Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke om noen ferdig liste, men kan skrive det jeg kommer på selvHei! Jeg er førstegangsfødende og kjenner jeg er litt usikker på hva jeg trenger av utstyr. Får låne noe av min søster, men må skaffe vogn til nyfødt frem til babyen kan sitte selv. Noen som vet om gode lister over utstyr man må ha på plass til barnet kommer??
Vet ikke om noen ferdig liste, men kan skrive det jeg kommer på selv
vogn
seng
sprinkelbesyttelse til senga
stellebord
bilstol
klær
sengetøy
dyne
vognpose
kjekt å ha, men ikke et
must:
vippestol
ammepute
flasker
smukker
lekegrind
babycall
babynest.
dette var det jeg kom på mens jeg skrev, så mulig jeg har glemt noe
Vil legge til badebalje og bæresele. Balje er ikke et must hvis du har badekar eller balje i stellebord. Bæresele hadde vi mye glede av, min ville ikke ligge i vogn, men var glad i å være i selen... Selen reddet noen turer
Vi trenger alt Skrivd liste på det vi trenger, og handler litt og litt sånn at ikke vi må ut med masse penger den mnden vi bestemmer oss for å handle . Har allerede kjøpt nest, to dundyner, himmel-sprinkelsengbeskytter-sengesett i engelsk blonde og Stokke tripptrapp med new born Klarer bare ikke å la være, gleder meg såå ! Hehe
Tusen takkVet ikke om noen ferdig liste, men kan skrive det jeg kommer på selv
vogn
seng
sprinkelbesyttelse til senga
stellebord
bilstol
klær
sengetøy
dyne
vognpose
kjekt å ha, men ikke et
must:
vippestol
ammepute
flasker
smukker
lekegrind
babycall
babynest.
dette var det jeg kom på mens jeg skrev, så mulig jeg har glemt noe
Legger til bæretøy under det som er kjekt å ha, men ikke must Eller;for oss ble det et must da vi hadde kolikbaby. Hadde ikke overlevd uten børesjal første tida...Tusen takk
Det var mye penger....Vi også har skrevet liste, og også hva vi skal kjøpe i hvilken mnd, og hvor mye vi skal bruke. Ligger på ca 5-6000kr i mnd i snitt nå fra Jan-juni! Bedre å spre det ut sånn
Vi også har skrevet liste, og også hva vi skal kjøpe i hvilken mnd, og hvor mye vi skal bruke. Ligger på ca 5-6000kr i mnd i snitt nå fra Jan-juni! Bedre å spre det ut sånn