Ja, for all del. Alle får det bedre med mat og søvn. Da hadde du en fin barnepleier tenker jeg
Er blitt en liten fanesak for meg dette med amming og mme. Morsmelk er selvsagt best, men man begår ikke en kriminell handling ved å gi litt mme. Synes de drar den litt for langt. Hvert fall på barselhotellet på Ullevål. Vi hadde sikkert 15 forskjellige innom på de 3 dagene vi var der. Alle litt sånn bryske øst-europeere som rev og klemte meg i puppen og skapte et skikkelig oppstyr rundt ammingen. Babyen ble stressa, jeg ble stressa og det ble en elendig start. Hadde vi fått ro til å finne ut av det selv tror jeg babyen hadde knekt koden før. Han gjorde jo det med en gang vi kom hjem. Og det at de nektet å komme med litt mme til oss synes jeg også var ganske sjokkerende. Nevnte opplevelsen på helsestasjonen på 6-ukerskontrollen og de sa at barselhotellet har fått mange klager pga. nettopp det. Så nå forbereder jeg alle mine venninner som er førstegangs på ammemaset og at de ikke må la seg stresse av det. At de må stole på seg selv og babyen
Er så glad jeg er andregangs nå. Skal ikke la meg stresse og skal henge opp «ikke forstyrr»
Blir nok lettere denne gangen da jeg fortsatt har melk etter kommende storebror. Puppene lekker innimellom
Anyways, man er ikke en dårlig mor om man supplerer med litt mme i ny og ne. Vi hadde en fase rundt 3 mnd også der jeg ga han en liten flaske på kveld. Han var helt umettelig og veldig veldig urolig på kveld. Følte jeg sviktet totalt ved å gi den flaske . Det er bare tull å skulle kjenne på sånt. Kunne ønske helsepersonell var litt mer nyansert i budskapet sitt.
Ja, der fikk du hele regla. Sorry!