrib til første månedene :)
Kjøpt fra Casa Interiør :) jeg er forhandler, så hvis du ønsker, så kan jeg bestille til deg :) og sende til deg hvis du ønsker :)

Hva er pris på dette? :-)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

De likte jeg! Hvor kjøpte du de? Vi har bare hvite kjedelige. ;)

Jeg hadde også bare slike hvite fra før, så måtte bare kjøpe disse når jeg såg de :D

De med uglene på kjøpte jeg på Barnas hus, var en 3-pakning til 99,- der 2 av klutene var med uglemotiv og den siste var hvit med blå kant.

De andre kjøpte jeg på Princess, det var også en 3-pakning til 79,- der var det en med blå stjerner, en med blå striper og en hvit oppi ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvor er de med uglene fra?

Kjøpte de på Barnas hus, er 3 stk i en pakke.. 2 kluter med uglemotiv og en hvit klut med blå kant ;)

Jeg hadde også bare slike hvite fra før, så måtte bare kjøpe disse når jeg såg de :D

De med uglene på kjøpte jeg på Barnas hus, var en 3-pakning til 99,- der 2 av klutene var med uglemotiv og den siste var hvit med blå kant.

De andre kjøpte jeg på Princess, det var også en 3-pakning til 79,- der var det en med blå stjerner, en med blå striper og en hvit oppi ;)

Tusen takk for tips. :)

Name it har sånn 8 pk med blant an s traktorar som motiv i forskjellige fargar. Kostar vel rundt 99kr.
Takk for tips, da skal jeg sjekke der da vi ikke har barnas hus der jeg bor :( syns de med uglene va sååå fine! Har noen av de fra princess, men skulle hatt litt andre mønster og :)

Sniker litt... :) hva kostet treet og hvor kan jeg kjøpe det? :) lekkert!

Takk for tips, da skal jeg sjekke der da vi ikke har barnas hus der jeg bor :( syns de med uglene va sååå fine! Har noen av de fra princess, men skulle hatt litt andre mønster og :)

Var vist bil og ikkje traktor :P
ImageUploadedByBV Forum1388835058.357173.jpg

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp