Utro samboer :(

Jeg hadde ikke klart å tilgitt det.. De hadde jo et forhold..
Men det er kun du som kan bestemme dette..
Samtidig må du stille deg selv noen spørsmål! Og orker du å leve med han? Orker du å leve uten han?
Er han villig til å bytte jobb? For det er vel egentlig en selvfølge om du beholder han...
Uansett vil du og barnet ditt klare dere uten han!
Men det er kun du og ingen andre som kan bestemme dette..
Evt tenker du at han skal gå til psykolog? Terapi? Par terapi?

Først og fremst vi jeg si at jeg sender alt jeg har av gode tanker til deg, for du har havnet i en forferdelig situasjon...

Om du skal tilgi eller ikke, må være opp til deg. Orker du å bruke masse tid på å lære deg å stole på ham igjen - uten at det nødvendigvis går?

Jeg er ikke sikker på hva jeg selv ville gjort, jeg har aldri vært i den situasjonen, men sånn jeg ser det NÅ, så tror jeg nok at det ville betydd slutten på forholdet. Hvis sambo hadde hatt et one night stand, så kunne jeg tilgitt ham - men et forhold over flere måneder? Det er et voldsomt tillittsbrudd.

Så orker du å bruke tid og energi på å prøve å få tilbake tilliten til ham? I flere år fremover ikke klare å slappe av med mindre du ser ham og vet nøyaktig hva han holder på med? Han har løyet for deg over lengre tid. Orker du å gå og lure på om han noensinne vil være ærlig igjen?

Stakkars deg... Jeg håper jeg aldri havner i din situasjon...[&o]

fy fan for en stor dust.
hadde nokk ALDRI klart og tilgi det selv, så her hadde jeg nokk flytta ut.
hadde det hendt en gang kunne jeg kanskje klart å tilgi over tid, men et forhold på si hadde aldri blitt glemt.

fysj blir kvalm på dine vegne, håper det ordner seg for deg.

Jeg og er så enig med jentene over her. Hadde det vært et engangstilfelle, så hadde det kanskje vært tilgivelig..
Men aldri vært akseptabelt eller fått tilgivelse av meg.
Han bruker heller penger på å reise på tur med en elskerinne enn deg og din familie. Og ikke minst løyet for deg i flere mnd...
Deng han for min del...

Hadde ALDRI klart å tilgi..! Det er jeg helt sikker på.. Hadde alltid gått å tenkt på om han savna henne, tenkte på henne, lurte på å kontakte henne igjen osv.. Hadde bedt han om å flytte ut..

Huff, en grusom situasjon. Har ikke lest alle svarene.

Vet jammen ikke hva jeg hadde gjort jeg.. Tror uansett jeg måtte hatt en pause, bodd fra hverandre en liten periode for å fordøye dette. Se hva som skjer da. Går han tilbake til henne, eller prøver han så godt han kan å gjøre det godt igjen med deg? (Eller om du sier du må ha pause, holder han seg kanskje unna deg også for å gi deg tid, viktigste er om han også holder seg unna henne)

Hvordan føler dere det etter feks en måned fra hverandre? Tror du da at du kan leve med det da(og med han)? Nå er alt nytt og føles uoverkommelig. Jeg syns det er viktig å prøve å redde forholdet når man har barn sammen. Åssen har dere det sammen hvis du ser bort fra utroskapen? Er det masse andre problemer også, eller hadde dere det fint før dette ble oppdaget?

Sender deg en stor klem, og håper at alt ordner seg til det beste[:D

En ONS hadde jeg KANSKJE klart å tilgitt, men et forhold over lang tid?? ALDRI!!!

Du fortjener bedre!

aldri i verden om jeg hadde gitt han en ny sjangse!!! kan jo aldri stole på han igjen.. og jeg trur ikke du får det noe bra om du tar han tilbake.. skikkelig trist situasjon.. men du klarer deg uten han!!

NEI det hadde vært rett ut for min del unger eller ikke.
Du er da mye mere hverdt enn som så kjære deg. En utro mann kommer alltid til å være utro. Om du tillgir nå, hva med neste gang? og neste gang? skal du fortsette å tilgi til du selv blir helt ødelagt av det.
Nei veit du hva det har verken du eller ungene godt av.
Snakk med han og avslutt forholdet, det er så mange mannfolk der ute som er 100000000000 ganger bedre enn en som er utro.
Og du klarer deg helt fint på alle måter uten han garantert.

Masse lykke til Klem

du er ALT FOR GOD til å godta en slik oppførsel!
Tenk på all den tiden han har og hadde kommet til å investere i henne på Hawaii.. Tid og penger og "kjærlighet" som du skulle hatt...

jeg hadde komt meg LANGT vekk fra han. falske drittsekk!

Uff...kjip situasjon...får vondt av deg i det du skriver...

Hadde det vært en engangsgreie, og han tilsto selv, så kunne jeg vurdert og finni det for godt å tilgi han....men hvis han hadde holdt meg for narr over lenger tid, så hadde jeg ikke orka å ta i han med hansker en gang trur jeg....da får noen andre bare forsyne seg med "restene" Leftovers er ikke noe for meg gitt...[>:]

Ønsker deg lykke til med valget ditt!

Tror kanskje jeg hadde latt han pakke kofferten og reise til Hawai..... for godt.. 

ORIGINAL: H i l l a

Jeg hadde aldri greid å tilgi utroskap som har foregått over lang tid. En enkelt fylleglipp kunne jeg vurdert å tilgi for barnas skyld, men det er bare noe jeg gjetter på nå.... om det hadde skjedd hadde jeg sikkert reagert annerledes!?
Håper du finner den løsningen som er best for deg, ikke bare deres felles barn!

God klem til deg![:)]

signerer denne..

ORIGINAL: Sicily

Som jeg har sagt til slikt tidligere, alle kan gjøre en feil, men systematisk utroskap er UTILGIVELIG! 

Enig....
At dere har unger hjelper ikkje... Han har bedratt både deg og ungen i mine øyne.

ORIGINAL: MzDomino!

nei!
en sånn drittsekk hadde ikke fortjent meg..
barn eller ei!

tenk på selv og i en sånn sitasjon...

ALDRI om jeg hadde gitt han en ny sjanse, selv om det er barn inn i bildet. Jeg haater utroskap og kan virkelig ikke skjønne at noen kan gjøre noe sånn[:@]

hadde det vært et engangstilfelle så mulig ja, men nårhan har gjort det med viten og vilje over flere mnd, og tilogmed tenkte å dra på tur med henne føler jeg at det er utilgivelig!! fytti altså!!

Back
Topp