Selv for deg ;-)Hehe, ja alene kan det bli litt tøft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selv for deg ;-)Hehe, ja alene kan det bli litt tøft
Selv for enhverSelv for deg ;-)
Regner med vi klarer dette fint idagOg vi er igang
Instagram - der er ikke jeg, men lik og del den som vil.
Svangerskapsboken - jeg er ikke gravid, men helt gjerne og si hva dere synes dere som er det
Og 6000 innlegg, der kan jeg bidra.
Stat jeg tok i natt antyder at vi begynner på 30 078 343, hyl ut om noen har andre tall eller anser jeg målet å være 30 084 343.
Status er 30 079 240 (og heretter kommer jeg til å droppe 300 først i tallene, det er ikke de som forandrer seg) det vil si 927 innlegg så langt.
Vel og merke tidlig på morgenen enda, men....
Skravle alene går ikke neiRegner med vi klarer dette fint idag
Jeg skal ihvertfall bidra det jeg rekker siden jeg har fri idag! Men trenger noen å skravle med
Det er ikke verd du blir kverket, neiFår bidra så godt jeg kan i dag ;-)
Selv om det må gjøres litt husarbeid og. Tror mannen kommer til å kverke meg hvis jeg ikke gjør noe
Jeg har akkurat samme tall som degOg vi er igang
Instagram - der er ikke jeg, men lik og del den som vil.
Svangerskapsboken - jeg er ikke gravid, men helt gjerne og si hva dere synes dere som er det
Og 6000 innlegg, der kan jeg bidra.
Stat jeg tok i natt antyder at vi begynner på 30 078 343, hyl ut om noen har andre tall eller anser jeg målet å være 30 084 343.
Status er 30 079 240 (og heretter kommer jeg til å droppe 300 først i tallene, det er ikke de som forandrer seg) det vil si 927 innlegg så langt.
Vel og merke tidlig på morgenen enda, men....
Nei det tjener ingenDet er ikke verd du blir kverket, nei
Flinka!!Nei det tjener ingen
Snart ferdig med kjøkkenet nå. Får vasket skikkelig. En liten stund siden vi har tatt det grundig. Bare blitt kjapt dratt over..
Jeg satte på vaskemaskinen før jeg gikk tur. Når jeg kommer tilbake må jeg vel brette det fra i går så vi får henge oppNei det tjener ingen
Snart ferdig med kjøkkenet nå. Får vasket skikkelig. En liten stund siden vi har tatt det grundig. Bare blitt kjapt dratt over..