Utfordring 2., 3. og 4. juni :)

Får prøve meg på stat i natt da
Siden jeg muligens sover kan godt noen andre ta den?

Jeg er endelig i permisjon, så skal prøve så godt jeg kan nå! :D

Dette skal gå!

Dette skal vel gå bra. Får skravle litt når jeg kan. Litt døsig i denne varmen.

Og vi er igang

Instagram - der er ikke jeg, men lik og del den som vil.
Svangerskapsboken - jeg er ikke gravid, men helt gjerne og si hva dere synes dere som er det

Og 6000 innlegg, der kan jeg bidra.

Stat jeg tok i natt antyder at vi begynner på 30 078 343, hyl ut om noen har andre tall eller anser jeg målet å være 30 084 343.

Status er 30 079 240 (og heretter kommer jeg til å droppe 300 først i tallene, det er ikke de som forandrer seg) det vil si 927 innlegg så langt.

Vel og merke tidlig på morgenen enda, men....

Og vi er igang

Svangerskapsboken - jeg er ikke gravid, men helt gjerne og si hva dere synes dere som er det

Stat jeg tok i natt antyder at vi begynner på 30 078 343, hyl ut om noen har andre tall eller anser jeg målet å være 30 084 343.

Status er 30 079 240 (og heretter kommer jeg til å droppe 300 først i tallene, det er ikke de som forandrer seg) det vil si 927 innlegg så langt.

Regner med vi klarer dette fint idag:D
Jeg skal ihvertfall bidra det jeg rekker siden jeg har fri idag! Men trenger noen å skravle med:P

Regner med vi klarer dette fint idag:D
Jeg skal ihvertfall bidra det jeg rekker siden jeg har fri idag! Men trenger noen å skravle med:P
Skravle alene går ikke nei

Dagens:
*Vi må jo bare klare 6000 idag da. Skikkelig ruskevær hos meg, så ingen unnskyldning der ;-)
*Har ikke instagram, og har heller ikke behov for å opprette bruker der, desverre.
*Svangerskapsboken er hentet, og jeg har lagt til min mening i tråden :-)

Da gjenstår det bare å finne ting å skravle om her inne da :-)

Får bidra så godt jeg kan i dag ;-)

Selv om det må gjøres litt husarbeid og. Tror mannen kommer til å kverke meg hvis jeg ikke gjør noe :-P

Kan prøve å bidra litt her også for å nå de 6000.. men har ikke insta og er ikke gravid lengre. Skal prøve å bidra mellom babykos og husrydding

Og vi er igang

Jeg har akkurat samme tall som deg :)

Torsdag 2 juni.
-skal bidra med de innleggene jeg kan.
-har likt instagramkontoen for lenge siden ;)
-vi har desverre kun apotek 1 her jeg bor :/

Er med og skravler de periodene minsten sover. :)

Nei det tjener ingen :-P

Snart ferdig med kjøkkenet nå. Får vasket skikkelig. En liten stund siden vi har tatt det grundig. Bare blitt kjapt dratt over..
Jeg satte på vaskemaskinen før jeg gikk tur. Når jeg kommer tilbake må jeg vel brette det fra i går så vi får henge opp

Back
Topp