Nå er det vel ikke mange igjen?
Nei, det er faktisk ikke flere igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det vel ikke mange igjen?
Er nede i 8 nå... må lade fult til i morgenDu må lade
Enig!Egentlig både naturlig og sunt
Da må du leteHar en powerbank, men vet ikke hvor den er
Det tok seg virkelig opp når det vanligvis dabber av. I mål med 1/3 daNei, det er faktisk ikke flere igjen
Så godt !Babyen min våkna, så jeg ble litt borte, men etter mine beregninger er vi 300 over
Har vi klart det????Nei, det er faktisk ikke flere igjen
Ja det m du søtaEr nede i 8 nå... må lade fult til i morgen
HURRA!!Det tok seg virkelig opp når det vanligvis dabber av. I mål med 1/3 da
Øya er så trøtte.. tror jeg må finne senga. Sette tlf på lading, så jeg har 100 % å bruke i morgenDa må du lete
Sov godtØya er så trøtte.. tror jeg må finne senga. Sette tlf på lading, så jeg har 100 % å bruke i morgen
På stranda med tre unger tror jeg ikke det er helt godkjent å sitte med nesen i mobilen... Sånn siden ingen av dem kan svømme. Og to av dem bader.Enig!
Men man kan fint logge seg inn på forumet via appen når man er f.eks på stranda
Sikkert lurt.Har vi klart det????
Da får vi kjøre på å få noen til for å ha buffer om dere ikke klarer de to neste dagene
Samme her igrunn Vi får fortsette å skravle litt tilSikkert lurt.
I morgen er jeg ikke like mye her, litt opptatt
Men det klarer du ;-)Men store kjeder/butikker gir aldri premier.. Må finne en liten butikk..
Så braHURRA!!
Nei det er kanskje lurt å følge med på ungene ja.. Mine er så store at de klarer seg selv, heldigvisPå stranda med tre unger tror jeg ikke det er helt godkjent å sitte med nesen i mobilen... Sånn siden ingen av dem kan svømme. Og to av dem bader.
(ikke at det er varmt nok til stranda her enda. Men om det skjer)
Skal iallefall prøve Men kjempekjekt om du sender noen linker om du kommer over noen fine butikkerMen det klarer du ;-)