Utflod?

Er ikke enkelt det med legevakten. brukte ca 4 timer på å komme meg inn på legevakten i går kveld, kom inn kl. 01.00 i natt, og selv om jeg hadde blødd i ca 1 døgn mente de at det ikke var vits i å sende meg på sykehus for UL elns fordi jeg var så tidlig i svangerskapet og at det da ikke vil synes noe på UL. Tok kontakt med en privatklinikk på dagen i dag, og fikk time i morgen. De sa at de så på UL om det er noe der, om det er en SA eller om fosteret er dødt. HELSE NORGE sier jeg bare! Hvis du er usikker og ikke får noe hjelp. TA kontakt med en privatklinikk. Det er det beste rådet jeg kan gi :)

Lykke til i morgen:)


♡02.03.2015♡
 
Jeg ringte idag til Oslo city medic senter elns - det er privat og jeg fikk time i morgen :) prøv å ring dit.


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg fikk time i dag kl 1630. Da får jeg endelig svar på hva det brunrøde er. Nå ligger jeg med smerter. Så tror ikke det er noe håp....


Juli 2011 ❤️

Mars 2015❤️
 
Jeg fikk time i dag kl 1630. Da får jeg endelig svar på hva det brunrøde er. Nå ligger jeg med smerter. Så tror ikke det er noe håp....


Juli 2011 ❤️

Mars 2015❤️

Sniker fra august 2014. Jeg hadde litt av de samme "blødningene" i uke 6-7-8 (husker ikke helt nøyaktig) Og var inne til ultralyd. Hjerte banket og alt så bra ut. Hvor denne blødningen kom fra visste dem ikke. Jeg er 35 uker på vei nå og føder i neste måned :) så det kan være uskyldig.
Jeg testet meg med graviditetstest og fikk uke 2-3 da var jeg ca 5 uker på vei. De graviditetstestene viser fosterets alder men du må legge på 2 uker selv. Lykke til:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk time i dag kl 1630. Da får jeg endelig svar på hva det brunrøde er. Nå ligger jeg med smerter. Så tror ikke det er noe håp....


Juli 2011 ❤️

Mars 2015❤️


Så bra. Da ønsker jeg deg lykke til. Krysser fingrene for deg. :)
 
Sniker fra august 2014. Jeg hadde litt av de samme "blødningene" i uke 6-7-8 (husker ikke helt nøyaktig) Og var inne til ultralyd. Hjerte banket og alt så bra ut. Hvor denne blødningen kom fra visste dem ikke. Jeg er 35 uker på vei nå og føder i neste måned :) så det kan være uskyldig.
Jeg testet meg med graviditetstest og fikk uke 2-3 da var jeg ca 5 uker på vei. De graviditetstestene viser fosterets alder men du må legge på 2 uker selv. Lykke til:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Så utrolig godt det er å høre dette fra deg. Føler det er litt håp. Skal prøve å ikke stresse nå. Og ligge og hvile til jeg skal på ul


Juli 2011 ❤️

Mars 2015❤️
 
Lykke til i morgen!! Krysser fingrene for at alt er i orden <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
UL viste at det ikke var noe igjen. Jeg har blødd ut det meste. Så bedre lykke neste gang til meg:)


Juli 2011 ❤️

Mars 2015❤️
 
huff :( klem til deg.........
 
Klem til deg. Lykke til neste gang :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så trist, men lykke til neste gang!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp