Utblåsningstråd!

Blir aldri frisk jo :(
Begynte med halsbetennelse forrige torsdag (ikke den som var men før der), som førte til at jeg fikk bronkitt 3 dager etter.. Og igår fikk jeg bihulebetennelse så tok meg selv til å dra til legen denne gangen..
Crp viste at det tydlig måtte til med pencillin.. Håper jeg blir kvitt j****lskapet nå! Har nok med å prøve å fungere med bekkenet fra før :(

Ohhhh ja blir så førbannad.:mad: Att jag exploderar.
Sisst søndag hørde eg en bil køra utførbi huset vår da var det svigerbroren min som Læmna sønen sin på dørren utan å Sæg hei eller ha de. Kænde ja svælde en kanel å sa ikke ett piss till gutten bara hei.
Han låter hes å snuen renner. Så spør eg ka e du syk eller? JA svarar han. Eg hade feber igårkveld. Idag har eg vont i halsen å snuen renner. Då måste eg kasta upp den kamelen eg hade svalt. Å sa hvorfor e du hær da visst du e sjuk????
Eg som e gravid å gutten på 1år 6 mnd har ikkje lust å bli smittede. Så tenker eg hva e det før førældrer som leverer sitt barn hos andra nær han e sjuk.?

Jo hva skjer precis de ja var redd før. Vi blir sjuka begge 2.har haft 3 Usla netter da gutten våknar å griner,feber,hoste . mannen sier att han ikkje heller e i form.

Så ringer min svigerbror idag å sier att eg skulle gjøra guttungen klar før han hade lust å hæmta han en stund. Ikkje nyttar det att eg sier me e sjuka eller guttungen e sjuk å ska nog helst va hemma. Ender med att eg sier Oki. Å tenker detta må mannen min ta øver. Han får Ringa sin bror å si ifra att han ikkje får lov pga gutten e sjuk.
Har bara lust å be de dra en plats å aldrig mer stå på dørren eller Ringa, :angry5

Beklager detta Blev langt,

Er så lei av elendig form og vondter hele forbaskede tiden!!!! Halsbrann, hodepine, bekkenplager og vagging gjør meg snart gal!!

Ikke døm meg... Men akkurat nå hater jeg gubben... Traktor og utstyr til gården er viktigere enn vogn og alt det en baby trenger. Setter jeg meg ned å prøver å snakke seriøst med han, så går det ikke lang tid før han svarer (med ett smil) at det får han nok ikke skrevet av... SÅÅÅÅÅÅ irritert...
Jeg har da ikke råd til alt det en baby krever jeg... ARG... Og denna vogna bør jo snart bestilles, da jeg har lest flere steder at det er 10 ukers leveringstid. Og vogna må passe til min lille bil, da han kjører rundt i ett vrak:(

Godt med en utblåsning :)

Jeg har da ikke råd til alt det en baby krever jeg... ARG... Og denna vogna bør jo snart bestilles, da jeg har lest flere steder at det er 10 ukers leveringstid. Og vogna må passe til min lille bil, da han kjører rundt i ett vrak:(

Godt med en utblåsning :)[/quote]

Uff! Jeg tror jeg bare hadde bestilt vogn på trass, haha :p På babyshop så betalte i alle fall jeg bare depositum når jeg bestilte vognen..;) Han stiller vel opp når du først må betale? Eller så kan du selge traktoren hans! Mange mulige løsninger :p

Huff, i går kom en ny forkjølelse snikende. Tett i nesa og huet og ikke akkurat mer energi enn til vanlig... Passet ikke så bra i dag, alene hjemme med to barn mens mannen er på jobb. Er nødt til å pakke til tur som starter med dåp i morgen og videre til hytta på mandag. Lovte å ta med kake i dåpen, så har måttet bake i dag, skulle vært på barselbesøk hos en venninne, men avlyste i frykt for å smitte den nyfødte og resten av familien. Hadde jeg hatt tid og overskudd hadde jeg tatt med ungene på Rio 2 på kino, men det tror jeg bare blir stress i dag. Ikke helt som jeg hadde sett for meg helga med andre ord :(

Sent from my iPad using BV Forum

Får så hard mage om nettene de siste dagene! Inatt var jeg oppe hver 2 time på slaget! Når jeg reiser meg så får jeg deeeeeen flommen med halsbrann og magen er steinhard! Vondt gjør det også når jeg tar på magen i samme slengen :(

Back
Topp