liten prins juni 17♥♥
Gift med forumet
ORIGINAL: amc81
ORIGINAL: reidis
ORIGINAL: amc81
ORIGINAL: reidis
ja sånn er det når man er ulovlig i landet.. det er kjedelig.. jeg hadde heller ikke prøvd å bli gravid med en som ikke har opphold.det hjelper ikke i det hele tatt.. og får å få opphold må du også kunne forsørge han minimum ett år.. med jobb penger ikke stønader. jeg og mannen min måtte vente tt år før vi kunne søke siden jeg studerte når vi møttes også giftet vi oss for snart ett år siden. og har søkt om fam.gjenforening nå. så han har drevet å reist 3 månder hit og 3 måneder til chile... vondt men når man vil gjøre alt riktig får på kunne være sammen så må det jo ofres litt
Søkte de om 7 dagers visum først?
om vi søkte om 7 dagersvisum? nei chile er et visumfritt land han trenger ikke visum får å komme til europa kan være i euiropa i 3 måneder av gangen uten visum
Eg lurte på om han er i Norge no, mens de venter på svar om fam.visumet.. Eller kan han får kome inn til Norge sjølv om de har søknaden inne? Veit at når ein er gift kan ein søke om 7 dagers visum, og personen kan oppholde seg i Norge mens ein venter på svar.
Venter på svar ifrå fam.visumet no, tek ei evighet.. [:(]
nei han trenger ikke noe visum for å vente på svar..
ja han får lov til å vente på svar her i norge. han trenger ikke reise noen steder
vi søkte herifra så da får han vente her.. han trengte ikke søke fra chile