Ut å gå tråd

*Maya*

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Det er lurt å komme seg ut å gå en tur hver dag. Så her skriver man et innlegg hver gang man har gjennomført gåtur ute i frisk luft. Bør ikke være rask gange men rett og slett bare å komme seg ut å bevege seg litt i et tempo som passer formen.

Kom igjen damer :gen014:gen014:gen014Ut å gå :wav Det er sunt for din kropp, sunt for babyen, det hjelper på kvalmen og det hjelper på humøret.
 
Last edited:
Hehe gøy! Vi har hund, så jeg er ute på tur hver dag. Allerede vært en runde. Gleder meg til snøen forsvinner, er så tungt å gå i slafs og på is:)
 
Har vært skikkelig trøtt og kvalm/uggen i dag. Som natt og dag etter trening. Gikk og jogget på mølla i 45 min og så 15 min styrke. Føler meg ny etter dusj.

Så denne tråden heier jeg på! Blir nok mer utegåing ved bedre føre/vær!
 
Det er lurt å komme seg ut å gå en tur hver dag. Så her skriver man et innlegg hver gang man har gjennomført gåtur ute i frisk luft. Bør ikke være rask gange men rett og slett bare å komme seg ut å bevege seg litt i et tempo som passer formen.

Kom igjen damer :gen014:gen014:gen014Ut å gå :wav Det er sunt for din kropp, sunt for babyen, det hjelper på kvalmen og det hjelper på humøret.
Har hund, så ute hver dag i all slags vær :hungover:
 
Back
Topp