Utstyrstråd bilder :)

Fisher prise, er jungellyder og lys på den. Fineste babygymmen jeg har sett.. Men masse farger og spennende jungeldyr;)

Men for en pris! :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmm.. har du sjekket babyshop og barnas hus?? :)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Ja, jeg hadde vært der, og da hadde de ikke..Men var der for en uke siden og da fikk jeg kjøpe den som lå oppi utstillingsmodellen :) Så nå har jeg fått tak i :D

ImageUploadedByBV Forum1385905352.480254.jpg
Montert vugga i dag, klarte ikke dy meg lengre :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kjempefin kommode/klesskap! Hvor er det kjøpt?:)

Sent from my iPad using BV Forum
Det er kjøpt på IKEA :) Er et sånt modulsystem som heter Stuva, så du kjøper delene du vil ha og setter det sammen sånn som du vil ha det sjøl. Når snuppa blir større så kjøper vi bare lengre skapdører og fjerner et par av skuffene sånn at vi kan henge inn lengre klær f.eks :) Og det var ganske rimelig også! Også kan du velge hva slags fronter du vil ha, vi valgte hvite, men de finnes i rosa og blå også, og i litt mer voksen stil.

Akkurat det samme stellebordet skal vi ha :D Synes det er så utrolig fint :) Har fått pappa til å kjøpt det for oss, så skal hente det hos han om 14 dager ;) Var livredd for at det skulle bli utsolgt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det er veldig fint, også liker jeg at det bare er å skru av stelleplaten så har man en veldig fin barnebokhylle:)

Back
Topp