Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Topp 100 November er igang. Hva sier dere til å prøve å få flest mulig Juni18 mammaer inn på lista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi må holde det gående
Etter at babyen kom til er mindre tid til skriving nå som hun har fått sine to førSte tenner, må jeg følge mer med på ammingen i redsel mot å
Bli nippelløs
Jeg vil være med
Hadde vært gøy med mer aktivitet ja. Føler selv jeg leser veldig mye men ikke skriver så mye lengre. Har mye med at jeg er mest på forumet via mobiltelefonen, og jeg syns det er så knotete å skrive innlegg på den. Blir så mye feil og jeg bruker tre ganger så lang tid som ved pc (men jeg skriver veldig veldig raskt på pc da ).
Jeg syns det er vanskelig å få igang skravling her. For "liker" knappen blir brukt for mye. Hehe. Så hvis alle skriver istedet for å like, så blir det nok mye skravling..
Helt enig med du! HeheJa, det syns jeg også. Hadde vært så gøy om vi fikk igang litt mer aktivitet
Helt enig med du! Hehe
Hvordan har helgen vært?
Vi hadde besøk på fredag. Idag var det kino på far og de store. Jeg og frøkna tuslet på senteret. Imorgen blir det besøk igjen. Baby på 4 uker. Koos
Jeg er alene med baby denne helgen. I går var vi ute å spise med min venninne, og idag har vi vært hos mine foreldre
I morgen skal jeg prøve å ta unna mitt husarbeid før hverdagen begynner igjen på mandag!
Får aldri bukt med klesvasken
Hvilken film så de?
Å den forhatte klesvasken. Vi er 6 stk. Jeg har 1 maskin og 3 barn som er allergisk mot å bruke klær 2 dager på rad. (Min feil) haha. Jeg trenger en vaskemaskin til. Hoho.
De så Flåklypa! Den falt i smak hos stor og de små. Hehe
Samme herSer den! Har aldri vært her på PC, så jeg er veldig vant til mobil skrivingen
Vilken julebrus er favoritten din/deres jenter?Har hatt besøk av søstera mi og far min i går. Da ble det rømmegrøt med spekemat. Va bare helt helt fantastisk. De hadde noen øl, mens jeg tok fram julebrusen...hehehe. Det må bare gjentas.
Å den forhatte klesvasken. Vi er 6 stk. Jeg har 1 maskin og 3 barn som er allergisk mot å bruke klær 2 dager på rad. (Min feil) haha. Jeg trenger en vaskemaskin til. Hoho.
De så Flåklypa! Den falt i smak hos stor og de små. Hehe