Det var et fint stellebord! Kan jeg spørre hvor det er kjøpt?
Det er kjøpt på babyshop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var et fint stellebord! Kan jeg spørre hvor det er kjøpt?
Mens jeg ligger på sykehuset har sambo fått opp sprinkelsengene.
Vis vedlegget 43244
Og kjøpt inn bilstolposene.
Mangler bare å hente bilstolene så er det meste i boks.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Nå er vel alt klart, da?Har fått opp sprinkelsenga på soverommet vårt og stellekommoden på badet nede. Har også fått eit lite stellebord på badet oppe, samt Voksi Urban vognpose, vugge, 2 x vippestoler, bilstol + ein del til eg ikkje har fått tatt bilder av enno![]()
Vis vedlegget 43601
Vis vedlegget 43602
Så flott skap!Det er kjøpt på IKEAEr et sånt modulsystem som heter Stuva, så du kjøper delene du vil ha og setter det sammen sånn som du vil ha det sjøl. Når snuppa blir større så kjøper vi bare lengre skapdører og fjerner et par av skuffene sånn at vi kan henge inn lengre klær f.eks
Og det var ganske rimelig også! Også kan du velge hva slags fronter du vil ha, vi valgte hvite, men de finnes i rosa og blå også, og i litt mer voksen stil.
Akkurat sånne bokser til å putte nedi skuffene er det kun den hvite og grønne som vi har kjøpt, hvis det var det du tenkte på. Så der var det ikke så mye å velge i. Hvis du søker på STUVA på ikea.no så får du opp altSå flott skap!
Er det lett å kombinere med slike skillevegger/kurver ol. nedi skuffene? Ikea har en egen slik serie som vi bruker i PAX-garderoben![]()
Så stort og fint rom!
Ser ut som et stort rom! Kjempefint med veggdekor som et tre. Synes du har vært flink!![]()
Så koselig babyrom <3Vis vedlegget 45010
Jenterommet begynner å ta form, er på jakt etter gardiner og litt mer pynt! Så har jeg leteaksjon etter sengekanten som hører til himmelen
Jonathan 09, lillesøster 14 ♥
Tusen takk! Nydelig rom du også lager til ♡Så koselig babyrom <3
Snoker litt fra mai 14.Vis vedlegget 45010
Jenterommet begynner å ta form, er på jakt etter gardiner og litt mer pynt! Så har jeg leteaksjon etter sengekanten som hører til himmelen
Jonathan 09, lillesøster 14 ♥