Utroskap

har rota med en annen mens jeg var i ett forhold som hangla....ble slutt mellom meg og eksen en stund etterpå - 6mnd etter d ble jeg sammen med han jeg rota med...
angrer fortsatt på at jeg gjorde d - og kommer ALDRI til å være d igjen!!!

har hatt flere ekser som har vært utrol mot meg, ferska via meldinger, felles bekjennte av begge oss jentene, og jeg har ferska en annen med den andre dama hjemme hos seg![:'(]

ORIGINAL: Delia

Var litt av og på, men uansett så visste ha hvor mye følelser jeg hadde for han. Vi var ute og drakk noen pils, han skulle bare hente noe (jobbet der) så jeg satt igjen i baren olg drakk pils. Synes det begynte å ta vel lang tid så gikk for å se etter ham.. og da står han faen meg og puler en kjærring på bakrommet!?!?!?! WTF!! Jeg skubbet til han, mens han sto der, tok klærne hans og gikk!!! Han fikk litt problemer der ja, og måtte finne seg et laken som han tulet rundt seg.. mobil, nøkler alt lå i klærne... jeg tok dem hjem opg kastet dem ut vinduet!!! Møkkamann!!![:@][:@][:@]

Nr 2 var bf[&o][&o][&o] Han visste hvor hardt det hadde gått inn på meg forrige gang. Etter at vi fikk minien slet vi ltt, men vi hade snakket om at hvis vi ikke ville mer så hadde vi såpass respekt for hverandre at vi gjorde det slutt. Vet ikke hva det var, men magefølelsen sa han var utro.. og det med eksen (etter 6 år med meg!!!). Hadde ingenting på han, han jobbet mye overtid og jeg spurte han en kveld han kom hjem og han nektet. Jeg lå det fra meg siden jeg ikke hadde noe håndfast... helt til jeg kom hjem fra trening en dag og han var oppe og lå minien og hadde glemt å ligge av facen. Der sto det at han savnet henne og elsket henne!!![:(][:(][:(][:(] Verden falt sammen gitt.... fy for en måte å gjøre det på når vi i tillegg hadde en liten en. Jeg sa jeg kanskje kunne tilgitt, men aldri kunne stole på han... og han reagerte med at når jeg var på jobb dagen etter så pakket han og dro. Jeg kom hjem til halvtomt hus og en liten gutt som spurte hvor pappa var!!!![:(][:(][:(] Og jeg hadde ikke noen svar engang for jeg visste ikke... Måtte rydde, vaske og selge huset ene og alene!!![:@][:@][:@]
Jeg er sjokkert....virkelig......
dette er noe av det verste jeg har lest,større svik skal man virkelig lete lenge etter..
Jeg har ikke ord engang...
Har så utrolig sympati med deg/dere...[:(][:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Jeg var hos mamma da jeg snakket med min daværende samboer/forlovende på tlf en morgen og synes han hørtes litt rar ut og jeg visste han hadde vært på byen kvelden før.

Jeg tok bilnøklene og kjørte hjem og fant han i senga vår med ei annen dame[X(]

Jeg presenterte meg for den sjokkerte dama, han sa ingenting han heller bare tittet ned i gulvet mens jeg smilende fant fram koffert og begynte å pakke[;)] Dagen etter når han var på jobb så tømte jeg leiligheten.. han fikk beholde stuebordet og en gammel tv... sengen kastet jeg[:D]

Fikk han også til å kjøpe nye dyner og puter til meg etter jeg hadde flyttet ut[;)]

Du er helten min!! [:D]

ORIGINAL: ladylovelylux

Var litt av og på, men uansett så visste ha hvor mye følelser jeg hadde for han. Vi var ute og drakk noen pils, han skulle bare hente noe (jobbet der) så jeg satt igjen i baren olg drakk pils. Synes det begynte å ta vel lang tid så gikk for å se etter ham.. og da står han faen meg og puler en kjærring på bakrommet!?!?!?! WTF!! Jeg skubbet til han, mens han sto der, tok klærne hans og gikk!!! Han fikk litt problemer der ja, og måtte finne seg et laken som han tulet rundt seg.. mobil, nøkler alt lå i klærne... jeg tok dem hjem opg kastet dem ut vinduet!!! Møkkamann!!![:@][:@][:@]

Nr 2 var bf[&o][&o][&o] Han visste hvor hardt det hadde gått inn på meg forrige gang. Etter at vi fikk minien slet vi ltt, men vi hade snakket om at hvis vi ikke ville mer så hadde vi såpass respekt for hverandre at vi gjorde det slutt. Vet ikke hva det var, men magefølelsen sa han var utro.. og det med eksen (etter 6 år med meg!!!). Hadde ingenting på han, han jobbet mye overtid og jeg spurte han en kveld han kom hjem og han nektet. Jeg lå det fra meg siden jeg ikke hadde noe håndfast... helt til jeg kom hjem fra trening en dag og han var oppe og lå minien og hadde glemt å ligge av facen. Der sto det at han savnet henne og elsket henne!!![:(][:(][:(][:(] Verden falt sammen gitt.... fy for en måte å gjøre det på når vi i tillegg hadde en liten en. Jeg sa jeg kanskje kunne tilgitt, men aldri kunne stole på han... og han reagerte med at når jeg var på jobb dagen etter så pakket han og dro. Jeg kom hjem til halvtomt hus og en liten gutt som spurte hvor pappa var!!!![:(][:(][:(] Og jeg hadde ikke noen svar engang for jeg visste ikke... Måtte rydde, vaske og selge huset ene og alene!!![:@][:@][:@]

Fy søren! [:@] 
Han kan ikke være mye voksen i hodet!
Solgte du huset alene? Så du fikk da pengene for deg selv? Har dere hørt noe ifra han da?

Ja jeg traff kjelleren hardt og brutalt.. jeg bare overlevde for mini sin skyld. Ryddet ut alt bosset etter han/oss (for han tok bare det han ville ha og stakk) Dvs alt det nye vi hadde kjøpt sammen!![>:] Vasket ned hele huset, malte og flikket og hadde alt med vsininger osv mens jeg var helt alene med mini og sorgen!! Han ville til og med selge med tap bare for å selge, men der hadde han ikke mye han skulle sagt. Han hadde jo faen ikke betalt huslånet engang etter han stakk!! Jeg var bitter og hadde store problemer med alt han hadde gjort, men ikke faen om han skulle ruinere meg. Jeg lagde en kontrakt der vi delte det som var til overs, men jeg skulle ha bilen siden han bare hadde overlatt mini til meg uten diskusjon. (Godt det altså, men han savnet jo pappaen sin!). Da alt det styret og krangel om økonomien var over, toppet det seg når det kvinnemennesket han var sammen med legger ut på facen om at de har det så bra sammen, dusjer sammen og at hun nå var blitt reservemamma!?!?!?![:@][:@][:@] Det er sjelden jeg sier folk ikke er oppegående, men hun manglet virkelig mye i toppen... heldigvis så han det selv til slutt!!![8D]

Etter det har jeg svelgt mange kameler, mini skal ikke vokse opp med alt av problemer som noe slikt kunne forårsaket!!! Han får ha det på sin samvittighet for evig og alltid, og vår sønn trenger aldri vite at faren kan være så svak og idiotisk. Så vi har faktisk i dag et veldig godt samarbeid om mini, men som menneske er det ikke mye respekt fra meg lenger. Jeg vil at mini skal ha et godt forhold til faren og da er ikke den mannen verdt å ødelegge alt...[;)] Knust var jeg ja, men mini er verdt så mye mer!!![:)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

dette er noe av det verste jeg har lest,større svik skal man virkelig lete lenge etter..

Ja jeg var så sjokkert at jeg måtte tenke for å huske å puste.. husker jeg bare satt det og gråt!!!![:(][:(][:(] Husker nesten ikke så mye fra den tiden heller, bare overlevde... Jeg er fremdeles sjokkert over hvordan andre mennesker med vitende vilje kan såre andre!!! Og resten av storyen kan du lese over, i kortversjon vel og merke![;)]

Ja jeg var så sjokkert at jeg måtte tenke for å huske å puste.. husker jeg bare satt det og gråt!!!![:(][:(][:(] Husker nesten ikke så mye fra den tiden heller, bare overlevde... Jeg er fremdeles sjokkert over hvordan andre mennesker med vitende vilje kan såre andre!!! Og resten av storyen kan du lese over, i kortversjon vel og merke![;)]
du inspirerer...virkelig...!

Første kjæresten min var ganske håpløs. Han løy om alt mulig, betalte ikke regninger (flere inkassosaker) og stjal penger fra meg. Burde vel ikke kommet som et sjokk at han var utro. Men dum som jeg var trodde jeg på ham når han sa at han aldri kom til å være utro, for sånt var det ytterste skam å finne på.

Så ble han sendt i militæret i førstegangstjeneste og ofte var han som forsvunnet fra jordens overflate. Kunne ikke få tak i ham for alt i verden, ennå jeg sørget for at han hadde mobil (tror jeg kjøpte 3 til ham), gikk de visstnok i stykker eller så mistet han de. Mens han hadde en av disse forsvinningsnummerene sine, ble jeg kontaktet av en gammel skolevenninne av ham. Hun fortalte så pent at de hadde holdt på i sengen min mens jeg var på skolen (han hadde bodd midlertidig hos oss pga skolen). Visste ikke hva jeg skulle gjøre og vekke var han. I ettertid benektet han dette, men gudene vet for 6 mnd etter han kom hjem fra militæret, fortalte han at han hadde vært utro. Var på fylla vet du, for det er jo unskyldning nr 1, og nå var det visst snakk om barn på gang med hun han hadde holdt på med. Jeg ble målløs. Klarte ikke å gjøre noe. Vi forble sammen i noen uker til, men tilslutt orket jeg ikke mer. Rett før jeg ville gjøre det slutt, dumpet ham meg - for at han ville ikke bli dumpet for 3. gang.

I ettertid vet jeg ikke om han var utro flere ganger eller bare den ene. Uansett er jeg glad for at det er over. Tok lang tid før jeg fikk selvtillitten og troen på meg selv tilbake.

så mange ondskapsfulle menn det finnes [&:]

ORIGINAL: vimsa89

så mange ondskapsfulle menn det finnes [&:]

Ja[:@] Og finnes sikkert like mange ondskapsfulle damer...

Han innrømmet det selv etter at jeg spurte ham rett ut. Begynte å få mistanker da han gjentatte ganger satt og skrev på mailer som han skyndte seg å lukke med en gang jeg kom inn i rommet. Og før den tid hadde vi alltid delt begge datamaskinene og ingenting var hemmelig, så det var en åpenbar merkelig oppførsel.

ORIGINAL: Leeah

Oppdaget på SMS / samtaler 

sign

Dobbel sign

Jeg var utro mot min nåværende samboer for snart 5 år siden med min ex, som jeg tydeligvis ikke var over på det tidspunktet. Jeg hadde kjempe dårlig samvittghet og sa det til han med en gang. Jeg følte ikke at jeg fortjente ham etter det jeg hadde gjort, så jeg gjorde det slutt. Han ble kjempe lei seg, for han ville at vi skulle fortsette å være sammen.

I mnd'ene etterpå var jeg med han hver dag og i helgene. Sov ofte hos han. Vi la det bak oss, og ca 2 mnd etterpå prøvde vi på nytt. Vi har nå vært sammen i 4,5 år, har 2 flotte gutter sammen, er forlovet og alt er bra=) Angrer som bare det på at jeg var dum nok til å være utro, men samtidig fikk jeg svar på hvor jeg selv sto med tanke på exen. Har ikke noe kontakt med eksen i det hele tatt nå

Back
Topp