Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AischaMin
Fordi Norge mener han har brutt utlendingsloven....
Så nå må jeg reise utenlands for å treffe min egen mann :(
ORIGINAL: AischaMin
Vi prøver egentlig ikke å bli gravide lenger...
Men jeg skal ikke leve i Irak.. Han er i ett annet europeisk land nå som vi kan leve i...
Men jeg vil leve i norge,det vil han og.. Han snakker helt norsk,var i norge i 7 år
Masse norske venner og min familie...
OG VI FÅR IKKE BARN FOR AT HAN SKAL FÅ OPPHOLD
DA HADDE VI FÅTT DET FOR LENGE SIDEN
ORIGINAL: reidis
ja sånn er det når man er ulovlig i landet.. det er kjedelig.. jeg hadde heller ikke prøvd å bli gravid med en som ikke har opphold.det hjelper ikke i det hele tatt.. og får å få opphold må du også kunne forsørge han minimum ett år.. med jobb penger ikke stønader. jeg og mannen min måtte vente tt år før vi kunne søke siden jeg studerte når vi møttes også giftet vi oss for snart ett år siden. og har søkt om fam.gjenforening nå. så han har drevet å reist 3 månder hit og 3 måneder til chile... vondt men når man vil gjøre alt riktig får på kunne være sammen så må det jo ofres litt
ORIGINAL: amc81
ja sånn er det når man er ulovlig i landet.. det er kjedelig.. jeg hadde heller ikke prøvd å bli gravid med en som ikke har opphold.det hjelper ikke i det hele tatt.. og får å få opphold må du også kunne forsørge han minimum ett år.. med jobb penger ikke stønader. jeg og mannen min måtte vente tt år før vi kunne søke siden jeg studerte når vi møttes også giftet vi oss for snart ett år siden. og har søkt om fam.gjenforening nå. så han har drevet å reist 3 månder hit og 3 måneder til chile... vondt men når man vil gjøre alt riktig får på kunne være sammen så må det jo ofres litt
Søkte de om 7 dagers visum først?
ORIGINAL: amc81
Søkte de om 7 dagers visum først?
om vi søkte om 7 dagersvisum? nei chile er et visumfritt land han trenger ikke visum får å komme til europa kan være i euiropa i 3 måneder av gangen uten visum