Utroskap - si noe til hun han var utro med?

Uansett hvor mye en kvinne jakter på en mann så bør mannen holde buksene lukket godt igjen så lenge han er opptatt. Dette er ikke kvinnen sitt problem, men mannen.
Jeg har aldri og kommer vel heller aldri til å forstå hvorfor man legger skyld over på den andre kvinnen.
Mannen har vel fri vilje og bør være voksen nok til å styre viljen sin.
Så nei, synes ikke man skal si noe til kvinnen.

Sent from my iPhone using BV Forum
Helt enig .

Er enig med de andre som sier at det hjelper ikke og gå på dama, er ikke hun som har gjort noe.

Selv om man er utro engang betyr ikke det at man er utro flere ganger.

Eg trur da. Da e jo ein grunn til at en e utro den første gangen og. Gjør en det bare på gøy? Hadde aldri falt meg inn å være utro. Så eg tenke at hvis en ikkje e så lykkelig i forholdet en er i så oppstår ofte utroskap. Men det e min mening da. Andre må få lov å mene andre ting :)

Tilgir man mannen, tilgir man dama.

Men: En gang utro, alltid utro. Det er sant nok at det ikke er tilfelle hele tiden, men mest sannsynlig.

Man tilgir da ikkje dama fordi man tilgir sin mann, det er dei som er forholdet, og kan gi kvarandre tilgivelse, ein tredjepart er ikkje involvert, og får dermed ikkje automatisk tilgivelse.

Ellers ville eg holdt meg langt unna dama, hu får tidsnok svare for sine handlinger.

Og enkelte menn kan nok lære av utroskap, og angre. Og faktisk holde seg unna andre damer heretter, enkelte gjer feil og vil ikkje såre sin partner slik igjen.

Lykke til ønskes din vennine. Det er sårt å bli såret og skuffet slik.

Eg trur da. Da e jo ein grunn til at en e utro den første gangen og. Gjør en det bare på gøy? Hadde aldri falt meg inn å være utro. Så eg tenke at hvis en ikkje e så lykkelig i forholdet en er i så oppstår ofte utroskap. Men det e min mening da. Andre må få lov å mene andre ting :)

Du om det, jeg vet man ikke trenger være det. Jeg skulle heller aldri være utro, vel innimellom blir livet annerledes enn man tror og tenker.

Tilgir man mannen, tilgir man dama.

Men: En gang utro, alltid utro. Det er sant nok at det ikke er tilfelle hele tiden, men mest sannsynlig.
Jeg vet om flere som har vært utro en gang, jeg synes det er skummelt at man faktisk sier det på den måten som du gjør, for nei det er ikke tilfelle. Noen gjør et gang på gang, men mange gjør det ikke.

Jeg skjønner at du har lyst til å konfrontere det ludderet:p meeen kanskje det burde gjøres av venninna di om hu ønsker det selv?:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg skjønner at du har lyst til å konfrontere det ludderet:p meeen kanskje det burde gjøres av venninna di om hu ønsker det selv?:)

Absolutt IKKE jeg som skal konfrontere noen :) ikke min "jobb". Lurer bare på hva dere ville gjort om dere var i hennes situasjon.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har bestandig ment at de som legger seg etter menn de vet er i et forhold også bærer en del av skylden. Klart det er de som er i et forhold som har ansvaret for å være trofast, men jeg kan ikke forstå at det skal være aksept for å prøve seg på noen man vet er opptatt. Det er vel den samme unnskyldningen de som legger seg etter opptatte bruker, at det er deres eget ansvar å være trofast. Og det gjør det ekstra provoserende.

Men jeg hadde aldri lagt meg inn i en slik sak selv, med mindre det var en nær venninne av meg og jeg traff dama på byen mens jeg var full eller noe, og ikke klarte å la være.

Lykke<3: hvis hu hadde visst om meg og ungene og jeg var hundre prosent sikker på det så hadde jeg slått ut alle tenna hennes!!:p misforsto spørsmålet ditt bare;)

Jeg har bestandig ment at de som legger seg etter menn de vet er i et forhold også bærer en del av skylden. Klart det er de som er i et forhold som har ansvaret for å være trofast, men jeg kan ikke forstå at det skal være aksept for å prøve seg på noen man vet er opptatt. Det er vel den samme unnskyldningen de som legger seg etter opptatte bruker, at det er deres eget ansvar å være trofast. Og det gjør det ekstra provoserende.

Men jeg hadde aldri lagt meg inn i en slik sak selv, med mindre det var en nær venninne av meg og jeg traff dama på byen mens jeg var full eller noe, og ikke klarte å la være.
Skal ikke legge meg inn i noe som helst. Les spørsmålet!:)

Her burde vell bare hele mannen gis opp ?
Hva er vitsen med en sånn kommentar? Skriver jo at hu har valgt å gi det en sjangs. Er ikke ute etter din/andres mening om mannen bør gis opp eller ei. Det har hun jo tatt stanspunkt til.

Skal ikke legge meg inn i noe som helst. Les spørsmålet!:)

Jeg har lest spørsmålet, jeg brukte jo bare andre ord enn deg. Og det jeg sa var at jeg ikke hadde gjort det med mindre jeg var full og tilfeldigvis kom over henne eller noe slikt, selv om jeg er enig i at hun hadde fortjent å få høre at hun ikke er uskyldig og at det er minst like kvalmt å legge seg etter noen som er opptatt, som det er å være utro.

Har hun hatt dette ryktet før denne situasjonen oppsto? Har hun tidligere vært elskerinne til menn med koner og barn?

I så fall syns jeg mange her er alt for raske med å ikke dømme henne. Man holder seg unna andre damers menn. Og jeg hadde ikke nølt med å være veldig tydelig på at hun herved hadde skaffet seg et jæv... stort problem!

Jeg er helt enig i at den utro personen i forholdet er den største dritten, men jeg har altså ingen ting til overs for kvinner som med åpne øyne går inn i slike forhold heller.

Her er det to personer som har bæsja på leggen. Hvorfor skal ikke begge få vite det? Jeg hadde vært så sykt rasende at jeg hadde hatt behov for å si klart ifra til begge!

Helt enig. Og jeg syns faktisk det er drøyt at så mange syns det er greit å legge seg etter noen man vet er opptatt. Og da syns jeg også det er forskjell på å prøve seg en gang (og bli avslått eller få et ja), og på å bli informert om at man har partner/ikke er interessert og så fremdeles prøve seg.

Jeg syns faktisk andre også har et ansvar for å respektere den intitusjonen at to stykker er i et forpliktende forhold, og finne seg noen som er ledig.

Uansett hvor mye en kvinne jakter på en mann så bør mannen holde buksene lukket godt igjen så lenge han er opptatt. Dette er ikke kvinnen sitt problem, men mannen.
Jeg har aldri og kommer vel heller aldri til å forstå hvorfor man legger skyld over på den andre kvinnen.
Mannen har vel fri vilje og bør være voksen nok til å styre viljen sin.
Så nei, synes ikke man skal si noe til kvinnen.

Enig, men skjønner også hvorfor man blir sint på den andre kvinnen.

Det er nå ikke alle menn som sier fra om at de er opptatt da.

Back
Topp