Usikker på om jeg holder på å miste?

Har fortsatt symptomene på graviditet å blødningen har avtatt... Har blødd litt bare i bind. Mest når jeg tørker meg å sitt på do. Men siste timene nå har jeg ikke fått nesten noe i do, bare på papir.

Er det fortsatt håp? Eller er det bare å bit det i seg å at jeg mest sannsynlig har mistet.
 
Det kan også være normalt å blø litt selvom man er gravid. Er fler som gjør det. Bestill deg en tidlig ultralyd, så vet du helt sikkert :) eller hcg måling over to dager :) krysser fingrene for deg
 
Sniker det å miste er vondt sikkelig vondt du mister jo et håp og et ønske. Men mange blir gravide og beholder etter de har mistet så håper det ordner seg for deg:)

Ja det gikk veldig innpå meg dette. Men går fortsatt med håp så lenge jeg ikke fossblør. Har blødd en del men mest i do å på papir, ikke så my i bind.
 
Det kan også være normalt å blø litt selvom man er gravid. Er fler som gjør det. Bestill deg en tidlig ultralyd, så vet du helt sikkert :) eller hcg måling over to dager :) krysser fingrene for deg[/QUOTE

Har blødd en del altså. Det rant en del tidligere idag. Men ikke mye i bind men mest på do besøk å tørking. Virker som sagt det har avtatt. Har fortsatt symptomene på graviditet. Kjennes godt i korsryggen som det gjor tidligere å har fortsatt ømme bryst altså.
 
Vet om fler som har blødd ganske mye. Håper det er tilfelle hos deg også :) men veldig trist hvis du har mista :( har du noen smerter?
 
Vet om fler som har blødd ganske mye. Håper det er tilfelle hos deg også :) men veldig trist hvis du har mista :( har du noen smerter?


Har hadd mensensmerter å smerten sitter primært på venstre side bare. Å tidligere hadd jeg mest stikking og murring på høyre side før blødning.

Veldi trist om jeg har mistet ja :(. Er egentlig 5+3 idag
 
Det er ikke lenge siden jeg gikk gjennom det samme, men for min del blødde jeg mye over flere dager. Jeg tror det aller tryggeste for deg er å bestille time til ultralyd og få svar med én gang. Jeg gjorde det og fikk bekreftet SA. Selvom det var utrolig vondt så var det bedre å bare få svar enn å grave meg ned i egne tanker. Det trenger ikke å være en SA i ditt tilfelle, men den frykten er ingen god følelse :-( Sender mange håpefulle klemmer <3 <3
 
Uff ja :/. Men blør mindre nå. Lurer på hva som skjer.

:Heartredtakk dere er gode

Forhåpentligvis er dette annen blødning enn SA. Det er jo faktisk mange som blør uten at det er farlig❤️ Men det føler du nok aller best på kroppen selv. Krysser fingrene!!

Jeg spontanaborterte da jeg var 5+3 i oktober. Hadde en del murringer og menssmerter helt fra jeg fant ut at jeg var gravid. Begynte med litt blod om morgenen, men innen kvelden var det så mye blod og klumper at jeg ikke var i tvil. Dette var en søndag, og jeg bestilte en ultralyd dagen etterpå for å få det bekrefta. Fant en privat klinikk med online-bestilling sånn at jeg allerede kunne bestille på søndagen. Det var veldig deilig å dra til gynekolog med en gang fremfor å måle hcg hos fastlege med den ventetiden det innebærer. Selv om det var utrolig kjipt så var det en lettelse å høre fra gynekologen at alt var ute og at kroppen hadde ordnet opp selv. Det var liksom en trøst oppi det hele, så var det bare å løfte hodet og se fremover. Blødde i to-tre dager, og symptomene forsvant nesten med en gang.
 
Last edited:
Det er ikke lenge siden jeg gikk gjennom det samme, men for min del blødde jeg mye over flere dager. Jeg tror det aller tryggeste for deg er å bestille time til ultralyd og få svar med én gang. Jeg gjorde det og fikk bekreftet SA. Selvom det var utrolig vondt så var det bedre å bare få svar enn å grave meg ned i egne tanker. Det trenger ikke å være en SA i ditt tilfelle, men den frykten er ingen god følelse :-( Sender mange håpefulle klemmer <3 <3


Okei, ja jeg tok blodprøve på Fredagen. Så får svar i morgen på den regner jeg med. Å er no dem fine så tenker jeg å bestille meg en TUL i morgen :)
 
Så kjedelig kjære deg! ❤️ Jeg blødde masse med sønnen min, det startet med en styrtblødning og så var det av og på noen uker nå. Håper du får svar fort på hva som skjer. Klem!
 
Har hadd mensensmerter å smerten sitter primært på venstre side bare. Å tidligere hadd jeg mest stikking og murring på høyre side før blødning.

Veldi trist om jeg har mistet ja :(. Er egentlig 5+3 idag
Håper dette bare er en liten blødning og ikke noe annet. Krysser fingrene for deg!
 
Håper dette bare er en liten blødning og ikke noe annet. Krysser fingrene for deg!


Ja håper det jeg også :). Har liksom avtatt blødningene å. Har kun brukt et bind på hele dagen. Sånn jeg har forstått det så blør man myee å skifter bind ofte siden man blør så mye. Å hos meg så lukter mensen,men denne blødningen lukter ingenting. Sorry tmi
 
Ja håper det jeg også :). Har liksom avtatt blødningene å. Har kun brukt et bind på hele dagen. Sånn jeg har forstått det så blør man myee å skifter bind ofte siden man blør så mye. Å hos meg så lukter mensen,men denne blødningen lukter ingenting. Sorry tmi

Håper håper det bare er ein uskyldig blødning.. Du kan be opp en ny hcg-prøve som må taes i morgen. Egentlig trenger ikkje hcg-prøven før helgen å si deg noe, du bør få se om den stiger eller synker. Lurt med tidlig UL også. Masse lykke til ❤️
 
Desverre var dette en sa. Hadde hcg på 20 den 3.des. Fikk svar idag at hcg var på 73 den 11.des. Så føler dette var litt dømt til å gå rett vest. Ser ut til at jeg er snart ferdig med blødningen nå så klar for ny pp :)
 
Desverre var dette en sa. Hadde hcg på 20 den 3.des. Fikk svar idag at hcg var på 73 den 11.des. Så føler dette var litt dømt til å gå rett vest. Ser ut til at jeg er snart ferdig med blødningen nå så klar for ny pp :)

masse lykke til på neste pp :Heartred
 
Back
Topp