Utblåsningstråd!

Nabie

Glad i forumet
Julibarna2014
Kjenner jeg virkelig trenger denne idag! Så oppretter den like så greit nå haha! :P
Føler på meg at jeg ikke blir den eneste når alt begynner å bli veldig tungt! :D

Uff, for en grusom dag dette er allerede!
Begynte med våken natt, der guttungen var lys våken i 3 tiden i natt og gjorde ikke noe annet enn å ligge å sparke meg i magen,trynet osv i sikkert 2 timer. La han tilslutt i senga si igjen av irritasjon der han lå å surmulet lenge nokk før han endelig sovnet!
Også da jeg våknet halv 10, var guttungen potta sur. Trøtt stakkars, så fikk ikke i han så mye mat før vi måtte springe til barnehagen før de drar ut på gåtur.
Endte opp med å tryne ned de nederste trinnene på trappa der vi heldigvis landet med guttungen i fanget.
Vriklet foten noe forferdelig i tillegg! Tanken bare over hvordan dette kunne ha gått får meg til å grøsse.
Og nå er humøret skikkelig på bunn. Er så glad jeg er hjemme alene for å si det sånn..

Eneste gode akkurat nå er å se på magen i sidesynet som danser avaktiviteten til lille høna i magen <3

Uffameg, det er virkelig ikke dagen din i dag.. sender deg en sympatiklem!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

har også en møkkadag i dag...
Sov dårlug pga mannens snorking og babyenes turning på blæra.
Da jeg skulle levere snuppa i bhg ville ikke den forbanna møkkabilen starte! Det er ALLTID noe galt med den bilen! jeg som måtte kjøre ett stykke for å hente ny forsyning av hundemat + ettermiddagsaktiviteter!
Mamma kom opp for å hjelpe å lade bilen (bor 17 km fra sivilisasjonen).
Den ene hunden bestemte seg for å campe i bilen, og jeg lot han ligge mens bilen ladet. Kom ut til ferdigtygget håndbrekk og mobilholder :/ Der sank den bilen eeeenda mer i verdi :(
Det eneste positive i dag er at sola skinner!

Synes denne passet her ;)

Vedlegg

• 1392661282067.jpg
    1392661282067.jpg
    67,5 KB · Visninger: 50
Synes denne passet her ;)

Haha ååh ja! Den var perfekt!
Legger meg med store forventninger til en helt motsatt dag imorgen :D

Trengte denne tråden i dag.....
Er nå på dag 4 med syke barn.... 1 barn med vonde øerer... Å barn 2 med magevondt/diare..... Jeg springer skytteltrafikk mellom sengene om natten... I natt kom førstemann inn i vår seng før jeg hadde sovneb å det går bra med 1 barn i sengen...
Så kl.02.17 begynnte hun med ørevondt å skrike, da virket nok ikke paracetten lenger.. Så da holdt hun det gående.... Skulle ligge i min seng så da la jeg meg i en av barnesengene... Så sprang jeg litt frem å tilbake..
Endelig 5.15 å begge ungene sovnet.....HVA SKJER DA???!!!!!
Klokka til mannen begynnte å hyle.... Å jeg lå på et av barnerommene å ble GAL av denne lyden som han aldri hører....
Så jeg måtte ligge å presse dyna mot øre for å slippe å høre lyden.... Å tenkte.... Tror jeg må sjekke inn på hotell en natt eller 2 for å sove en heeel natt.... Litt glad for at jeg ikke skulle opp med en baby i tillegg....
Phu..sorry dette lange innlegget, nå kommer snart min far å passet jentene så jeg kan gå på UL etterpå er sikkert hele natten glemmt...
H

Trengte denne tråden i dag.....
Er nå på dag 4 med syke barn.... 1 barn med vonde øerer... Å barn 2 med magevondt/diare..... Jeg springer skytteltrafikk mellom sengene om natten... I natt kom førstemann inn i vår seng før jeg hadde sovneb å det går bra med 1 barn i sengen...
Så kl.02.17 begynnte hun med ørevondt å skrike, da virket nok ikke paracetten lenger.. Så da holdt hun det gående.... Skulle ligge i min seng så da la jeg meg i en av barnesengene... Så sprang jeg litt frem å tilbake..
Endelig 5.15 å begge ungene sovnet.....HVA SKJER DA???!!!!!
Klokka til mannen begynnte å hyle.... Å jeg lå på et av barnerommene å ble GAL av denne lyden som han aldri hører....
Så jeg måtte ligge å presse dyna mot øre for å slippe å høre lyden.... Å tenkte.... Tror jeg må sjekke inn på hotell en natt eller 2 for å sove en heeel natt.... Litt glad for at jeg ikke skulle opp med en baby i tillegg....
Phu..sorry dette lange innlegget, nå kommer snart min far å passet jentene så jeg kan gå på UL etterpå er sikkert hele natten glemmt...
H

Må ikke beklage deg! Er jo derfor jeg laget denne tråden wii :)
Uff, ja er ikke lett med syke barn.. Lykke til på ul :D

Jeg blir gaaal av å ha fått totalt dilla på Aunt Mabel's milk chocolate cookies.:eek: Jeg drømmer om de, fantaserer om de, tenker på de hele tiden. Angrer på at jeg i det hele tatt smakte på dem. Nå må jeg bare slutte tvert, kan ikke holde på sånn :confused:

Jeg har så vondt i ribbeina at jeg tror jeg skal krepere! I tillegg er jeg drita lei av at alle klær glir enten opp eller ned, og at jeg må improvisere noe voldsomt med turklær som ofte ender opp med at jeg nesten går med rumpa bar uten at jeg merker det etter tur eller trening.. Jeg skal finne opp turklær for alle årstider for gravide, for det er det virkelig mangel på.

Ser nå at jeg ikke har all verdens å klage over... :smiley-ashamed008

Nååååå tar snart bekkenet knekken på meg, fikk ikke gått til fysio på mandag Pga syke barn å det merkes på bekkenlåsningen... Hååååper på en natt i MIN seng uten våkne unger......

Akkurat kommet hjem fra tannlegen, blæh! Skikkelig, skikkelig betennelse i tannkjøttet og tannstein. Kjempe aue å fjerne tannstein med et så betent tannkjøtt! :( Uff, fortsatt vondt. MEN, er snart 30 og fortsatt null hull :D

Syns litt synd på meg selv i kveld. Har fått øyekatarr som i løpet av dagen har spredd seg fra ett til begge øya (jeg som trodde jeg var flink til å ikke gni meg i øya for å unngå smitte), har stadig tett/rennende nese og utover ettermiddagen/kvelden har jeg fått mer og mer vondt i halsen :(

Syns litt synd på meg selv i kveld. Har fått øyekatarr som i løpet av dagen har spredd seg fra ett til begge øya (jeg som trodde jeg var flink til å ikke gni meg i øya for å unngå smitte), har stadig tett/rennende nese og utover ettermiddagen/kvelden har jeg fått mer og mer vondt i halsen :(

Føler med deg. Hatt det sånn siden helga. Merker ikke så mye til øyekatarren om dagen, men kommer på natta.

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Føler med deg. Hatt det sånn siden helga. Merker ikke så mye til øyekatarren om dagen, men kommer på natta.

Nei, det er ikke mye jeg har merket til øya i løpet av dagen, men i natt våknet jeg flere ganger (har brukt å sove gjennom hele natten) pga øya vil jeg tro. Slitsomt med gjenklistrede og rennende øyne! Ikke er det spesielt gøy å ha på salve/øyedråper heller :( Håper i hvert fall det gir seg fort når jeg først har begynt å behandle. Skal det ikke gå over i løpet av et par dager da? Og så skal man behandle et par dager til etter symptomfrihet...

Nei, det er ikke mye jeg har merket til øya i løpet av dagen, men i natt våknet jeg flere ganger (har brukt å sove gjennom hele natten) pga øya vil jeg tro. Slitsomt med gjenklistrede og rennende øyne! Ikke er det spesielt gøy å ha på salve/øyedråper heller :( Håper i hvert fall det gir seg fort når jeg først har begynt å behandle. Skal det ikke gå over i løpet av et par dager da? Og så skal man behandle et par dager til etter symptomfrihet...
Ja, skal gå over ganske kjapt. Guttungen hadde i høst og det gjorde det med han. Ikke så lett å dryppe øya hans ;-) skulle fortsette et par dager etterpå også.
Har ikke godde å vært hos legen da jeg tror det kom fordi nesa var helt tett så det måtte bare finne en anna vei ut. Var litt bedre i natt enn i går natt heldigvis.

Ja, skal gå over ganske kjapt. Guttungen hadde i høst og det gjorde det med han. Ikke så lett å dryppe øya hans ;-) skulle fortsette et par dager etterpå også.
Har ikke godde å vært hos legen da jeg tror det kom fordi nesa var helt tett så det måtte bare finne en anna vei ut. Var litt bedre i natt enn i går natt heldigvis.

Hadde det bare vært meg hadde jeg ikke dratt til legen for det, men jeg hadde svangerskapskontroll i går så var der uansett. Og må innrømme at jeg bare tok med guttungen istedet for å bestille egen time til ham. Hadde time tidlig på dagen, så hvis han ikke hadde villet se på ham hadde jeg bedt om en hastetime før jeg dro derfra og heller kommet tilbake, men vi hadde omtrent ikke rukket innenfor døra før legen kommenterte øye hans og begynte å skrive resept :) Var fornøyd med legen min i går, bortsett fra det ekstra kvarteret det tok før vi fikk komme inn i utgangspunktet. Var ikke så lett å holde toåringen i godt humør når han ikke fikk springe av gårde noe sted og vi ikke var der det er leker til barn... Når ungene får øyekatarr må vi ha behandling for å kunne sende dem i barnehagen pga smittefaren.

Hadde det bare vært meg hadde jeg ikke dratt til legen for det, men jeg hadde svangerskapskontroll i går så var der uansett. Og må innrømme at jeg bare tok med guttungen istedet for å bestille egen time til ham. Hadde time tidlig på dagen, så hvis han ikke hadde villet se på ham hadde jeg bedt om en hastetime før jeg dro derfra og heller kommet tilbake, men vi hadde omtrent ikke rukket innenfor døra før legen kommenterte øye hans og begynte å skrive resept :) Var fornøyd med legen min i går, bortsett fra det ekstra kvarteret det tok før vi fikk komme inn i utgangspunktet. Var ikke så lett å holde toåringen i godt humør når han ikke fikk springe av gårde noe sted og vi ikke var der det er leker til barn... Når ungene får øyekatarr må vi ha behandling for å kunne sende dem i barnehagen pga smittefaren.

Hadde ikke fått med meg at det var guttungen. Måtte ha behandling her også for å sende i barnehagen. Alltid typisk med ventetid på legekontoret, men kjekt at du fikk gjort unna flere ting på en gang da :-)

Blir irritert når folk sier: oi! Se på DEN store magen!
Jeg blir nesten litt lei meg og får lyst til å skjule den :( liker ikke den typen oppmerksomhet og det er faktisk ikke gøy å høre at du har stoooor mage.

Kan de ikke bruke andre litt hyggeligere beskrivelser?

Det hører med til historien at jeg er snart 26 uker på vei og har lagt på meg under 4 kilo. Ja, magen strutter, men såååå kult er det ikke å høre det der. Magen kom fort og gæli dette svangerskapet, noe som visstnok ikke er uvanlig for andregangs(eller tredje, fjerde osv) svangre, men likevel.

Back
Topp