Ut å gå tråd

Veeeldig fornøyd med meg selv!
Jeg og samboer har nå gått i skogen 2 dager på rad på en liten rundtur!! Deeeilig! Har vært slakt i ukesvis. Så fint å gå litt. Å idag regnet det så deilig å bli våt i håret og ansiktet :)
Digg!!
 
I dag var eg flink, tykkjer eg. Leita etter eine katten, og fekk meg ein liten gåtur atpåtil midt i ein saueflokk :joyful:
 
Nok ein kattejakt i dag! Det er viss mine 4- fota vener som trimmar meg for tida :hilarious:
 
Drar opp denne jeg :)
Kun vært en liten tur med hunden og minstemann i dag, men bedre enn ikke noe :)
 
Ble invitert på kveldstur av søsteren min :Heartpink 4km kupert terreng i friskt tempo :)
 
Gikk tur i går på over en time, og hadde en liten styrketreningsøkt på 40 min i stua i dag.
 
Har nådd målet mitt om x antall skritt i uka de to siste ukene og er veldig fornøyd med det:hello2 Styrke/fleksibilitets-trening x 2 per uke i tillegg. Forholdsvis enkle øvelser som skal være bra mtp forberedelse til fødsel. Godt å ha overskudd igjen :)
 
Er på hytta og går ein del i forbindelse med oppholdet. Er også utan vatn her, så det blir ein del ståing og bæring- og det merkes på bekkenet!:bored:
 
Skal på tur med en kusine og hunden hennes i dag. Må utnytte tiden med høyt overskudd nå :)
 
Gått masse til nå i løpet av ferien :happy: !!
Selv de dagene vi har hatt lange bilturer, har jeg likevel gått over 12 000 skritt :)
I dag har vi både traska rundt flere timer i Oslo sentrum, og vært i skogen og plukka blåbær :Heartpink over 18 000 skritt totalt :whacky011
Bekkenet klagde høyt mot slutten av runden i Oslo, men nå føles det ok igjen :happy:
 
Er inne i en veldig dårlig sirkel for tiden, med tanke på kosthold og bevegelse, og har vært det altfor lenge. Så nå har jeg bestemt meg for at jeg skal etterstrebe å få meg en gåtur eller annen bevegelse hver dag, utenom jobb. I går tok jeg med meg fireåringen på sykkeltur (hun syklet, jeg gikk). Ble ikke lange turen, men bedre enn ingenting. I dag var vi en tur i skogen. Gikk 700m hver vei, med litt trasking rundt der vi var. Det er en start, og bedre enn ingenting!
 
Er inne i en veldig dårlig sirkel for tiden, med tanke på kosthold og bevegelse, og har vært det altfor lenge. Så nå har jeg bestemt meg for at jeg skal etterstrebe å få meg en gåtur eller annen bevegelse hver dag, utenom jobb. I går tok jeg med meg fireåringen på sykkeltur (hun syklet, jeg gikk). Ble ikke lange turen, men bedre enn ingenting. I dag var vi en tur i skogen. Gikk 700m hver vei, med litt trasking rundt der vi var. Det er en start, og bedre enn ingenting!
Det er absolutt bedre enn ingenting :happy: og så er det jo mye lettere om en starter med litt hver dag, fremfor å ta i store kraftak/sette så høye mål at en bare demotiverer seg selv. Godt du kom deg ut, får håpe du klarer en liten tur i morgen også :):Heartpink
 
Det er absolutt bedre enn ingenting :happy: og så er det jo mye lettere om en starter med litt hver dag, fremfor å ta i store kraftak/sette så høye mål at en bare demotiverer seg selv. Godt du kom deg ut, får håpe du klarer en liten tur i morgen også :):Heartpink
Ja, tenker det er verdt å prøve en ny taktikk. Jeg har en tendens til å gape over for mye på en gang. Gjøre for store endringer og sette for hårete mål til at det fungerer i lengden. Sikkert lurere å starte smått og ta det derfra!
 
I går gikk jeg Lang tur (litt for lang, var kake etterpå).
I dag har jeg gått ganske mye i forbindelse med husarbeid. Planlegger en liiiten runde i ulendt terreng i kveld. Hvile først da ;)
 
2t tur med mini på 2,5 og eine bikkja + ei venninne og hennar mini på 2,5. En runde som i normalt tempo tek i underkant av 1t, men tempoet på gutta er akkurat passe for meg no :hilarious:
 
Back
Topp