Utflod?

Siljapewsh

Flørter med forumet
Når jeg tørket meg etter jeg har tisset eller når jeg skifter undertøy ser jeg ofte at jeg har mye utflod. Den kan være gul til brun til rosa., i dag var den litt rosarødt. Hva kan dette si?. Er livredd for SA.


Max 7 juli 2011 ❤️

Mars 2015❤️
 
Dytter denne :)


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Er vel vanlig med økt utflod under graviditet.. Men vær obs på farge/konsistens/lukt.. Lett å få sopp når man er gravid..
 
Jeg har hat blødninger i natt.. Er utrolig redd :-( legekontoret vill ikke ta meg på alvor. Sier de ikke vill ta serum hcg test før i uke 10-12.
Hadde samleie og så etter på at min mann hadde fått blod på seg fra meg, vet ikke om det var blod eller utflod med blod i.. Men klikket helt og begynte å grine, tror jeg har mistet..


Juli 2011 ❤️

Mars 2015❤️
 
Jeg har hat blødninger i natt.. Er utrolig redd :-( legekontoret vill ikke ta meg på alvor. Sier de ikke vill ta serum hcg test før i uke 10-12.
Hadde samleie og så etter på at min mann hadde fått blod på seg fra meg, vet ikke om det var blod eller utflod med blod i.. Men klikket helt og begynte å grine, tror jeg har mistet..


Juli 2011 ❤️

Mars 2015❤️
Hvor mye blod var det? Jeg leste akkurat at det er veldig vanlig å blø etter sex siden slimhinnene er litt mer sårbare. En jordmor som snakket om "spørsmålene man ikke tør spørre". Sykt irriterende at legekontoret ikke tar deg på alvor :((

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kjøpte meg en test til jeg skal ta er usikker på om jeg er gravid nå. Ja sykt at de ikke ville a blodprøver av meg. Den er jo mer sikker en urinprøver. Fordi jeg har hatt 4 svake positive tester,, kjenner jeg er utrolig redd håper streker en blitt sterkere!!!


Juli 2011 ❤️

Mars 2015❤️
 
Skjønte meg ikke på testen. Viser gravid 1-2 uker men jeg er jo 6+4


Juli 2011 ❤️

Mars 2015❤️
 
Skjønte meg ikke på testen. Viser gravid 1-2 uker men jeg er jo 6+4


Juli 2011 ❤️

Mars 2015❤️
Hmm:/ man skal ikke stole helt på uke indikatoren. Du har ikke en vanlig gammeldags test? Da kan du se om streken er sterkere enn de du har tatt tidligere.

Krysser alt jeg har for deg <3


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Får håpe det bare er en rift. Har ikke hatt smerter eller bløff i dag! :)


Juli 2011 ❤️

Mars 2015❤️
Jeg har hat brun utflod i dag. Ringte legevakta. De sa det var normalt, men om det fortsatte måtte jeg skjekke meg.
Og slutte og stresse. Noe som er vanskelig for meg ettersom jeg lever et stressende liv


Juli 2011 ❤️

Mars 2015❤️
 
Er du helt, helt sikkert på at du er 6+4? I så fall kan det være at du har hatt en MA, men at kroppen nå prøver å støte det ut. Jeg ville ringt legen i morgen og sagt at du må få tatt hcg-test eller UL, fordi du mistenker at embryoet ikke lever lenger, men at kroppen ikke får til å støte det ut.
 
Er ikke enkelt det med legevakten. brukte ca 4 timer på å komme meg inn på legevakten i går kveld, kom inn kl. 01.00 i natt, og selv om jeg hadde blødd i ca 1 døgn mente de at det ikke var vits i å sende meg på sykehus for UL elns fordi jeg var så tidlig i svangerskapet og at det da ikke vil synes noe på UL. Tok kontakt med en privatklinikk på dagen i dag, og fikk time i morgen. De sa at de så på UL om det er noe der, om det er en SA eller om fosteret er dødt. HELSE NORGE sier jeg bare! Hvis du er usikker og ikke får noe hjelp. TA kontakt med en privatklinikk. Det er det beste rådet jeg kan gi :)
 
Er du helt, helt sikkert på at du er 6+4? I så fall kan det være at du har hatt en MA, men at kroppen nå prøver å støte det ut. Jeg ville ringt legen i morgen og sagt at du må få tatt hcg-test eller UL, fordi du mistenker at embryoet ikke lever lenger, men at kroppen ikke får til å støte det ut.
Jeg hadde siste mens 30 mai uregelmessig mens det siste 1/2 året ellers har jeg 28 dagers syklus.
Jeg hater legesenter jeg går på, de tar meg ikke seriøst. Men om noen vet om en privatklinikk jeg kan gå til så hadde det vært kjekt å få vite.


Juli 2011 ❤️

Mars 2015❤️
 
Er ikke enkelt det med legevakten. brukte ca 4 timer på å komme meg inn på legevakten i går kveld, kom inn kl. 01.00 i natt, og selv om jeg hadde blødd i ca 1 døgn mente de at det ikke var vits i å sende meg på sykehus for UL elns fordi jeg var så tidlig i svangerskapet og at det da ikke vil synes noe på UL. Tok kontakt med en privatklinikk på dagen i dag, og fikk time i morgen. De sa at de så på UL om det er noe der, om det er en SA eller om fosteret er dødt. HELSE NORGE sier jeg bare! Hvis du er usikker og ikke får noe hjelp. TA kontakt med en privatklinikk. Det er det beste rådet jeg kan gi :)
Takk for svar! Har prøvd på ultralydklinikken men de hadde ikke time før i august. Blir skikkelig redd og fortvilet over alt jeg leser, selv om det skal være råd. Er så redd for å miste igjen, og for at svnagerskapet skal være utenfor livmor.. Da blir jeg så nedfor.


Juli 2011 ❤️

Mars 2015❤️
 
Ved sex, treg avføring, stress, trening eller raske bevegelse så kan små blodkar sprekke. Dette er helt normalt. Betyr ikke at livet skal stoppe opp, fortsett som normalt og pass på om mengden økes. Har nettopp vært gjennom denne runddansen med sykehuset (hcg og UL pga brunt utflod) og alt står bra til. fikk beskjed om at de dagene jeg så at jeg hadde det så skulle jeg ta det ekstra med ro og beholde de positive tankene. Så er det greit å vite at ved brunt utflod så er det som regel en "gammel" blødning..men man kan jo selvsagt aldri vite.. det er uansett normalt. vet ikke om dette hjalp..
 
Last edited:
Takk for svar! Har prøvd på ultralydklinikken men de hadde ikke time før i august. Blir skikkelig redd og fortvilet over alt jeg leser, selv om det skal være råd. Er så redd for å miste igjen, og for at svnagerskapet skal være utenfor livmor.. Da blir jeg så nedfor.


Juli 2011 ❤️

Mars 2015❤️

Jeg ringte idag til Oslo city medic senter elns - det er privat og jeg fikk time i morgen :) prøv å ring dit.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp