Utroskap

har også en eks som ble kjæreste me kusina si..De ble gravid,men tok abort..Mange år etter vi var sammen altså..Fettere og kusiner har lov å gifte seg i norge.. Sykt!![:-]

ORIGINAL: Shanett

har også en eks som ble kjæreste me kusina si..De ble gravid,men tok abort..Mange år etter vi var sammen altså..Fettere og kusiner har lov å gifte seg i norge.. Sykt!![:-]

Det er litt sært da[8|]
På bygda så pleier vi liksom å spøke med at på sånne mindre steder, så er det så mye innavel at sauene snakker, blir litt sånn tenker jeg[&:]

ORIGINAL: frøken_lost

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

har vært utro selv, men en tidligere kjæreste, sa ingenting, for vi gjorde det slutt helgen etter.
og han vet forsatt ingenting.

samme med meg

Var sammen med en skikkelig drittsekk i ungdomsårene..
Var utro OFTE! Var jenter som ringte han etter vi hadde lagt oss om kveldene..
jeg var ung og fryktelig dum! han var ute på fylla.. var en som ikke ville rote med han siden han hadde dame.. da ringte han like godt å gjorde det slutt! 2 uker etter ville han ha meg tilbake, og lovte bot og bedring. dum som jeg var sa jeg ja..
gikk litt i samme tralten en stund før jeg skulle på ferie i USA en måned. på vei hjem i bussen etter ferien, hopper det på en venninne av meg like før vi var fremme.
Vi satt å snakka litt før hun sa: Forresten.. hørte **** var blitt sammen med *****.
kom hjem og heiv meg på tlf, og det stemte det ja.. han haddde bare ikke sakt noe for han ville ikke ta det over telefonen[:@] 

etter det ble han dopvrak og sliter med det enda.. traff han sist jeg var i hjembyen.. da viste han meg en tattovering rundt håndleddet som han hadde tatt som et minne om meg[&:][:'(]

EN dag etter at min far tok livet sitt var han utro.
Han tok tilogmed bilder av det [:(]  Så jeg så bildene på mobilen.
Og ganske så avslørende sms..

"Tenker på deg vennen, gleder meg til å kose med deg"
Spurte hva denne sms var..  Siden jeg nettopp hadde mistet pappan min,
brukte han det som unnskyldning. Denne "kameraten" var jo homo sa han,
å han var vist veldig god å snakke med.

Jeg griseklikket..  Holdt telefonen fra han, mens jeg sparka å slo. den dag i dag har han enda bite arr. [:D]

Var tilfeldigvis med pc. å gikk rett inn på gulesider..   Spurte han pent å pyntlig om denne vennen faktisk var ei jente..
Å han nektet plent. Trua med å legge ut nakenbilde av han. Men han ga seg ikke.
Å gjett da jenter: det var ei JENTE.. Rett etter fant jeg bildene...

Så vet dere hva jeg gjorde??
Jeg la ut nakenbilder av han på nettet, [:-][:D]
å fortalte hvilken idiot han var.  Jeg var kanskje ikke så snill med å legge ut slike bilder.
men tenk å svike meg på den måten, når jeg faktisk trenkte han mest.?

ORIGINAL: Galest

Jeg griseklikket..  Holdt telefonen fra han, mens jeg sparka å slo. den dag i dag har han enda bite arr. [:D]

Var tilfeldigvis med pc. å gikk rett inn på gulesider..   Spurte han pent å pyntlig om denne vennen faktisk var ei jente..

å fortalte hvilken idiot han var.  Jeg var kanskje ikke så snill med å legge ut slike bilder.

you go girl!!

ORIGINAL: Xena87

you go girl!!

den første kjæresten jeg tok med hjem til  mamma og pappa, var utro, fordi jeg ville ikke ha sex med han (jeg gikk i 10.klasse) 

ORIGINAL: Miss Otilie

ORIGINAL: Xena87

you go girl!!

[:D]

Hadde en eks en gang som var utro mot meg! Jeg hadde mine mistanker om at det var noe rart med han, men tenkte bare at jeg finenr det nok ut, om det er noe spesielt [:)] En dag han satt på pc'en når jeg var på besøk skulle jeg liste meg bak å skremme han .. og så samtidig hva som sto der - på en mail! " Jeg håper det en dag blir mer enn sex, slik det er nå " Såeh!

ORIGINAL: Råsa Muffin

Hadde en eks en gang som var utro mot meg! Jeg hadde mine mistanker om at det var noe rart med han, men tenkte bare at jeg finenr det nok ut, om det er noe spesielt [:)] En dag han satt på pc'en når jeg var på besøk skulle jeg liste meg bak å skremme han .. og så samtidig hva som sto der - på en mail! " Jeg håper det en dag blir mer enn sex, slik det er nå " Såeh!

hjelpes!![:'(] håper han fikk høre det? Hva skjedde etter det?[&o]

Jeg var utro mot eksen min (var 13 år) da jeg var på håndballcup en sommer.. Klina med en spanjol på dansegulvet dagen før han skulle komme nedover og være der over helgen[&:] Fortalte alt sammen selv og vi hadde en skikkelig oppvask. Var sammen i ca en mnd etterpå, men så gjorde han det slutt fordi han ikke klarte å glemme det. Helt greit egentlig, for vi bare krangla hele tida uansett..

Også kyssa sambo ei anna jente da han var på russetreff for 6 år sia, han ringte meg dagen etter og fortalte alt sammen. Bestekameraten han og dama hadde visst kjefta han huden full og fortalt han hvilken idiot han var. Jeg tilga han og har ingen problemer med å stole på han nå. Det var bare en fylletabbe som han ikke husker sjøl engang. Aldir vært noen mistanker etter den tid...

ORIGINAL: Thunderella

Jeg fikk klamydia.. Og jeg hadde IKKE vært utro!

Du er klar over at det kan ligge i kroppen i mange år før det bryter ut? [:)]

Var litt av og på, men uansett så visste ha hvor mye følelser jeg hadde for han. Vi var ute og drakk noen pils, han skulle bare hente noe (jobbet der) så jeg satt igjen i baren olg drakk pils. Synes det begynte å ta vel lang tid så gikk for å se etter ham.. og da står han faen meg og puler en kjærring på bakrommet!?!?!?! WTF!! Jeg skubbet til han, mens han sto der, tok klærne hans og gikk!!! Han fikk litt problemer der ja, og måtte finne seg et laken som han tulet rundt seg.. mobil, nøkler alt lå i klærne... jeg tok dem hjem opg kastet dem ut vinduet!!! Møkkamann!!![:@][:@][:@]

Nr 2 var bf[&o][&o][&o] Han visste hvor hardt det hadde gått inn på meg forrige gang. Etter at vi fikk minien slet vi ltt, men vi hade snakket om at hvis vi ikke ville mer så hadde vi såpass respekt for hverandre at vi gjorde det slutt. Vet ikke hva det var, men magefølelsen sa han var utro.. og det med eksen (etter 6 år med meg!!!). Hadde ingenting på han, han jobbet mye overtid og jeg spurte han en kveld han kom hjem og han nektet. Jeg lå det fra meg siden jeg ikke hadde noe håndfast... helt til jeg kom hjem fra trening en dag og han var oppe og lå minien og hadde glemt å ligge av facen. Der sto det at han savnet henne og elsket henne!!![:(][:(][:(][:(] Verden falt sammen gitt.... fy for en måte å gjøre det på når vi i tillegg hadde en liten en. Jeg sa jeg kanskje kunne tilgitt, men aldri kunne stole på han... og han reagerte med at når jeg var på jobb dagen etter så pakket han og dro. Jeg kom hjem til halvtomt hus og en liten gutt som spurte hvor pappa var!!!![:(][:(][:(] Og jeg hadde ikke noen svar engang for jeg visste ikke... Måtte rydde, vaske og selge huset ene og alene!!![:@][:@][:@]

ORIGINAL: Delia

Var litt av og på, men uansett så visste ha hvor mye følelser jeg hadde for han. Vi var ute og drakk noen pils, han skulle bare hente noe (jobbet der) så jeg satt igjen i baren olg drakk pils. Synes det begynte å ta vel lang tid så gikk for å se etter ham.. og da står han faen meg og puler en kjærring på bakrommet!?!?!?! WTF!! Jeg skubbet til han, mens han sto der, tok klærne hans og gikk!!! Han fikk litt problemer der ja, og måtte finne seg et laken som han tulet rundt seg.. mobil, nøkler alt lå i klærne... jeg tok dem hjem opg kastet dem ut vinduet!!! Møkkamann!!![:@][:@][:@]

Nr 2 var bf[&o][&o][&o] Han visste hvor hardt det hadde gått inn på meg forrige gang. Etter at vi fikk minien slet vi ltt, men vi hade snakket om at hvis vi ikke ville mer så hadde vi såpass respekt for hverandre at vi gjorde det slutt. Vet ikke hva det var, men magefølelsen sa han var utro.. og det med eksen (etter 6 år med meg!!!). Hadde ingenting på han, han jobbet mye overtid og jeg spurte han en kveld han kom hjem og han nektet. Jeg lå det fra meg siden jeg ikke hadde noe håndfast... helt til jeg kom hjem fra trening en dag og han var oppe og lå minien og hadde glemt å ligge av facen. Der sto det at han savnet henne og elsket henne!!![:(][:(][:(][:(] Verden falt sammen gitt.... fy for en måte å gjøre det på når vi i tillegg hadde en liten en. Jeg sa jeg kanskje kunne tilgitt, men aldri kunne stole på han... og han reagerte med at når jeg var på jobb dagen etter så pakket han og dro. Jeg kom hjem til halvtomt hus og en liten gutt som spurte hvor pappa var!!!![:(][:(][:(] Og jeg hadde ikke noen svar engang for jeg visste ikke... Måtte rydde, vaske og selge huset ene og alene!!![:@][:@][:@]

Fy søren! [:@] 
Han kan ikke være mye voksen i hodet!
Solgte du huset alene? Så du fikk da pengene for deg selv? Har dere hørt noe ifra han da?

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

FYTTI HELVETTE så JÆVLIG mange drittsekker det er der ute..
Hva faen ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

signerer!!!!!!!!!!! Heldigvis aldri opplevd dette selv, men verken meg, eller ex eller sambo...

Jeg har vært den andre 2 ganger og mistenkt at en av xene var utro. Men jeg vet at forloveden min aldri vil være utro,og jeg vil aldri være utro mot han.

Ei venninde sa det til meg, selv om jeg egentlig "viste" det, men han nektet i et par mnder...

Kastet et par ting etter han før jeg kastet han ut...

Back
Topp