Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes denne passet her
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Haha ååh ja! Den var perfekt!
Legger meg med store forventninger til en helt motsatt dag imorgen![]()
Trengte denne tråden i dag.....
Er nå på dag 4 med syke barn.... 1 barn med vonde øerer... Å barn 2 med magevondt/diare..... Jeg springer skytteltrafikk mellom sengene om natten... I natt kom førstemann inn i vår seng før jeg hadde sovneb å det går bra med 1 barn i sengen...
Så kl.02.17 begynnte hun med ørevondt å skrike, da virket nok ikke paracetten lenger.. Så da holdt hun det gående.... Skulle ligge i min seng så da la jeg meg i en av barnesengene... Så sprang jeg litt frem å tilbake..
Endelig 5.15 å begge ungene sovnet.....HVA SKJER DA???!!!!!
Klokka til mannen begynnte å hyle.... Å jeg lå på et av barnerommene å ble GAL av denne lyden som han aldri hører....
Så jeg måtte ligge å presse dyna mot øre for å slippe å høre lyden.... Å tenkte.... Tror jeg må sjekke inn på hotell en natt eller 2 for å sove en heeel natt.... Litt glad for at jeg ikke skulle opp med en baby i tillegg....
Phu..sorry dette lange innlegget, nå kommer snart min far å passet jentene så jeg kan gå på UL etterpå er sikkert hele natten glemmt...
H

Syns litt synd på meg selv i kveld. Har fått øyekatarr som i løpet av dagen har spredd seg fra ett til begge øya (jeg som trodde jeg var flink til å ikke gni meg i øya for å unngå smitte), har stadig tett/rennende nese og utover ettermiddagen/kvelden har jeg fått mer og mer vondt i halsen![]()
Nei, det er ikke mye jeg har merket til øya i løpet av dagen, men i natt våknet jeg flere ganger (har brukt å sove gjennom hele natten) pga øya vil jeg tro. Slitsomt med gjenklistrede og rennende øyne! Ikke er det spesielt gøy å ha på salve/øyedråper hellerFøler med deg. Hatt det sånn siden helga. Merker ikke så mye til øyekatarren om dagen, men kommer på natta.
Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
Ja, skal gå over ganske kjapt. Guttungen hadde i høst og det gjorde det med han. Ikke så lett å dryppe øya hans ;-) skulle fortsette et par dager etterpå også.Nei, det er ikke mye jeg har merket til øya i løpet av dagen, men i natt våknet jeg flere ganger (har brukt å sove gjennom hele natten) pga øya vil jeg tro. Slitsomt med gjenklistrede og rennende øyne! Ikke er det spesielt gøy å ha på salve/øyedråper hellerHåper i hvert fall det gir seg fort når jeg først har begynt å behandle. Skal det ikke gå over i løpet av et par dager da? Og så skal man behandle et par dager til etter symptomfrihet...
Hadde det bare vært meg hadde jeg ikke dratt til legen for det, men jeg hadde svangerskapskontroll i går så var der uansett. Og må innrømme at jeg bare tok med guttungen istedet for å bestille egen time til ham. Hadde time tidlig på dagen, så hvis han ikke hadde villet se på ham hadde jeg bedt om en hastetime før jeg dro derfra og heller kommet tilbake, men vi hadde omtrent ikke rukket innenfor døra før legen kommenterte øye hans og begynte å skrive reseptJa, skal gå over ganske kjapt. Guttungen hadde i høst og det gjorde det med han. Ikke så lett å dryppe øya hans ;-) skulle fortsette et par dager etterpå også.
Har ikke godde å vært hos legen da jeg tror det kom fordi nesa var helt tett så det måtte bare finne en anna vei ut. Var litt bedre i natt enn i går natt heldigvis.
Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
Hadde det bare vært meg hadde jeg ikke dratt til legen for det, men jeg hadde svangerskapskontroll i går så var der uansett. Og må innrømme at jeg bare tok med guttungen istedet for å bestille egen time til ham. Hadde time tidlig på dagen, så hvis han ikke hadde villet se på ham hadde jeg bedt om en hastetime før jeg dro derfra og heller kommet tilbake, men vi hadde omtrent ikke rukket innenfor døra før legen kommenterte øye hans og begynte å skrive reseptVar fornøyd med legen min i går, bortsett fra det ekstra kvarteret det tok før vi fikk komme inn i utgangspunktet. Var ikke så lett å holde toåringen i godt humør når han ikke fikk springe av gårde noe sted og vi ikke var der det er leker til barn... Når ungene får øyekatarr må vi ha behandling for å kunne sende dem i barnehagen pga smittefaren.