Usikker på om jeg holder på å miste?

:Heartred:Heartred:Heartred
Desverre var dette en sa. Hadde hcg på 20 den 3.des. Fikk svar idag at hcg var på 73 den 11.des. Så føler dette var litt dømt til å gå rett vest. Ser ut til at jeg er snart ferdig med blødningen nå så klar for ny pp :)

Så leit!!
Lykke til - håper du blir raskt gravid igjen :Heartred
 
Desverre var dette en sa. Hadde hcg på 20 den 3.des. Fikk svar idag at hcg var på 73 den 11.des. Så føler dette var litt dømt til å gå rett vest. Ser ut til at jeg er snart ferdig med blødningen nå så klar for ny pp :)

Det var leit å høre:( Ønsker deg masse lykke til med ny pp. Håper du blir gravid fort igjen:Heartred
 
Desverre var dette en sa. Hadde hcg på 20 den 3.des. Fikk svar idag at hcg var på 73 den 11.des. Så føler dette var litt dømt til å gå rett vest. Ser ut til at jeg er snart ferdig med blødningen nå så klar for ny pp :)

krysser fingrene for at spiren sitter neste PP:Heartred
 
Håper spiren sitter igjen snart:Heartred hadde en sa før jeg fikk første. Ble gravid før jeg rakk å få mensen og da gikk det fint:)
 
Tusen takk for støttende ord :Heartred
Tok en blodprøve i går å den var på 12, så kroppen har gjort en god jobb når det først skulle skje..

Vi er klar for en ny pp, men frykter selvfølgelig for å miste igjen. Håper jeg er så heldig å at spiren sitter neste gang :Heartred
 
Ånei så trist :( håper det klaffer neste gang, og at det går hele veien :Heartred
 
Back
Topp