utstyrs skravletråd

Vi har det meste, eneste blir å kjøpe en sånn seng su kan sette inntil senga di. Og litt nytt pumpeutstyr hvis ungen tar melk fra flaske. Kastet alle flaskene osv pga hygiene.
 
Siden jeg er førstegangsfødene så eier jeg ingenting av babyting. Er jeg heldig kan det være at jeg arver fra venninner, men tror jeg må kjøpe inn mye nytt/gjenbruk.
 
Venter med å kjøpe til jeg har bikket 12 uker. Må sies at jeg har strikket to babyjakker allerede. :shy:
 
Her blir det mye gjenbruk fra aprilbaby 20. Muligens en ny babygym, da det kan være kjekt å bytte litt:)
 
Svoger søsteren min sa at man ikke skal kjøpe brukt bilstol? Altså, selvom den ikke har vært i krasj? Stemmer det? :)
 
Svoger søsteren min sa at man ikke skal kjøpe brukt bilstol? Altså, selvom den ikke har vært i krasj? Stemmer det? :)[/QUOTE
Her kjøpte vi nesten alt brukt til førstemann, men bilstolen kjøpte vi ny siden det var anbefalt:) går vel litt på at bilstol får litt medfart med tiden bare av å være i bil. Er liksom ikke på sikkerhet man bør spare.
 
Svoger søsteren min sa at man ikke skal kjøpe brukt bilstol? Altså, selvom den ikke har vært i krasj? Stemmer det? :)

Bør i tilfelle være fra noen dere kjenner og stoler på. Man kan jo ikke vite hvordan stolen er blitt behandlet som ev. kan svekke sikkerheten.
 
Har det meste fra marsbabyen. Men, det blir en hodepine igjen å finne vogn! :shifty: Hadde kjøpt en ny og fin, halvveis likte den, solgte og kjøpte to andre. Solgte ene, og andre bruker vi litt. Men er ikke så fornøyd… så åæææh, gruer meg til vogn jakt
 
Vi har det meste etter førstemann som blir 4 i mai; vogn, bilstoler, seng + tilbehør, stelleplass, leker etc.

Litt kjedelig egentlig :p

Blir det gutt vil jeg bytte ut mye av tøyet (råååååsa), ellers lita da også :)
 
Vi har nesten ingenting utstyr for vi var egentlig ferdige med barn:meh: men så ble vi enige om en til, så dette blir dyrt:rolleyes:
 
Vi har ingenting og ingen å arve fra heller. Syns dette med spesielt barnevogn virker innmari vanskelig!

Og et spørsmål: dere som har brukt bæresjal: det virker litt vanskelig? Er det enkelt å lære seg det eller blir det veldig mye knoting? :bored:
 
Vi har ingenting og ingen å arve fra heller. Syns dette med spesielt barnevogn virker innmari vanskelig!

Og et spørsmål: dere som har brukt bæresjal: det virker litt vanskelig? Er det enkelt å lære seg det eller blir det veldig mye knoting? :bored:

Brukte skal litt for 12 år siden. Er ikke så vanskelig når man blir vant med det :) øvelse gjør mester :)
 
Det er så mye skryt av BBhugme puten så jeg kjøpte en nå! (Fant på Finn.no, virket pent brukt). Ellers skal jeg prøve å holde meg fra å kjøpe for mange ting før jeg er litt lenger på vei..

Men er det noen som vet om gode tilbud/salg, som er smarte å følge med på/være på utkikk etter?
 
Jeg er ikke så langt på vei, men har bilstol og reise seng pga tantebarn og kjøpt stellematte og arvet bæresjal, dyne og trekk og slik sterilisator til flasker og babycall. Har 4 bodyer fra strl 60 ish. Vurderer slik bbhugeme sak som alle snakker om. Venter med å kjøpe mer før jeg bikker 12 uker.
 
Vi har to gutter på 3 og 6, men siden vi ikke skulle ha flere har vi ca INGENTING igjen etter dem... Så her må det shoppes:p
 
Back
Topp