Ut å gå tråd

jeg gikk en tur i går kveld, men fy så kvalm jeg ble! Her blir jeg skikkelig uvell av all aktivitet som gir litt puls
Jeg syns det hjelper litt på kvalmen med frisk luft, men sliter med svimmelhet når jeg beveger meg. Så jeg må gå veldig rolig å ikke blir altfor sliten.
 
Gått dagens runde, kortere enn vi vanligvis går da minien sov en lang dupp i sengen i dag tidlig. :)
 
Gikk tur i 1:30 time. Både i går og i dag tåler jeg ingen lukt, så jeg må puste med munnen mens jeg går for å slippe å kaste opp.:laughing001
 
Kom meg på trening i dag, selvom det måtte bli «lav-terskel» ved å justere på programmet og kun bruke apparatene i det samme lille hjørnet på gymmet - stolt over å ha trosset kvalmen og gjennomført :smiley-angelic002
 
2t topptur igår, pluss 20 min gange på mølla og liiiita atyrkeøkt.
biteliten topptur dagen før (2,2km) 20 min gange på mølla og litt styrke på rygg.
 
Klarte 10,000 skritt i går, en stund siden sist nå :shy: Har gjort godt å komme ut og gå igjen, selv om kondisen ikke er hva den var for tre mnd siden.
 
Ble en times gåtur i dag med gubben og 1,5-åringen vår! Bestemte oss for å ta ukeshandelen på samme tur, så fikk stappet både sekk og vogn :joyful: Jeg slapp unna alt da haha fikk ikke lov å bære noe eller dytte vogna, så det tok mannen seg av :p
 
3km igår, flat mark. Ikke rare trimmen, men dagen gikk litt i ett.
 
5.7 km på langrenn i går. Skulle eigentleg gå nesten det dobbelte, men gubben tryna og vrei kneet, sjølvsagt der vi nådde alle unnabakkane og det begynte å bli meir gøy :yuck:
 
Back
Topp