Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så god du er hvordan er pusten?Løp intervalløkt i dag, totalt 6,5km, skal delta i Holmenkollstafetten om under 2 uker så må sette inn støtet nå
Så god du er hvordan er pusten?
Mitt tidligere rolig jogg tempo er nå helt pyton, og pulsen stiger raskt til over 150.
Mannen kommenterte det idag da vi var på tur, rask gange opp en bakke og jeg puster og peser noe voldsomt Har alltid vært bedre form enn han, men ikke nå lengre…
Hehe ja det er helt sant klarte å være i trening og aktiv hele forrige svangerskap, og har planer om det denne gangen også. Må bare bli flinkere til å ikke legge meg på sofaen når den daglige turen/treningen ee unnagjort. (Konstant trøtt)Merker helt klart forskjell nå, ja! Blir fortere andpusten og føler meg «tyngre», så snittfarten på både oppvarming og intervalldragene er treigere enn før. Men tenker at det er bedre enn ingenting, og endorfinene kommer likevel oooog prøver å tenke at det å holde kontroll over pusten er noe jeg vil få bruk for under fødselen