Ch1992
Blir kjent med forumet
Vi også har skrevet liste, og også hva vi skal kjøpe i hvilken mnd, og hvor mye vi skal bruke. Ligger på ca 5-6000kr i mnd i snitt nå fra Jan-juni! Bedre å spre det ut sånn![]()
Mye bedre å spre det litt ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi også har skrevet liste, og også hva vi skal kjøpe i hvilken mnd, og hvor mye vi skal bruke. Ligger på ca 5-6000kr i mnd i snitt nå fra Jan-juni! Bedre å spre det ut sånn![]()
Jeg hadde mei tai bæresele og den var gull værtMen da ville jeg valgt noe annet enn en babybjørn sele, for de er helt grusomme og det finnes vist mange som er bedre for barnet.
Jeg hadde mei tai bæresele og den var gull vært![]()
Den er kjempe enkel å knyte, selv om du skal gjøre det aleine og babyen sitter utrolig godt når den er nyfødt og når den er 1-2 årJeg har ikke greie på bæresele, men hadde en babybjørn til frøkna og den var grusom. Kunne godt tenkt meg en eller annen bæresele til neste,men må studere de forskjellige litt for jeg bestemmer meg
Men hva gjør at du er fornøyd med mei tai?![]()
Den er kjempe enkel å knyte, selv om du skal gjøre det aleine og babyen sitter utrolig godt når den er nyfødt og når den er 1-2 årkan knyte den på magen og ryggen. Og du kjenner knapt nok vekten av barnet selv når de blir 10-15 kg. Men da må du jo knyte de på ryggen, men det er null problem. Er endel bæresjal og slynger på markedet, men en del av de er kompliserte å knyte og trenger mye øvelse.
Babynjørn er grusom...Hadde en først som vi hadde fått av noen. Vi hadde bæresjal av typen caboo carrier, superenkelt med lite knyting. Klarer det helt fint uten assistanseJeg har ikke greie på bæresele, men hadde en babybjørn til frøkna og den var grusom. Kunne godt tenkt meg en eller annen bæresele til neste,men må studere de forskjellige litt for jeg bestemmer meg
Men hva gjør at du er fornøyd med mei tai?![]()
Babynjørn er grusom...Hadde en først som vi hadde fått av noen. Vi hadde bæresjal av typen caboo carrier, superenkelt med lite knyting. Klarer det helt fint uten assistanseMen den er best egnet når de er forholdsvis små...Jeg kjøpte manduca bæresæle etterhvert
![]()
Kan ikke du dele listen dere har laget?