Ut å gå tråd

10,5km idag, nesten 1000 høydemeter. Måtte snu før jeg nådde målet. Det verket i mage, lysk og ned i lår. Og korsryggen verket. Litt for mye godt mot når jeg satte avgårde….
 
1 mil på ski i dag, på 5 timar. Der vi hadde 2 timar med bevegelse :hilarious:
 
Flere deilige langrennsturer nå i påsken, gjør godt for kroppen etter at kvalmen har begrenset treningen de siste ukene :p
 
Ble 5km gåtur med mannen, sønnen på 1,5år, foreldrene mine og alle 4 søsknene mine m/følge :Heartred Turen ble inn til skogen for å grille pølser og nyte påskesola!
 
Stolt som valgte å gå ned å hente datteren min i regnet hos vennine framfor å kjøre eller sykle. Ikke langt. Haha. Sikkert maks 10 min. Men ble 30 min tusling i regnet. Så jubler for det jeg. Små ting :)
 
24 minutt på mølla, etterfulgt av 1t med PT styrkeøkt og avslutta med 10 minutt på elipsemaskin. Puuh, tungt etter påska kjenner eg!
 
Så flinke dere er!!
Jeg er så uggen, gåingen på jobb er mer enn nok for meg om dagen, blir helt utslitt :hilarious: Men, skal forsøke noen små turer til helgen!
 
Prøver å dra liv i denne tråden igjen. Søke litt motivasjon på late dager.

Igår klarte jeg 30 min rask gange på mølla og 30 min styrke mens resten av dagen ble tilbragt på sofaen.

Idag startet dagen med gåtur på 9,5 km :)
 
Løp intervalløkt i dag, totalt 6,5km, skal delta i Holmenkollstafetten om under 2 uker så må sette inn støtet nå :p
 
Løp intervalløkt i dag, totalt 6,5km, skal delta i Holmenkollstafetten om under 2 uker så må sette inn støtet nå :p
Så god du er :) hvordan er pusten?
Mitt tidligere rolig jogg tempo er nå helt pyton, og pulsen stiger raskt til over 150.
Mannen kommenterte det idag da vi var på tur, rask gange opp en bakke og jeg puster og peser noe voldsomt :hilarious: :rolleyes: Har alltid vært bedre form enn han, men ikke nå lengre…
 
Så god du er :) hvordan er pusten?
Mitt tidligere rolig jogg tempo er nå helt pyton, og pulsen stiger raskt til over 150.
Mannen kommenterte det idag da vi var på tur, rask gange opp en bakke og jeg puster og peser noe voldsomt :hilarious: :rolleyes: Har alltid vært bedre form enn han, men ikke nå lengre…

Merker helt klart forskjell nå, ja! Blir fortere andpusten og føler meg «tyngre», så snittfarten på både oppvarming og intervalldragene er treigere enn før. Men tenker at det er bedre enn ingenting, og endorfinene kommer likevel :cool: oooog prøver å tenke at det å holde kontroll over pusten er noe jeg vil få bruk for under fødselen:hilarious:
 
Merker helt klart forskjell nå, ja! Blir fortere andpusten og føler meg «tyngre», så snittfarten på både oppvarming og intervalldragene er treigere enn før. Men tenker at det er bedre enn ingenting, og endorfinene kommer likevel :cool: oooog prøver å tenke at det å holde kontroll over pusten er noe jeg vil få bruk for under fødselen:hilarious:
Hehe ja det er helt sant :) klarte å være i trening og aktiv hele forrige svangerskap, og har planer om det denne gangen også. Må bare bli flinkere til å ikke legge meg på sofaen når den daglige turen/treningen ee unnagjort. (Konstant trøtt)
Sprekt av deg å stille på stafett, godt jobbet :smiley-bounce016
 
I dag har jeg vært ute å gått i 3 timer på stolpejakt sammen med ei venninne. Kjenner det greit i beina og bekkenet nå :hungover: Men deilig å være ute i solskinnet :happy:
 
Kjapp lita treningsøkt idag, ellers mye gåing på shoppingsenter, passert 14.000 skritt :)
 
8km roooolig joggetur etter jobb, med samboern i strålende sol :D Elsker den her tiden av året vi går inn i nå!
 
Mulig det blir en pause idag! Gått 27 km på 4 dager, 8 timer tilsammen :arghh: Får se hva jeg gjør senere idag
 
Back
Topp