Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor var du da du lyttet? Til jordmor, lege eller?Jeg lyttet på hjertelyden til babyen i magen og hjertelyden var ustabil. Er det grunn til bekymring?
Hvis du lyttet med doppler ville jeg heller ha tatt kontakt med lege. Ingen her kan svare deg.Jeg lyttet på hjertelyden til babyen i magen og hjertelyden var ustabil. Er det grunn til bekymring?
Den viser so. Regel 150 men gikk ned til 128 og så opp igjen og så ned til 140Husk og at hjertelyden svinger litt utfra aktiviteten til babyen. Kan svinge opp om babyen sparker osv.
Har du sånn Doppler som viser tall? Om du har det, hva viste den isåfall?
Kan være så lett som at babyen flyttet på seg.Den viser so. Regel 150 men gikk ned til 128 og så opp igjen og så ned til 140
Den viser so. Regel 150 men gikk ned til 128 og så opp igjen og så ned til 140

Hva sier de er forskjellen på jente og gutt? Hvilken hjertelyd er raskest?

Er det ikke 150? De 3 minste mine er gutter, og har hatt hjertelyd på 140-144-148 (altså samme baby på forskjellige kontroller)De sies at jenter har over 140, mens gutter har under.![]()
Er det ikke 150? De 3 minste mine er gutter, og har hatt hjertelyd på 140-144-148 (altså samme baby på forskjellige kontroller)

Godt mulig det egentlig er sånn ja. Men mine gutter har som regel lagt på 144. Godt mulig noen målinger var 138 da. Tror jentene har vært over 150 da.Der jeg har sett har det stått 140 hvertfall.![]()
Godt mulig det egentlig er sånn ja. Men mine gutter har som regel lagt på 144. Godt mulig noen målinger var 138 da. Tror jentene har vært over 150 da.