Utstyrstråd bilder :)

Det var et fint stellebord! Kan jeg spørre hvor det er kjøpt?

Det er kjøpt på babyshop :) Men de hadde det ikke inne, så de bestilte det til oss :)

Mens jeg ligger på sykehuset har sambo fått opp sprinkelsengene.
1386771576598.jpg
Og kjøpt inn bilstolposene.

Mangler bare å hente bilstolene så er det meste i boks. :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1386771635150.jpg
    1386771635150.jpg
    41,6 KB · Visninger: 258
Mens jeg ligger på sykehuset har sambo fått opp sprinkelsengene.
Vis vedlegget 43244
Og kjøpt inn bilstolposene.

Mangler bare å hente bilstolene så er det meste i boks. :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så flink han er!! :hello2 Nå er vel alt klart, da?

Har fått opp sprinkelsenga på soverommet vårt og stellekommoden på badet nede. Har også fått eit lite stellebord på badet oppe, samt Voksi Urban vognpose, vugge, 2 x vippestoler, bilstol + ein del til eg ikkje har fått tatt bilder av enno :)
ImageUploadedByBV Forum1387132675.584011.jpg
ImageUploadedByBV Forum1387132685.489793.jpg

Har fått opp sprinkelsenga på soverommet vårt og stellekommoden på badet nede. Har også fått eit lite stellebord på badet oppe, samt Voksi Urban vognpose, vugge, 2 x vippestoler, bilstol + ein del til eg ikkje har fått tatt bilder av enno :)
Vis vedlegget 43601
Vis vedlegget 43602

Så fiiint ♡
Likte veldig godt stellekommoden. Den var kjempefin ♥

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

• Liker
Reactions: EJ
Det er kjøpt på IKEA :) Er et sånt modulsystem som heter Stuva, så du kjøper delene du vil ha og setter det sammen sånn som du vil ha det sjøl. Når snuppa blir større så kjøper vi bare lengre skapdører og fjerner et par av skuffene sånn at vi kan henge inn lengre klær f.eks :) Og det var ganske rimelig også! Også kan du velge hva slags fronter du vil ha, vi valgte hvite, men de finnes i rosa og blå også, og i litt mer voksen stil.
Så flott skap!
Er det lett å kombinere med slike skillevegger/kurver ol. nedi skuffene? Ikea har en egen slik serie som vi bruker i PAX-garderoben :)

Så flott skap!
Er det lett å kombinere med slike skillevegger/kurver ol. nedi skuffene? Ikea har en egen slik serie som vi bruker i PAX-garderoben :)
Akkurat sånne bokser til å putte nedi skuffene er det kun den hvite og grønne som vi har kjøpt, hvis det var det du tenkte på. Så der var det ikke så mye å velge i. Hvis du søker på STUVA på ikea.no så får du opp alt :)

Nå begynner det å komme seg på babyrommet :)

barneromlitebilde.jpg babbyromliteebilde.jpg

ImageUploadedByBV Forum1388408255.291275.jpg
Har kjøpt liten smokk, gode ammeinnlegg og en flaske. Men denne flasken skal jeg bytte - hadde helt annen tutt enn de gamle og de tuttene man kan kjøpe utenom som hang ved siden av...

ImageUploadedByTapatalk1388432656.700494.jpgImageUploadedByTapatalk1388432656.700494.jpgImageUploadedByTapatalk1388432682.581333.jpgImageUploadedByTapatalk1388432737.782615.jpg
Barnerommet er bare stappet fullt med alt, skal bli deilig å få det litt mer organisert :)
Sekskantet lekegrind, bedside-crib OG vugge er også innkjøpt :P Har vel igrunn alt klart, tror jeg :)

Vis vedlegget 45010

Jenterommet begynner å ta form, er på jakt etter gardiner og litt mer pynt! Så har jeg leteaksjon etter sengekanten som hører til himmelen :oops:

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥
Snoker litt fra mai 14.
Hva slags sengekant er du på jakt etter? Er det slik hvit i engelsk blonde? Dem har igjen 1 stk i KID butikken der jeg bor, men den er ikke på hjemmesiden dems :)

(Må bare si at jeg elsker denne tråden! Er så mye fin inspirasjon og nå er vi snart ferdige med vårt barnerom <3 Ja, jeg liker å være forberedt :p :p )

Back
Topp