Ikke i bruk
Forumet er livet
Håper jeg ogsåSå bra
Da håper jeg vi klarer de neste to også
Hint til ekstra premien:
- sommerting
- er fra Happytoys
Hva tror dere det er?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg ogsåSå bra
Da håper jeg vi klarer de neste to også
Jeg trenger ett nytt uv -telt det hadde passet fint med ett litt stort ett. Stanga knakk av vinden i helgen. Hadde hatt teltet siden 2013 så plastikken hadde blitt sprø
Aquaplay
Nei det er kanskje lurt å følge med på ungene ja.. Mine er så store at de klarer seg selv, heldigvis
Veldig mye fint! Digger den butikkenDe hadde mye fint i alle fall!!!
Jeg holdt på å kjøpe Aquaplay til ungene her om dagen, men så kom fant jeg ut at de er nok endel år for store for en slik leke...Aquaplay
Sånt Elitetoys Lekehus hadde vært gøy
Asj da! Det er jo kjempegøy å bygge slike baner og få båtene å gå av seg selv! blir litt som å bygge togbane fast ute, og ha med vattenJeg holdt på å kjøpe Aquaplay til ungene her om dagen, men så kom fant jeg ut at de er nok endel år for store for en slik leke...
Det hadde vært gøy!!Sånt Elitetoys Lekehus hadde vært gøy
Men kanskje noe utespill eller vannleke?
Tamara lagde en tråd der det står statistikJeg glemte stat ved midtnatt da, men tok en nå så får vi regne etter den i morgen, da med 20 min innebygget sikkerhetsmargin
Det skal jeg gjøre ;-)Skal iallefall prøve Men kjempekjekt om du sender noen linker om du kommer over noen fine butikker
Jeg glemte stat ved midtnatt da, men tok en nå så får vi regne etter den i morgen, da med 20 min innebygget sikkerhetsmargin
Hmm... Nå finner jeg den ikke men jeg er sikker på at den va derTamara lagde en tråd der det står statistik
Mine ønsker seg veldig en sånn en :-DJeg holdt på å kjøpe Aquaplay til ungene her om dagen, men så kom fant jeg ut at de er nok endel år for store for en slik leke...
Jeg glemte stat ved midtnatt da, men tok en nå så får vi regne etter den i morgen, da med 20 min innebygget sikkerhetsmargin
Hmm... Nå finner jeg den ikke men jeg er sikker på at den va derTamara lagde en tråd der det står statistik
Hører det er populæt blant s store ogsåJeg holdt på å kjøpe Aquaplay til ungene her om dagen, men så kom fant jeg ut at de er nok endel år for store for en slik leke...
Bra med skravling det7059 innlegg i går