Utroskap

hadde ærlig talt ikke forventet meg så mange svar..

tror utroskap er litt mer vanlig enn jeg hadde sett for meg..

Hun som han var utro med fortalte meg det..
Så sjekket jeg mobilen og fikk det bekreftet..

ORIGINAL: Lolodi

ORIGINAL: **MalinJeanette**

Hun som han hadde hatt sex med ringte meg på natten å fortalte det...
hadde vært fest hjem hos oss mens jeg lå på sykehuset med SF... Daværende sambo skulle rydde å vaske til jeg kom hjem,,, ja ikkesant[:(]

Å, fy faen [:@]

m-m- :( verste var at jeg spurte han om det hadde skjedd noe for jeg fant ut på dagen at det hadde vært fest , men han sverget på at ikke noe hadde skjedd[:o]

jeg var det mot exen 1 gang, og en annen gang var det en annen ex som var utro mot meg.
Jeg "følte" det på meg helle tiden, så bekreftet ei venninde av meg at han hadde vert det, konfronterte han med den og han bare kikka i gulvet. Nok svar.
værste av alt er at den dama er hellt fucka i hode, og hadde hepatitt C eller B, sier ikke det sitt??
fekk testa meg og jeg hadde det ikke, HELDIGVIS!! da hadde jeg fan meg drept!!

poke

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Jeg var hos mamma da jeg snakket med min daværende samboer/forlovende på tlf en morgen og synes han hørtes litt rar ut og jeg visste han hadde vært på byen kvelden før.

Jeg tok bilnøklene og kjørte hjem og fant han i senga vår med ei annen dame[X(]

Jeg presenterte meg for den sjokkerte dama, han sa ingenting han heller bare tittet ned i gulvet mens jeg smilende fant fram koffert og begynte å pakke[;)] Dagen etter når han var på jobb så tømte jeg leiligheten.. han fikk beholde stuebordet og en gammel tv... sengen kastet jeg[:D]

Fikk han også til å kjøpe nye dyner og puter til meg etter jeg hadde flyttet ut[;)]

hehe,du er tøff det er bra[;)]

ORIGINAL: Lolodi

Hun som han hadde hatt sex med ringte meg på natten å fortalte det...
hadde vært fest hjem hos oss mens jeg lå på sykehuset med SF... Daværende sambo skulle rydde å vaske til jeg kom hjem,,, ja ikkesant[:(]

Å, fy faen [:@]

m-m- :( verste var at jeg spurte han om det hadde skjedd noe for jeg fant ut på dagen at det hadde vært fest , men han sverget på at ikke noe hadde skjedd[:o]

MAKAN T SVINPÆLS[:@][:@][:@][:@][:@]

jeg ble med et mannfolk hjem fra byen etter en stor krangel med gubben, mens han sto å så på...[X(][X(][X(][X(][X(]

har heldigvis løst seg, lå masse bak som kuliminerte i dette...

ORIGINAL: engle_mamma

Nr.1: Han satt og snakket med henne i telefonen da jeg kom hjem, hørte ikke at jeg kom inn døren så jeg hørte samtalen, og mens han pratet videre pakket jeg litt saker og når han la på så viste jeg meg og bare sa hade bra.

Nr.2-3-4-5: fant det ut på meldinger, han ene sendte feil melding til meg, andre fikk melding mens vi l på sofaen, og de to neste snoket jeg på mobilen (hadde mistanker).

N.6: BF hadde xen sin på besøk mens jeg var på første svangerskapskontroll i min hjemby og jeg var hjemme hos min mor hele den helgen, og når jeg da kom tilbake så fikk jeg en magefølelse at det var noe, spurte han, men han nektet, men når jeg skulle legge meg fant jeg BHen hennes på min side av sengen, kan si jeg sov på sofaen og pakket og dro dagen etterpå

Hælle måne[:-]
Det var jo endel ex'er som har såret deg da[:o]
Sender deg en trøsteklem jeg![:)]

exen rota med venninna mi på byen,mens de var ute og røyka og j var inne å dansa[:@][:@][:'(][:'(]

Jeg har dessverre opplevd utroskap og løgn i det første seriøse forholdet mitt.
Jeg er en person som ikke åpner meg veldig fort, og utroskap er noe av det værste jeg vet.
Han jeg ble sammen med for flere år siden nå var utro mot meg etter et halvt års tid, og dette knakk meg. Jeg fikk en mail fra Xen hans.
I et halv år spiste jeg lite og trente mer og jeg gikk på en smell/utmattelse. Jeg følte meg fæl og stygg. Hvordan kunne noen gjøre dette mot meg ?
Etter 2,5 år kom jeg meg ut av forholdet og forstod etter blindhet hva livet hadde å tilby.
Den dag idag har jeg en fantastisk samboer og forlovede, og vi har fått vår lille prins.
Jeg er kjempe lykkelig og alt det vonde har sakte men sikkert drevet seg bort fra meg.
Jeg er meg selv igjen og har vært det noen år nå, og kan nyte livet.
Jeg har lært utrolig mye og fiikk for 3 år siden utdannelse innen trening og kosthold.
I og med at jeg gikk på den smellen jeg gikk på, ble overtrent og utmattet føler jeg at jeg nå kan hjelpe andre. Jeg har fått kjenne kosthold og trening i sammenheng på kroppen på godt og vondt.
Selvom det hele var helt grusomt da det stod på må jeg bare ta med meg det gode og positive - nettopp å kunne hjelpe andre.

Jeg hadde akkurat blitt uplanlagt gravid og lå hjemme og gråt i flere uker, og akkurat da jeg trengte han mest fikk jeg denne meldingen av ei jente på nettby: "Åj, ser at du er sammen med ****?? Beklager det visste jeg ikke! Jeg har vært oppe hos han hele helgen, jeg visste ikke at han hadde dame!"

(ikke ordrett, men noenlunde samme innhold)

Da jeg fødte var vi jo ikke sammen, men han stakk ifra fødestua for å gå og "sove".. Fikk senere vite av en kompis at han da var på date, og grunnen til at vi ikke fikk tak i han var at han lå med hun dama..

FYTTI HELVETTE så JÆVLIG mange drittsekker det er der ute..
Hva faen ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Jeg kan ikke si det sikkert, men min første store flamme drev å prata endel med en jente i slutten av forholdet vårt. Ifølge han hadde hun det veldig tøft, og jeg prøvde jo da ikke å blande meg. En dag da jeg var der drev jeg å tulle med mobilen hans å titta litt på meld hans, da ble han heelt rar og tok mobilen og løp inn på do og låste[8|] jeg var jo veldig ung og naiv så tenkte ikke noe over det...

Men bare noen få dager etter han gjorde det slutt med meg ble han sammen med henne, så jeg har mine mistanker ja[:'(]

Håper aldri noe sånt skjer med meg nå. Skal gifte meg om en måned så stoler fullt og helt på samboeren min[:)]

Mistenksom oppførsel, rett og slett. [&:] Han var for feig til å si det selv også. Jeg fant ut av det på egenhånd. Bare glad for at han er ute av livet mitt nå. [:D]

1: Magefølelsen min sa at jeg burde sjekke mobilen hans etter en krangel, og jada; hadde ikke sletta mlder...

2: Dama til bestekompisen hans ringte og sa noe ikke stemte, da hadde han og kompisen dratt til Kr.sand for helga. Idioten var ikke klar i hodet til å slette mlder den gangen heller[8|]

Samme mann; jeg var svak...[&o]

Nr 1, Hadde mistanke og sjekket tlf, fant avslørende sms.
Nr 2, Hadde seg mest sannsynlig med kusina si. Datteren hans så henne sitte på fanget hans i sofaen når jeg ikke var der, og hun overnattet i samme seng som han. En ettermiddag jeg kjørte sønnen hans hjem fant vi ytterdøra låst midt på dagen, og begge bilene var der...
Nr 3, fant ut etter det var slutt at han hadde vært med exen sin et halvt år tidligere. Flyttet inn med en annen ex rett etter det ble slutt med oss.

For ordens skyld, bf var ikke en av de[:)].

ORIGINAL: Lillemor1

Nr 2, Hadde seg mest sannsynlig med kusina si. Datteren hans så henne sitte på fanget hans i sofaen når jeg ikke var der, og hun overnattet i samme seng som han. En ettermiddag jeg kjørte sønnen hans hjem fant vi ytterdøra låst midt på dagen, og begge bilene var der...
Nr 3, fant ut etter det var slutt at han hadde vært med exen sin et halvt år tidligere. Flyttet inn med en annen ex rett etter det ble slutt med oss.

Atte HÆ???[&:]

ORIGINAL: Bleiemos

ORIGINAL: Lillemor1

Atte HÆ???[&:]

Æsj[:'(]

oppdaga d på oppførsel og så etterkvært på meldinga...
når i va d så blei d og oppdaga på samme måte.. [&:][&:]

Back
Topp