Utfordring 2., 3. og 4. juni :)

Ikke i bruk

Forumet er livet
Utfordringen er som følger:
Torsdag 2 juni:
  • Skriv minst 6000 innlegg rundt på hele forumet og lik vår instagram konto om du vil.
  • Bruk gjerne #bvjuni for å dele bilder med oss :) Fokus i juni blir "gode øyeblikk" – finne ut at en er gravid, høre hjertelyd, ta magebilder, første skriket, ultralyd, første skritt, deilig barnelatter osv.
  • Gravid? Hent Svangerskapsdagboken din på nærmeste Ditt apotek eller Vitus apotek :) Fortell oss gjerne i denne tråden hva du syntes om boken :)
Fredag 3 juni:
  • Skriv minst 6000 innlegg rundt på på forumet.
  • Si noe hyggelig til en annen bruker, gjerne i en tråd eller på pm. Vær med å skap god stemning :)
  • Har du husket å hente Svangerskapsdagboken din? ;)
Lørdag 4 juni:
  • Skriv minst 4200 innlegg rundt på hele forumet :)
  • Lik vår facebookside om du vil :) Her poster vi mange bra artikler som er verdt å få med seg enten du er prøver, gravid eller mamma :)
Tips for å nå målene:
  • Fortell termingruppen/barselgruppen din her inne om utfordringen :)
  • Start gode diskusjoner :)
  • Fortell venner og bekjente om babyverden sitt forum, alltid hyggelig med flere medlemmer :)
 
Har informert skravlerne i juni 16 :D
 
Har stusset over konkurransene i en stund, og må nesten spørre: 6000 innlegg totalt så langt, eller på én dag? Er det bare jeg som synes det er sykt mange?
 
Har stusset over konkurransene i en stund, og må nesten spørre: 6000 innlegg totalt så langt, eller på én dag? Er det bare jeg som synes det er sykt mange?
På en dag:)
Tilsammen, alle brukere, overalt på forumet:)
 
Skal bidra med mitt :)
 
Skal gjøre mitt beste. :)
Følger alt på fb og instagram :p
 
Dette må vi da greie selv med sol og fint vær rundt om :D
 
Skal gjøre så godt jeg kan denne gangen også :)
 
Lavere krav nå :p
 
Back
Topp