Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har vi ganske sikkert et greit tall å regne med. Vi bør litt over for Tamara sine er aldri lik våre,Jeg har akkurat samme tall som deg
Er nok lurt med en sikkerhetsmargin, jaDa har vi ganske sikkert et greit tall å regne med. Vi bør litt over for Tamara sine er aldri lik våre,
Holder seg greit sånn nå noen timer, dabber av når unger kommer hjem fra bhg og skole, lekser og middag må til, før det tar seg opp etter åtte, når ungene legger segDet tar seg vel ikke opp før til kvelden.
Det passer meg fintHolder seg greit sånn nå noen timer, dabber av når unger kommer hjem fra bhg og skole, lekser og middag må til, før det tar seg opp etter åtte, når ungene legger seg
Men så sovna jeg ifraFlinka!!
Må få satt på en maskin eller to jeg og. Og en haug med klær å legge på plass... Det er det kjedeligste jeg gjør faktisk...Jeg satte på vaskemaskinen før jeg gikk tur. Når jeg kommer tilbake må jeg vel brette det fra i går så vi får henge opp
Det er gørrkjedelig!!!Må få satt på en maskin eller to jeg og. Og en haug med klær å legge på plass... Det er det kjedeligste jeg gjør faktisk...
Samme her!!Må få satt på en maskin eller to jeg og. Og en haug med klær å legge på plass... Det er det kjedeligste jeg gjør faktisk...
Det passer for mange, det er vel derfor det blir slikDet passer meg fint
Yes er nok detDet passer for mange, det er vel derfor det blir slik
Ja, det har jeg sett..Da har vi ganske sikkert et greit tall å regne med. Vi bør litt over for Tamara sine er aldri lik våre,
Sovna her også med frøkena,men i 2tMen så sovna jeg ifra
Frøkna ville ha litt kos, så la meg på sofaen med henne. Og poff var jeg i drømmeland
En halvtimes tid ;-)
Men nå er kjøkkenet ferdig, nå spiser vi litt.
Sette på en klesvask og komme oss litt ut i hagen. Se hva hun orker.
Det er gørrkjedelig!!!
Godt vi er flereSamme her!!
Haha, er mannen streng med deg?Får bidra så godt jeg kan i dag ;-)
Selv om det må gjøres litt husarbeid og. Tror mannen kommer til å kverke meg hvis jeg ikke gjør noe
Ca halvveis er vel ikke så ille?Hvis jeg har regnet riktig (la oss bare si at jeg er oversnittet dårlig i matte ) så med et rengjøring overslag har vi til nå ca 2700 innlegg.