Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
Som jeg har sagt til slikt tidligere, alle kan gjøre en feil, men systematisk utroskap er UTILGIVELIG!
ORIGINAL: Carmelia
I går fant jeg ut at min samboer/forlovede er utro. Han har hatt et forhold på si i flere måneder, og han planla tur til Hawaii med henne nå i februar. Hvis ikke jeg hadde funnet det ut så hadde det fortsatt, det var jo ikke avsluttet, og han hadde dratt på "kjærlighetstur" med henne (til meg sa han at han skulle dra med en kompis på jobben).
Nå ber han meg tilgi og gi han en ny sjanse. Hadde vi ikke hatt barn sammen så hadde jeg kastet han rett ut, men med barn blir det litt mer komplisert.. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å glemme det, bare tanken på å sove inntil han gjør meg kval, føler liksom at hele han er forurenset av henne.
Ville dere gitt en ny sjanse?
ORIGINAL: H i l l a
Jeg hadde aldri greid å tilgi utroskap som har foregått over lang tid. En enkelt fylleglipp kunne jeg vurdert å tilgi for barnas skyld, men det er bare noe jeg gjetter på nå.... om det hadde skjedd hadde jeg sikkert reagert annerledes!?
Håper du finner den løsningen som er best for deg, ikke bare deres felles barn!
God klem til deg![:)]
ORIGINAL: *HappyHippo*
Nope!
Selv med barn i bildet hadde jeg nok ikke klart å tilgi han.. Når det hadde pågått så lenge og de hadde planer sammen, planer som burde vært forbeholdt dere! Men sånn er jeg.. Visse ting klarer ikke jeg å glemme og legge bak meg..
Lykke til med valget ditt, skjønner du ikke har et lett nå
ORIGINAL: Joyfull
Uff, vil bare gi deg en gooo klem jeg!!
Vet ikke hva jeg ville gjort. Syns utroskap er helt forferdelig, og i utgangspunktet ikke tilgivelig..
Men elsker man noen (og spesielt om man har barn sammen) kan det kanskje være verd å gi det en sjangse..
Klarer du å lever med det da?!
Jeg tror at JEG hadde slitt med dårlig selvtillit, noe som hadde ødelagt for at vi kunne prøvd på nytt om typen min skulle vært utro.
ORIGINAL: Sicily
Som jeg har sagt til slikt tidligere, alle kan gjøre en feil, men systematisk utroskap er UTILGIVELIG!
ORIGINAL: *Pusur*
Hvorfor skal du ta hensyn at dere har barn når han ikke gjorde det????
Fordi jeg er et bedre menneske enn han.....
ORIGINAL: Auliana
ORIGINAL: *Pusur*
Hvorfor skal du ta hensyn at dere har barn når han ikke gjorde det????
Fordi jeg er et bedre menneske enn han.....
Dette bør du "tygge" på mer en 2 dager...
Vil du kunne klare å stole på ham noen gang igjen? Leve i sjalusi og angst for at han bedrar deg på det groveste igjen?
Det handler ikke å være et bedre menneske, det handler om å ha respekt for seg selv , være glad i seg selv.
Han har bedtratt deg i månedsvis, brutt din tillit...
Når det kommer til barnet dere har i sammen, vil neppe hun bære noe nag i livet for at dere går hver deres vei... Heller en glad mamma og pappa, enn foreldre som ikke respekterer hverandre.
Kan du virkelig tilgi ham?