Utfordring!

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Topp 100 November er igang. Hva sier dere til å prøve å få flest mulig Juni18 mammaer inn på lista? :D

Vi må holde det gående :D

Ja det syns jeg absolutt! Hadde vært gøy å fått en så aktiv gruppe som august gruppa f.eks! Så skravl i vei :D

Hadde vært gøy med mer aktivitet ja. Føler selv jeg leser veldig mye men ikke skriver så mye lengre. Har mye med at jeg er mest på forumet via mobiltelefonen, og jeg syns det er så knotete å skrive innlegg på den. Blir så mye feil og jeg bruker tre ganger så lang tid som ved pc (men jeg skriver veldig veldig raskt på pc da :p ).

Etter at babyen kom til er mindre tid til skriving nå som hun har fått sine to førSte tenner, må jeg følge mer med på ammingen i redsel mot å
Bli nippelløs

Etter at babyen kom til er mindre tid til skriving nå som hun har fått sine to førSte tenner, må jeg følge mer med på ammingen i redsel mot å
Bli nippelløs

Hehe uffda! Forstår det. Ser ikke ut som så mange ville være med uansett :P

Hadde vært gøy med mer aktivitet ja. Føler selv jeg leser veldig mye men ikke skriver så mye lengre. Har mye med at jeg er mest på forumet via mobiltelefonen, og jeg syns det er så knotete å skrive innlegg på den. Blir så mye feil og jeg bruker tre ganger så lang tid som ved pc (men jeg skriver veldig veldig raskt på pc da :p ).

Ser den! Har aldri vært her på PC, så jeg er veldig vant til mobil skrivingen :P

Jeg syns det er vanskelig å få igang skravling her. For "liker" knappen blir brukt for mye. Hehe. Så hvis alle skriver istedet for å like, så blir det nok mye skravling..

Jeg syns det er vanskelig å få igang skravling her. For "liker" knappen blir brukt for mye. Hehe. Så hvis alle skriver istedet for å like, så blir det nok mye skravling..

Ja, det syns jeg også. Hadde vært så gøy om vi fikk igang litt mer aktivitet :D

Ja, det syns jeg også. Hadde vært så gøy om vi fikk igang litt mer aktivitet :D
Helt enig med du! Hehe

Hvordan har helgen vært?

Vi hadde besøk på fredag. Idag var det kino på far og de store. Jeg og frøkna tuslet på senteret. Imorgen blir det besøk igjen. Baby på 4 uker. Koos

Helt enig med du! Hehe

Hvordan har helgen vært?

Vi hadde besøk på fredag. Idag var det kino på far og de store. Jeg og frøkna tuslet på senteret. Imorgen blir det besøk igjen. Baby på 4 uker. Koos

Jeg er alene med baby denne helgen. I går var vi ute å spise med min venninne, og idag har vi vært hos mine foreldre :D
I morgen skal jeg prøve å ta unna mitt husarbeid før hverdagen begynner igjen på mandag! :P

Får aldri bukt med klesvasken :arghh:

Hvilken film så de? :D

Jeg er alene med baby denne helgen. I går var vi ute å spise med min venninne, og idag har vi vært hos mine foreldre :D
I morgen skal jeg prøve å ta unna mitt husarbeid før hverdagen begynner igjen på mandag! :p

Får aldri bukt med klesvasken :arghh:
Hvilken film så de? :D

Å den forhatte klesvasken. Vi er 6 stk. Jeg har 1 maskin og 3 barn som er allergisk mot å bruke klær 2 dager på rad. (Min feil) haha. Jeg trenger en vaskemaskin til. Hoho.

De så Flåklypa! Den falt i smak hos stor og de små. Hehe

Å den forhatte klesvasken. Vi er 6 stk. Jeg har 1 maskin og 3 barn som er allergisk mot å bruke klær 2 dager på rad. (Min feil) haha. Jeg trenger en vaskemaskin til. Hoho.

Åå hjelp, vi er 4 og det er ille nok :hilarious:

Den likte 8 åringen her også :D

Har hatt besøk av søstera mi og far min i går. Da ble det rømmegrøt med spekemat. Va bare helt helt fantastisk. De hadde noen øl, mens jeg tok fram julebrusen...hehehe. Det må bare gjentas.

Her er vi 8 stk, og det blir MYE klesvask.
Det må avtales om når maskin kan brukes av oss som er gamle nok til, og bruke den på egen hånd :D

Back
Topp