CharterHedda
Gift med forumet
hadde ærlig talt ikke forventet meg så mange svar..
tror utroskap er litt mer vanlig enn jeg hadde sett for meg..
tror utroskap er litt mer vanlig enn jeg hadde sett for meg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lolodi
ORIGINAL: **MalinJeanette**
Hun som han hadde hatt sex med ringte meg på natten å fortalte det...
hadde vært fest hjem hos oss mens jeg lå på sykehuset med SF... Daværende sambo skulle rydde å vaske til jeg kom hjem,,, ja ikkesant[:(]
Å, fy faen [:@]
ORIGINAL: Sweetbabyblue
Jeg var hos mamma da jeg snakket med min daværende samboer/forlovende på tlf en morgen og synes han hørtes litt rar ut og jeg visste han hadde vært på byen kvelden før.
Jeg tok bilnøklene og kjørte hjem og fant han i senga vår med ei annen dame[X(]
Jeg presenterte meg for den sjokkerte dama, han sa ingenting han heller bare tittet ned i gulvet mens jeg smilende fant fram koffert og begynte å pakke[;)] Dagen etter når han var på jobb så tømte jeg leiligheten.. han fikk beholde stuebordet og en gammel tv... sengen kastet jeg[:D]
Fikk han også til å kjøpe nye dyner og puter til meg etter jeg hadde flyttet ut[;)]
det er bra[;)]ORIGINAL: **MalinJeanette**
ORIGINAL: Lolodi
ORIGINAL: **MalinJeanette**
Hun som han hadde hatt sex med ringte meg på natten å fortalte det...
hadde vært fest hjem hos oss mens jeg lå på sykehuset med SF... Daværende sambo skulle rydde å vaske til jeg kom hjem,,, ja ikkesant[:(]
Å, fy faen [:@]
m-m- :( verste var at jeg spurte han om det hadde skjedd noe for jeg fant ut på dagen at det hadde vært fest , men han sverget på at ikke noe hadde skjedd[:o]
ORIGINAL: engle_mamma
Nr.1: Han satt og snakket med henne i telefonen da jeg kom hjem, hørte ikke at jeg kom inn døren så jeg hørte samtalen, og mens han pratet videre pakket jeg litt saker og når han la på så viste jeg meg og bare sa hade bra.
Nr.2-3-4-5: fant det ut på meldinger, han ene sendte feil melding til meg, andre fikk melding mens vi l på sofaen, og de to neste snoket jeg på mobilen (hadde mistanker).
N.6: BF hadde xen sin på besøk mens jeg var på første svangerskapskontroll i min hjemby og jeg var hjemme hos min mor hele den helgen, og når jeg da kom tilbake så fikk jeg en magefølelse at det var noe, spurte han, men han nektet, men når jeg skulle legge meg fant jeg BHen hennes på min side av sengen, kan si jeg sov på sofaen og pakket og dro dagen etterpå
ORIGINAL: Lillemor1
Nr 1, Hadde mistanke og sjekket tlf, fant avslørende sms.
Nr 2, Hadde seg mest sannsynlig med kusina si. Datteren hans så henne sitte på fanget hans i sofaen når jeg ikke var der, og hun overnattet i samme seng som han. En ettermiddag jeg kjørte sønnen hans hjem fant vi ytterdøra låst midt på dagen, og begge bilene var der...
Nr 3, fant ut etter det var slutt at han hadde vært med exen sin et halvt år tidligere. Flyttet inn med en annen ex rett etter det ble slutt med oss.
For ordens skyld, bf var ikke en av de[:)].
ORIGINAL: Bleiemos
ORIGINAL: Lillemor1
Nr 1, Hadde mistanke og sjekket tlf, fant avslørende sms.
Nr 2, Hadde seg mest sannsynlig med kusina si. Datteren hans så henne sitte på fanget hans i sofaen når jeg ikke var der, og hun overnattet i samme seng som han. En ettermiddag jeg kjørte sønnen hans hjem fant vi ytterdøra låst midt på dagen, og begge bilene var der...
Nr 3, fant ut etter det var slutt at han hadde vært med exen sin et halvt år tidligere. Flyttet inn med en annen ex rett etter det ble slutt med oss.
For ordens skyld, bf var ikke en av de[:)].
Atte HÆ???[&:]