Utroskap - si noe til hun han var utro med?

Men du eier da ikke mannen din? Han er ikke en ting som vi har eierskap til. Ingen har tatt han fra deg, han valgte selv å ha sex med en annen person. Og han viste da at dette kom til å såre deg.
Her er jeg ganske urokkelig, for den eneste som svikter meg når min mann er utro er min mann. Jeg driter i om så kvinnen lå splitter naken i spagaten foran han. Han skal fortsatt kunne snu ryggen til å komme hjem til meg ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er helt enig, selv om du åpenbart har veldig behov for å lese det jeg skriver på en annen måte.

Men jeg forbeholder meg også retten til å si at også hun gjør feil i å legge seg der. Det er to forskjellige feil. Og at hun ligger der gjør ikke mannens svik mindre. Men jeg syns ikke at mennesker som velger forhold med noen som er opptatt, og gjør dette flere ganger er helt skyldfrie.

Ser du forskjellen?

Jeg er helt enig, selv om du åpenbart har veldig behov for å lese det jeg skriver på en annen måte.

Men jeg forbeholder meg også retten til å si at også hun gjør feil i å legge seg der. Det er to forskjellige feil. Og at hun ligger der gjør ikke mannens svik mindre. Men jeg syns ikke at mennesker som velger forhold med noen som er opptatt, og gjør dette flere ganger er helt skyldfrie.

Ser du forskjellen?

Jeg synes de er helt skyldsfrie. For jeg bryr meg ikke om hva andre gjør.
Om hun legger seg i spagaten foran gifte menn flere ganger. Så Javel hennes valg. Men det er min mann som velger å ha sex med henne.
Han som velger å såre meg. For meg er hun 100% skyldsfri... Hvorfor har hun skyld, hun styrer da ikke valgene til mannen. Hun prøver seg og han velger å utføre denne handlingen. Han sitt svik og 100% hans feil. Jeg tenker ikke noe vondt om disse jentene engang jeg da. Hvorfor skal jeh det, det er idioten av en mann som ikke klarer å være mann ;)

Jeg spurte min kjære også, om jeg var utro og det var en mann som hadde lagt an på meg selv om han viste at jeg var opptatt, om han da hadde lagt noe skyld på mannen.
Mannen min ser på meg og sier det jeg tenker. Det er da du som velger å være utro, så lenge det ikke var tvang var det heller ikke den andre mannen sin skyld. Hvorfor skylde på andre for handlinger bare en person kan styre?

Nei
Om hun legger seg i spagaten foran gifte menn flere ganger. Så Javel hennes valg. Men det er min mann som velger å ha sex med henne.
Han som velger å såre meg. For meg er hun 100% skyldsfri... Hvorfor har hun skyld, hun styrer da ikke valgene til mannen. Hun prøver seg og han velger å utføre denne handlingen. Han sitt svik og 100% hans feil. Jeg tenker ikke noe vondt om disse jentene engang jeg da. Hvorfor skal jeh det, det er idioten av en mann som ikke klarer å være mann ;)

Jeg spurte min kjære også, om jeg var utro og det var en mann som hadde lagt an på meg selv om han viste at jeg var opptatt, om han da hadde lagt noe skyld på mannen.
Mannen min ser på meg og sier det jeg tenker. Det er da du som velger å være utro, så lenge det ikke var tvang var det heller ikke den andre mannen sin skyld. Hvorfor skylde på andre for handlinger bare en person kan styre?

Da kan vi vel egentlig konkludere med at vi er grunnleggende uenige om dette.

It takes two to tango.

Men den fremmede står ikke til ansvar for noen andre enn seg selv og sine valg. Ens partner som har lovet å være trofast overfor deg, står til ansvar for deg. Det er derfor det er et "parforhold", og ikke "et parforhold og en mulig tredjepart dersom det blir aktuelt".

Jeg hadde ikke sagt noe til henne.. Hvem vet, kanskje det er det hun vil? Tenker på rykte hennes..

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Enig.

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Det er jo ingen som er uenig i at han har skylden, poenget er bare at hun heller ikke er uskyldig når hun vet om det.

forklarte meg uklart sikkert. ikke uenig, men forskjellig mening enn meg. er ikke hun som er den store stygge ulven synes jeg, mannen har vilje og si nei. jeg ser hva du mener, men vi er nok uenig.

Vel, denne dama er ikke verdt en dritt!!! Hun vet nok at folk vet hva hun gjør, men å gi henne beskjed om det er ingen vits!
Det som har skjedd har skjedd og venninna di og mannen bør finne ut hva DE vil gjøre.....vil hun gå videre med han? Vil hun kunne stole på han igjen? Vil det være det beste for barnet?
Jeg har opplevd lignende, men uten barn heldigvis!!!! Jeg prøvde å tilgi men han fortsatte. Ting var bedre i perioder, men jeg stolte aldri på han igjen! Jeg innså at jeg kom alltid til å være den som spurte og grov, ikke ville at han skulle gå på fest eller noe uten meg...pga at jeg ikke stolte på han. Da innså jeg at det var meg det gikk utover hver gang det skulle skje noe. Ingen god følelse!!!!
Jeg gikk og har aldri angret på det! Han fikk seg ny dame Og fortsatte i samme tralt!
Venninna di må tenke på seg selv og barnet/barna!!!! Vil de kunne leve med det han har gjort? Vil hun kunne si at ja, det skjedde men det kommer ikke til å skje igjen??
Drit i den andre dama, hun er ikke verdt tanken engang...det er HAN som er i et forhold og bør tenke seg om ett par ganger når fristelsene står å banker på!
En klok mann sa en gang "det vil alltid fly fugler over hodet mitt, men det er jeg som velger om de får bygge rede der!!"

Jeg vet om flere som har vært utro en gang, jeg synes det er skummelt at man faktisk sier det på den måten som du gjør, for nei det er ikke tilfelle. Noen gjør et gang på gang, men mange gjør det ikke.
Les om igjen, du

Hadde ikke sagt noe til henne..
Er jo HAN som har gjort en feil, selv om hun prøvde seg på en med mann og barn..

Er jo den som er i forhold som skal la være.

Signerer denne. Han har gjort noe feil. Hun har gjort noe som ikke er sosialt akseptert, men d er jo ikke hun som har vært utro.

Samtidig som jeg forstår at ho har vanskelig for å la være. Men ville latt Vær likevel. Venninna di har jo valgt å beholde mannen.

Det gagner ingen å si noe til den andre damen. Men venninnen din burde ikke bli i forholdet pga felles barn. Det gjør bare vondt verre.

Back
Topp